|
- Ilość stron: 194
- Okładka: kolorowa, miękka
- Autor: Wojciech Cywiński
- Wydawnictwo: "Złote Myśli"
- ISBN:[zasłonięte]978-8301-244-4
- Stan książki: nowa
- cena: najniższa możliwa (ok. 30% tańsza od wyjściowej) ;-)
CHCESZ DARMOWY FRAGMENT? Napisz do mnie ;-)
|
Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte jako sprzedawca na Allegro i na innych serwisach aukcyjnych
do większych zarobków poza nimi?
Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.
Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego, czyli "Allegrowy Super Sprzedawca", dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej".
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?
Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.
Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.
Dowiedz się, kim jest autor i oceń, dlaczego warto skorzystać z jego wiedzy
Przez Allegro do własnego biznesu...
"Drogi Internauto,
jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny, który zawładnął rynkiem handlu internetowego. Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość, którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać.
W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności. Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać. Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania.
Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy www.ZmyslowaSypialnia.pl. Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż. Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki. To jest praktyczna wiedza oparta na rezultatach, które uzyskuję.
Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro — nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa. Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach, a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego.
Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro. Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży.
Będąc sprzedawcą na Allegro,
masz dostęp do przysłowiowej kopalni złota
Od tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota.
Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro). Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje. Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak. Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro. Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem. Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro. W pierwszej części książki "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej. Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej.
Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego, które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów. Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro.
Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję. I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście.
Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?
To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci,
którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej.
Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack? Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to, aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących.
Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego, ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości. Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz.
W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy, aby skutecznie sprzedawać, nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem, który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu.
W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru, dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problemach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro i dowiesz się, jak je rozwiązać".
"Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt.
Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy. Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów. Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy.
Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść. Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem. Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie.
W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro było początkiem prawdziwej ekspansji.
Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą. Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii. Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży." Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów www.TouchofArt.eu
Czas na podsumowanie:
Co konkretnie zawiera publikacja „Aukcje internetowe... i co dalej?”
i kto najbardziej może na niej skorzystać?
Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro.
Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację:
- Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro).
- Poznasz podstawy marketingu internetowego.
- Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertę?
Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju.
Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów.
- Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiększając zysk o przynajmniej 200%?
"W 2006 r. na Spotkaniu Allegro uczyłem sprzedawców, aby pracowali na swojej liście Klientów. Niestety do dzisiaj zdecydowania większość z nich nie rozumie potencjału tego niezwykle dochodowego rozwiązania. Ciesze się więc, że powstał ten poradnik, który w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy te same zasady back-end marketingu podając mnóstwo wartościowych przykładów. Książka dodatkowo zawiera poważny fundament wiedzy o zachowaniach Klientów, którą powinien znać każdy sprzedawca."
- Piotr Majewski, właściciel Ekademia.pl i www.cneb.pl
Na koniec pytanie retoryczne:
Czy chcesz zarabiać więcej?
Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski.
Wybierz wersję publikacji, która jest dla Ciebie optymalna i złóż zamówienie. Przypominamy, że kupując wersję drukowaną, wersję elektroniczną otrzymasz gratis już w kilka minut po opłaceniu zamówienia. Im szybciej zaczniesz działać i wprowadzać zmiany, tym szybciej osiągniesz lepsze rezultaty.
