SAMOCHÓD RTR E-FIRESTORM 10T FLUX W/ 2.4GHz DSX-2 BRUSHLESS
Wzbogacony o nowe właściwości!
Gotowy do uruchomienia RTR E-Firestorm Flux od HPI po raz pierwszy z tak mocnym silnikiem bezszczotkowym FLUX !
Budowę nowego Firestorma oparto na sprawdzonym podwoziu i dodano 2,4 GHz system radiowy, wyposażono w mocniejszy ESC i silnik z możliwością obsługi pakietów LiPo 3S , elektronikę zabezpieczono przed wodą, a nowe chromowane koła i nowy design malowania dopełniają całości.
Tak przygotowany E-Firestorm Flux pozwala na jazdę w każdym terenie na mokrej nawierzchni i osiąga prędkość ponad 80 km !
WODOODPORNY
E-Firestorm Flux ma teraz wodoodporny
2.4GHz odbiornik, chroniony od strony elementów dla bezawaryjnej pracy.
Nowe SF-10W wodoodporne serwo wspomagania układu kierowniczego i wodoodporny kontroler prędkości
Vapor oznacza, że twój E-Firestorm nie zostanie zatrzymany przez mokre warunki, takie jak
deszcz, śnieg i błoto.
WIĘCEJ MOCY
E-Firestorm Flux na stałe wskakuje na wyższy poziom dzięki niezwykłej wydajności nowego silnika bezszczotkowego.
Zaktualizowany system bezszczotkowy Flux Vektor, zawiera silnik bezszczotkowego 4800Kv która jest kontrolowany przez wodoodporny regulator Flux Vapor.
Nowy silnik / esc kombi jest teraz zdolny do obsługi pakietów 3S Li-Po dając w efekcie imponujące prędkości ponad 80 km/h.
Doświadcz ekstremalnych mocy i wydajności, z technologia bezszczotkową!
Radio 2.4GHz
Kontrola E-Firestorm Flux jest łatwiejsza z radiem 2,4 GHz.
Nie trzeba się martwić o kryształy, radio zapobiega konfliktom częstotliwości.
Jeśli samochód traci sygnał radiowy lub spada napięcie baterii, elektroniczny failsafe powoduje bezpieczne zatrzymanie auta.
WYTRZYMAŁY I TWARDY
TWARDY to słowo, które najlepiej opisuje E-Firestorm Flux.
Gdziekolwiek spojrzysz, części zostały zaprojektowane, aby wytrzymać krytyczne wyścigi terenowe.
Kluczem do wytrzymałości E-Firestorm Flux jest system transmisji napędu z wykorzystaniem metalowych przekładni.
Wewnątrz układu transmisji są zamknięte metalowe przekładnie planetarne, gdzie zastosowanie wszystkich biegów z metalu ma wpływ na dodatkową wytrzymałość.
Cały system napędu jest dodatkowo chroniony przez regulowane podwójne sprzęgło poślizgowe w połączeniu z bardzo wytrzymałymi półosiami napędowymi ze stali oraz metalowymi półosiami przeniesienia mocy na koła.
KOMPLETNE ZAWIESZENIE RACING
E-Firestorm używa wytrzymałej konstrukcji zawieszenia i geometrii z Firestorm 10T NITRO, dla ekstremalnej wytrzymałości i trwałości.
Bardzo długie wahacze są tłumione przez regulowane amortyzatory o wysokim skoku i śruby rzymskie regulujące pochylenie które mogą być zamontowane w różnych miejscach do dostrojenia zawieszania.
Wszystkie części z tworzyw sztucznych są formowane z mocnego nylonu do absorpcji skutków uderzeń.
Półosie są wykonane ze stali stopowej i osadzone na najwyższej jakości łożyskach kulkowych dla najlepszej wydajności.
Twarda budowa
Wytrzymałość jest słowem które najlepiej opisuje E-Firestorm 10 T.
Wszędzie gdzie spojrzysz każda część została zaprojektowana aby sprostać rygorom wyścigów off-roadowych.
Kluczem do wytrzymałości dla każdego samochodu z napędem 2WD jest przekładnia, która w samochodzie E-Firestorm 10 T jest super wytrzymała, zrobiona w całości z metalowych części aby wytrzymała moc gorących silników elektrycznych.
W środku przekładni znajduje sie zamknięty dyferencjał, kola zębate w całości z metalu.
Całość jest chroniona, regulowane dwustronne sprzęgło przeciążeniowe zespolone z wytrzymałego 48 zębowego koła zębatego, twarde metalowe dogbones oraz osie napędowe przenoszące napęd na koła.
Profesjonalnie zmontowane amortyzatory są napełniane prawdziwym olejem silikonowym co zapewnia im konsekwentne działanie bez względu na warunki na torze.
Wyposażone są w gwintowane regulacje skoku dla szybkiej regulacji w każdych warunkach. Różne punkty montażowe pozwalają na regulację dla zaawansowanych ustawień na tor
FLUX VEKTOR 4800Kv Silnik bezszczotkowy:
- High Torque / Wysokotemperaturowe magnesy neodymowe
- Powiększone uszczelnione łożyska precyzyjne
- 2.3mm 1 / 8 "Hardened Steel Shaft
- 4 polowy wirnik dla zwiększenia momentu obrotowego
- potrójna izolacja uzwojeń zapewnia długą żywotność
- obudowa z czarny anodyzowanego metalu
- Łatwy w instalacji
- Kompatybilny z każdym bezczujnikowym ESC
FLUX VAPOR regulator bezszczotkowy ESC:
- obsługa akumulatorów 07/06 NiMH / NiCd lub LiPo 2S/3S
- Wodoodporny
- Może obsłużyć 40% więcej energii niż Motiv ESC
- Bardzo niski opór (0,0007 ohm / faza)
- Bezczujnikowe technologia eliminuje dodatkowe przewodyć
- Lithium kompatybilny. ** Programowalne dla Li i Li-Po napięcie odcięcia , chroni wrażliwe na ekstremalne spadki napięcia pakiety przed całkowitym rozładowaniem
- Wysoka radiatora z aluminium
- Opatentowana technologia bezsensorowa dla gładkiego startu bez rwania
- Liniowy moment obrotowy dla hamowania / pozwala na lepszą kontrolę na wejściu w zakręt
* 25C temperatury, 5 mil na godzinę przepływu powietrza stanowi minimum dla radiatora.
** ESC musi być zaprogramowany do odcięcia napięcia przy używaniu baterii li-po.