Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Autodata GEOMERIA KOŁ 2012 NOWOŚĆ

29-02-2012, 11:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 225 zł     
Użytkownik Boruta_Motors
numer aukcji: 2076447265
Miejscowość Wyszogród , Sochaczew
Wyświetleń: 44   
Koniec: 23-02-2012 09:03:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


AUTODATA

GEOMETRIA KÓŁ 2012

ORYGINAŁ


Wersja 2012
w języku polskim


Podstawowe źródło danych regulacyjnych dla warsztatów diagnostycznych zajmujących się kontrolą i regulacją ustawienia kół w samochodach osobowych i dostawczych.

Program w języku polskim

Katalog zawiera następujące dane

  • Identyfikacja
  • Model (typoszereg)
  • Wariant wyposażenia
  • Rok produkcji
  • i Rozstaw osi Rozstaw kół - przód/tył
  • Obręcz stalowa Obręcz ze stopu metali lekkich
  • Geometria kół samochodowych
  • Wymiary Momenty dociągnięcia
  • Wartości dla pomiaru geometrii kół Przednich - pomiar
  • Patrz Ważne wskazówki Obciążenie
  • Wartości dla pomiaru geometrii kół
    Przednich - regulacja
  • Patrz Ważne wskazówki
  • Wartości dla pomiaru geometrii kół
    Tylnych - pomiar
  • Patrz Ważne wskazówki
  • Nakrętka/Opaska zaciskowa drążka
  • zbieżności Zbieżność/N = rozbieżności
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (Castor) tabela na ostatniej stronie o = bez obciążenia
  • II Stopień napełnienia zbiornika paliwa % :
  • Tabela wysokości zawieszenia Zbieżność/N = rozbieżność
  • Pochylenie koła (Camber)
  • Różnica pomiędzy lewę/praw~ stron~ . = regulowane D = nieregulowane
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (Castor)
  • Różnica pomiędzy lewę/prawą stronę
  • Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
  • Różnica kąta skrętu kół przy skręcie 20°
  • Pochylenie koła (Camber)
  • Kęt sumaryczny (B, RysA)
  • Maks. kąt skrętu koła wew
  • Maks. kąt skrętu koła zew.
  • Zbieżność/N = rozbieżność
  • regulowane Pochylenie koła (Camber)
  • Różnica pomiędzy lewę/prawą stroną. = regulowane
  • Uwagi

Prezentowany katalog Autodata pt. Geometria kół samochodowych 2012 zawiera dane geometrii kół przednich i tylnych, regulacji, pomiaru, samochodów wyprodukowanych w latach 1[zasłonięte]996-20 z nowym, bardziej przejrzystym układem parametrów, tabel i ilustracji. Opracowanie zawiera dane dla następujących marek samochodów: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Daimler, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, LDV, Lexus, Lotus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Proton, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart (MMC), Ssangyong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Vauxhall, Volkswagen i Volvo.

Katalog Autodata to podstawowe źródło danych regulacyjnych dla warsztatów diagnostycznych zajmujących się kontrolą i regulacją ustawienia kół w samochodach osobowych i dostawczych. Od ponad 25 lat podręcznik AUTODATA stanowi nieodzowne źródło informacji w codziennej pracy każdego warsztatu.

Zasadnicze grupy danych zgromadzonych w książce:

dane regulacyjne dla kół przednich;
warunki regulacji;
wymiary koła i ogumienia;
tabele ciśnienia w ogumieniu

Ważne wskazówki:

1. Wartości pomiarowe i regulacyjne - Wartości pomiarowe podawane są wraz z zakresem tolerancji, w których łącznik rozdziela górny i dolny zakres. Wartości regulacyjne podawane są nominalnie wraz z tolerancją w plusie i minusie. Szersze zakresy wartości pomiarowych różnią się najczęściej od wąskich tolerancji wartości regulacyjnych. Wszystkie wartości bez znaku przedwstępnego są dodatnie. Wartości ujemne występują zawsze wraz z „N” jako oznaczenie dodatkowe. Wartości dodatnie posiadają oznaczenie dodatkowe tylko wtedy, gdy podana wcześniej wartość pomiarowa albo regulacyjna przechodzi z zakresu ujemnego do dodatniego np. 3 N - 5 P. Wartości dotyczące zbieżności z oznaczeniem dodatkowym "N" oznaczają rozbieżność. Zbieżność podawana jest jako wartość zbieżności całkowitej i mierzona jest przy obrzeżu obręczy koła.

2. Rozłożenie ciężaru do pomiaru - Dane dotyczące geometrii kół ustalane są przez niektórych producentów pojazdów wraz z określonym obciążeniem zawieszenia. Wartość podana w wierszu 19 wskazuje na numer ilustracji rozłożenia obciążenia do pomiaru podanego na ostatniej stronie zbioru. Obciążenie do pomiaru rozdzielane jest w zależności od producenta i modelu pojazdu na siedzenia przednie, tylne oraz bagażnik albo jako kombinacja tych trzech wariantów.

3. Wysokość zawieszenia - Wielu producentów przewiduje pomiar i regulacje geometrii kół wyłącznie przy określonej wysokości zawieszenia pojazdu. Wartości podane w wierszu 21 wskazują na odpowiednio numerowane rysunki na końcu rozdziału dotyczącego danego producenta pojazdu. Te rysunki wskazują zalecenia wysokości zawieszenia i ich punkty pomiarowe. Niektórzy producenci podają do różnych wysokości zawieszenia odpowiednie wartości regulacyjne. Zakreślony numer wskazówki w wierszu z danymi fabrycznymi wskazuje na tabele z odpowiednimi wartościami znajdującymi się na końcu rozdziału dotyczącego danego producenta pojazdu.

4. Punkty regulacyjne - Regulowane kąty ustawienia kół oznaczone są na stronach zawierających dane poprzez liczbę umieszczona w czarnym kwadracie. Towarzyszące temu rysunkowi można odszukać w rozdziale „Punkty regulacyjne” na końcu zbioru danych. Odpowiedni rysunek ukazuje punkt regulacyjny i ewentualnie powiększony wycinek danego podzespołu.

5. Ciśnienie w ogumieniu - Przed pomiarem i regulacja geometrii kół należy sprawdzić ciśnienie w ogumieniu. Szczegółowa tabela na początku zbioru danych dostarcza informacje dotyczące wymiarów obręczy kół i ogumienia wraz z odpowiednim ciśnieniami ogumienia dla wersji standardowych.

katalog w jęz. polskim


Boruta Motors
09-450 Wyszogród
ul.Rębowska 66
telefon 24 [zasłonięte]1006

email [zasłonięte]@autodata.pl