SPIS TREŚCI:
- Wstęp
Część I Baza danych Twoich klientów z Allegro Prowadzenie działalności na Allegro Pozyskiwanie danych kontrahentów. Przykład: tajemnica biletów lotniczych za 1 zł Tworzenie bazy danych klientów Dane kontaktowe Historia zakupów Zmiany w danych kontaktowych Ważne daty Przykład: prezent urodzinowy Kompletna baza danych przewagą strategiczną firmy Formalno-prawny aspekt posiadania bazy danych. Etyka biznesu Część II Otwarty marketing internetowy Autentyczność i znajomość sprzedawcy Przykład: brak profesjonalizmu Stały kontakt Metody bardzo inwazyjne Osobiste spotkania Telefony Metody mało inwazyjne E-maile SMS Formy kontaktu Direct Mailing — wysyłka maili Istota Direct Mailingu Po pierwsze — częstotliwość Po drugie — treść Po trzecie — zbieraj opinie Po czwarte — szukaj wydarzeń Po piąte — zbieraj klientów niszowych SMS — promocja impulsywna Przykład: Chomikuj.pl Przykład: Grono.net Przykład: Lex.pl Direct Mail — przesyłki pocztowe Przykład: Konwar — producent czapek Przykład: Nazwa.pl Przykład: mBank Przykład: Citi Handlowy Inne przykłady Integracja działań marketingowych Elementy składowe oferty Direct Mail Rentgen szczęki Część III Rynek w liczbach Nowe trendy w zachowaniach konsumenckich Podział klasowy w Polsce Klasa wyższa Klasa średnia Klasa niższa Jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią? Klasa robotnicza Klasa średnia Kategorie majątkowe w Polsce Bogaci Bogaci „Old Money” Bogaci „nuworysze” Wydatki najbogatszych w Polsce Typologia klasy średniej Klasa biedna Konsumenci niezamożni Pokolenie a zarobki Młodzież jako oddzielna grupa konsumencka Siła nabywcza młodzieży w Polsce Wpływ młodzieży na podejmowanie decyzji zakupowych Segmentacja młodzieży w Polsce Siła rynkowa seniorów Istotne wartości dla seniorów jako grupy konsumenckiej Segmentacja seniorów w Polsce Płeć a zachowania nabywców Różnice płci w procesie socjalizacji Mężczyźni Kobiety Fakty dotyczące mężczyzn jako konsumentów Podział decyzji zakupowych w małżeństwie Wartości konsumentów Polska typologia IQS Quant Społeczeństwo konsumpcyjne Materializm Dobra materialne jako główny cel w życiu Materializm w Polsce Materializm wśród młodzieży Konsumpcja na pokaz Symboliczna konsumpcja odzieży Konsumpcja na pokaz wśród młodzieży w Polsce Internet a zachowania konsumpcyjne Moja najbardziej dochodowa akcja Direct Mail Mój najbardziej skuteczny Direct Mailing Przypowieść biznesowa Automatyczny rurociąg z wodą Część IV Podsumowanie. Jak sprzedawać na Allegro i zwiększyć zysk o 200%? Podsumowanie Twoich działań Przykład: Ikea Przykład: sprzedawca na Allegro A co jest najpiękniejsze w takiej formie promocji? Dwa kanały sprzedaży Strategia Mocnego Uderzenia Przykład: Majewski Business Consulting
PRZYKŁADOWE OPINIE NA TEMAT TEJ KSIĄŻKI:
Sprawdź inne moje aukcje: [KLIKNIJ]
10 dniowy darmowy okres próbny...
Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas na podany adres książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie "O mnie".)
Dla pewności że jestem solidnym allegrowiczem zapraszam do poczytania moich komentarzy i w razie pytań pisać!
Przykładowe komentarze:
Tańszej ceny nie znajdziesz :)
Dlaczego warto kupić u mnie ;-)
Mateusz Feliksiak - podchodzę do każdej transakcji z należytą starannością :)
- Jako jeden z nie wielu na tym portalu prowadzę legalną działalność, płacę podatki i rozliczam się - dzięki czemu mają Państwo 100% pewność co do legalności książek jak i szybkości i uczciwości przeprowadzania transakcji :) Na życzenie wystawiam FV.
- Wszystkie przesyłki pakuję w koperty bąbelkowe bądź dodatkowo jeszcze w karton i starannie zabezpieczam - produkty dzięki temu dochodzą całe.
- Na bieżąco informuję o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
- Gdy produkt nie spełnia oczekiwań można go bez problemu zwrócić w ciągu 10 dni
- Szybka wysyłka - przeważnie od razu po wpłacie! :)
- GRATIS wersja elektroniczna po zakupie :)
Dołącz do GRONA ZADOWOLONYCH UŻYTKOWNIKÓW !!!
|