Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Authorware 7. Podstawy

28-01-2012, 0:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik ksiegarniasowa
numer aukcji: 2019316372
Miejscowość Racibórz
Wyświetleń: 9   
Koniec: 25-01-2012 09:20:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Authorware 7. Podstawy

Bienicewicz-Miazga Anna, Nowakowski Michał
MIKOM
 
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 180
Wydanie: 1
Rok wydania: 2004
 
 
Książka opisuje podstawy pracy z programem Authorware 7 – doskonałą aplikacją do tworzenia multimedialnych prezentacji i szkoleń. Opisy działań przedstawione są w formie prostych przykładów lub czynności „krok po kroku”. Authorware to program do tworzenia multimedialnych, interaktywnych aplikacji, zawierających rozbudowane algorytmy działań. Przy jego pomocy można tworzyć programy edukacyjne, sprawdzające (tzw. diagnostyczne) lub treningowe, a także kursy na bazie stron WWW. Umożliwia szybkie tworzenie prototypów i rozbudowanie interaktywnych aplikacji szkoleniowych. Wizualny interfejs autorski zawiera możliwość przeciągania i upuszczania ikon oraz intuicyjną linię przepływu (Flowline), która przedstawia kolejne etapy działania aplikacji e-Learning. Interaktywność jest wbudowana w ikony programu, co daje łatwy dostęp do projektowania interakcji, bez konieczności pisania obszernych skryptów czy programowania. Efektem jest znaczna oszczędność czasu osób pracujących nad przygotowywanym projektem. Program daje także możliwość publikowania aplikacji na różnych nośnikach m.in: w Internecie, na CD-ROM’ie, czy w sieciach korporacyjnych. Szybkie tworzenie elektronicznych aplikacji szkoleniowych jest możliwe przy użyciu szablonów i kreatorów. Możliwe jest także tworzenie własnych modeli lub tzw. obiektów wiedzy (Knowledge Objects) oraz wykorzystywanie różnorodnych mediów składowych, jak krótkie filmy, obiekty Audio, animacje Flash i Shockwave.