Subskrypcja do Autocad lt 2013
Program Subskrypcji Autodesk - zawsze nabieżąco z najnowszymi technologiami plus dodatkowe korzyści
Automatyczne dostarczanie uaktualnień (upgrade)
Za każdym razem, gdy w trakcie subskrypcji pojawia się nowa wersja programu, jestona automatycznie dostarczana do klienta, bez dodatkowych kosztów. Dzięki temuPaństwa inwestycje w technologie projektowania są maksymalnie wykorzystanea firma uzyskuje przewagę nad konkurencją.
Możliwość używania wcześniejszych wersji oprogramowania
Tylko posiadacze subskrypcji mają prawo do dalszego używania poprzednich wersji oprogramowania po otrzymaniu uaktualnienia (upgrade). Umożliwia to dokończenie wszelkich rozpoczętych przy użyciu poprzedniej wersji projektów i zapobiega większości przestojów, związanych z instalowaniem i wdrażaniem nowych wersji oprogramowania.
Możliwość ta dotyczy wszystkich wersji, które były lub są posiadane przez
firmę – w ramach posiadanej ilości licencji z subskrypcją. Autodesk nie dostarcza
dodatkowych nośników lub kluczy sprzętowych.
Bezpłatna możliwość zmiany wersji językowej
Dla klientów nieposiadających subskrypcji zmiana wersji językowej produktu jest płatna. Posiadacze subskrypcji mogą dzięki temu elastyczniej reagować na potrzeby zagranicznych kontrahentów i dostarczać projekty wykonane w ich języku i przy użyciu ich standardów i norm. Zapewnia to większą elastyczność Państwa firmy na rynkach międzynarodowych.
Dostęp do zasobów i usług internetowego Centrum Subskrypcyjnego
W momencie zakupienia subskrypcji uzyskujecie Państwo dostęp do zabezpieczonego hasłem portalu internetowego Centrum Subskrypcyjnego. Zapewnia on kompleksową obsługę subskrypcji od jej zarejestrowania, przez instalacje po jej odnawianie. Zawiera narzędzia umożliwiające zarządzanie kontraktem subskrypcyjnym: raportowanie i zarządzanie posiadanymi licencjami oraz Państwa danymi kontaktowymi. Umożliwia również dostęp do innych internetowych korzyści z subskrypcji, takich jak wsparcie techniczne czy szkolenia e-Learning.
Wsparcie techniczne
Pierwszą linią pomocy technicznej dla naszych klientów są Autoryzowani Partnerzy Autodesk. Natomiast posiadacze subskrypcji mają dodatkową możliwość zgłaszania próśb o pomoc bezpośrednio do specjalistów z Działu Wsparcia Technicznego firmy Autodesk. Prośby można zgłaszać ze strony internetowej Centrum Subskrypcyjnego lub bezpośrednio z menu „Pomoc” w najnowszych wersjach produktów. Autodesk przekierowuje te zapytania do specjalistów, którzy udzielają pomocy za pośrednictwem
poczty elektronicznej i WWW. Możecie Państwo również dać wybranemu
Autoryzowanemu Partnerowi Autodesk dostęp do historii i statusu tych kontaktów, co umożliwi jeszcze lepszą obsługę Waszej firmy.
Rozwój umiejętności przez e-Learning
Szkolenia e-Learning dostępne w Centrum subskrypcyjnym mogą być cennym uzupełnieniem standardowych szkoleń prowadzonych przez instruktorów w Autoryzowanych Centrach Szkoleniowych Autodesk. Są to krótkie interaktywne lekcje z elementami ćwiczeń praktycznych i symulacji, które mają umożliwić szybkie opanowanie głównych funkcji danego produktu. Wbudowane możliwości samooceny pozwalają oszacować posiadane umiejętności i skoncentrować się na najpotrzebniejszych tematach. Dostęp do lekcji e-Learning jest również możliwy bezpośrednio z menu „Pomoc” w najnowszych wersjach produktów Autodesk.