Witam na mojej aukcji.Do sprzedania mam rower AUTHOR CODEX model z 2011 roku.
Zakupiony jako nowy w maju 2011 i użytkowany tylko przeze mnie, gwarancja pozostała jedynie na ramę i trwa do maja 2016.
Kaseta i łańcuch wymienione na nowe 500 km temu. Stan, jak widać na zdjęciach: zadbany, jest kilka małych rys (kamyki, ostre krzewy, przetrte sidełko) i myślę, że wszystkie je widać.
Brak jakichkolwiek wgnieceń czy pęknięć, nidgy nie brał udziału w wypadku.
Używany: 90% asfalt, 8% drogi szutrowe, 2% leśne drogi.Nie kończę aukcji przed czasem, wystawiam od złotówki.
Odbiór osobisty jak najbardziej możliwy, rowerem jeżdżę cały czas, mogę dojechać w granicach najbliższych miast.
Dane:
RAMA: potrójnie cieniowana, aluminium 6061-T6, 700c, rozm. 18'' (wzrost 170-175cm)WIDELEC: RST Vogue Air (60 mm), blokada skoku, tłumik powrotuSTERY: AUTHOR Integrated 1-1/8" (ahead)KORBA: FSA Comet Mega Exo 46-36-26 (170 mm)OŚ SUPPORTU: FSA MegaExoPRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO SLX (34,9 mm)PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO XTMANETKI: SHIMANO SLX (30 biegów)KASETA: SHIMANO HG-81-10 (11-36)ŁAŃCUCH: SHIMANO HG-74 114ogniwPIASTY: SHIMANO Deore 32 otworyHAMULCE: TEKTRO MT-14DŹWIGNIE HAMULCÓW: TEKTRO CL-530OBRĘCZE: AUTHOR Argon Cross 32 otworySZPRYCHY: stal nierdzewna 2,0 mm czarneOPONY: KENDA KHAN 700x35c K-SHIELD, antyprzebiciowaKIEROWNICA: RITCHEY Comp profilowana 20 mm (31,8 mm)CHWYTY KIEROWNICY: XLC Sport bo2 GR-S23, sz-b. 135mm WSPORNIK KIEROWNICY: RITCHEY (31,8 mm)WSPORNIK SIODEŁKA: RITCHEY Comp 2B (31,6 mm)OBEJMA PODSIODŁOWA: AUTHOR (34,9 mm)SIODEŁKO: AUTHOR Ergo GelPEDAŁY: AUTHOR APD-427, aluminiowe, łożyska maszynoweSTOPKA: DELTA z możliwością regulacjiBŁOTNIKI: SKS Beavertail, wypinaneWAGA (kg): 12,50 kg
+ dodatkowo LICZNIK: SIGMA 1009 zakupiony wraz z rowerem i używany od nowości
Wady (bo chciałbym wszystko opisać), są dwie:1. Amortyzator nie trzyma powietrza, starcza na ok 25km. Wymieniany olej, przesmarowany i dalej jest tak samo. Niestety serwis woła 250zł za pocałowanie klamki + koszty wymienionych częsci. Wolę kupić w tych pieniądzach nowy.2. Największą tarczę w korbie można już wymienić. Naturalnie biegi cały czas wchodzą płynnie i bezbłędnie.
W razie wątpliwości poprosze o pytania.