Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aukcje internetowe co dalej marketing internetowy

14-02-2015, 10:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.70 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 4995965311
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-02-2015 10:13:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Aukcje internetowe... i co dalej? " - Wojciech Cywiński

 

Wydawca: "Złote Myśli"
Wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-244-4
Książka drukowana
ilość stron: 194
cena katalogowa: 31,90 zł
nasza cena: 23,70 zł


 

Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie
zdobyte jako sprzedawca na Allegro
i na innych serwisach aukcyjnych
do większych zarobków poza nimi?

Sprzedaż na Allegro

 

Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się,
jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem.
Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży,
ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.

Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego,
czyli "Allegrowy Super Sprzedawca", dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej".

 

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.
Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?

Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok.
W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat,
kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!),
a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.

Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy.
Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych.
Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek
dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.

Dowiedz się, kim jest autor i oceń,
dlaczego warto skorzystać z jego wiedzy

Przez Allegro do własnego biznesu...

 

"Drogi Internauto,

jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny,
który zawładnął rynkiem handlu internetowego.
Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość,
którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać.

 

W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń,
które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności.
Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać.
Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania.

Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy.
Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż.
Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki.
To jest praktyczna wiedza oparta na rezultatach, które uzyskuję.

Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro — nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa.
Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach,

a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego.

Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro.
Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży
i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży.

 

Będąc sprzedawcą na Allegro,

masz dostęp do przysłowiowej kopalni złota

Od tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota.


Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro).
Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje.
Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak.
Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro.

Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem.
Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro.
W pierwszej części książki "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej.
Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej.

Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego,
które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów.
Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych
oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro.

Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję.
I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście.

 

Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?

To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci,

którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej.

Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack?
Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to,
aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących.

 

Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego,
ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości.
Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz.

W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy, aby skutecznie sprzedawać,
nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem,
który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu.

W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania
odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru,
dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problemach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro
i dowiesz się, jak je rozwiązać".

 

"Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt.

Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy.
Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów.
Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy.

Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro
i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć,
najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść.
Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem.
Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie.

W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro
było początkiem prawdziwej ekspansji.

Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą.
Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii.
Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży."
Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów

 

BONUS: ebook "Dzień z życia handlowca"

Kupując dowolną wersję publikacji "Aukcje internetowe... i co dalej?",
otrzymasz w prezencie ebook pt. "Dzień z życia handlowca".
Tematyka tej publikacji obejmuje sposoby radzenia sobie w wielu trudnych sytuacjach handlowych.
Jeśli na co dzień pracujesz z klientami, publikacja ta da Ci motywację oraz pokaże jaśniejszą stronę trudnych relacji handlowych.

Z ebooka „Dzień z życia handlowca” dowiesz się:

  • Jak wygląda sztuka dialogu w zależności od warstwy społecznej rozmówcy.
  • Dlaczego śmieszne anegdoty są kluczem do sukcesu w kontaktach międzyludzkich.
  • Jak wykorzystać swoją osobowość, by skutecznie negocjować umowy.
  • Jakie zabawne sytuacje zdarzają się w pracy handlowca.
  • Dlaczego przedsiębiorcy nie rozumieją, co mogą zyskać, posiadając stronę internetową
    i reklamę w sieci.
  • Jak odeprzeć presję obniżenia ceny Twojej oferty ze strony klienta.

 

Czas na podsumowanie:

Co konkretnie zawiera publikacja „Aukcje internetowe... i co dalej?”

i kto najbardziej może na niej skorzystać?

Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro.

Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację:

  • Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro).
  • Poznasz podstawy marketingu internetowego.
  • Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertę?

Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju.

Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów.

 

  • Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiększając zysk o przynajmniej 200%?

"W 2006 r. na Spotkaniu Allegro uczyłem sprzedawców, aby pracowali na
swojej liście Klientów. Niestety do dzisiaj zdecydowania większość z nich nie rozumie potencjału tego niezwykle dochodowego rozwiązania. Ciesze się więc, że powstał ta ksiązka, który w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy te same zasady back-end marketingu podając mnóstwo wartościowych przykładów. Książka dodatkowo zawiera poważny fundament wiedzy o zachowaniach Klientów, którą powinien znać każdy sprzedawca."

- Piotr Majewski

 

Na koniec pytanie retoryczne:

Czy chcesz zarabiać więcej?

Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców,
która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję,
a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro,
trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć.
Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem,
zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie,
zwiększając swoje zyski.

Złóż zamówienie.
Przypominamy, że kupując wersję drukowaną,
wersję elektroniczną otrzymasz gratis niedługo po opłaceniu zamówienia.
Im szybciej zaczniesz działać i wprowadzać zmiany, tym szybciej osiągniesz lepsze rezultaty.

 

 

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

  • 1. DLA KOGO?
  • 1.1. O mnie
  • 1.2. Dla początkujących
  • 1.3. Dla średnio zaawansowanych
  • 1.4. Dla przyszłych SS
  • 1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
  • 2. SZABLON AUKCJI
  • 2.1. Delikatna grafika
  • 2.2. Przyjemny design
  • 2.2.1. Dopasowanie do produktu
  • 2.2.2. Ja – dawniej i teraz
  • 2.2.3. Promuj Core Business
  • 2.3. Profesjonalna grafika
  • 2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
  • 2.4. MS Office Front Page
  • 2.4.1. Zainwestuj
  • 2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
  • 2.4.3. Front Page 2003
  • 2.4.4. Przykładowe zastosowanie
  • 3. FOTOGRAFIA
  • 3.1. Główne narzędzie sprzedaży
  • 3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
  • 3.2.1. Aparaty fotograficzne
  • 3.2.1.1. Zoom optyczny
  • 3.2.1.2. funkcja Makro
  • 3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
  • 3.2.2. Ostre zdjęcia
  • 3.2.3. Kilka ujęć
  • 3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
  • 3.3. Dobry aparat
  • 3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
  • 3.3.2. Pożycz od znajomego
  • 3.4. Program do obróbki zdjęć
  • 3.4.1. Obróbka zdjęć
  • 3.4.2. Wersja testowa programu
  • 3.4.3. Zakup licencji
  • 3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś i w przyszłości
  • 3.4.3.2. Do aukcji
  • 3.4.4. Programy
  • 3.4.4.1. Corel PhotoPaint
  • 3.4.4.2 PhotoShop
  • 3.5. Najważniejsze funkcje
  • 3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i rozmiarów zdjęcia
  • 3.5.2. Czyszczenie tła
  • 3.5.3. Ostrzenie kolorów
  • 3.5.4. Zapis w innym formacie
  • 4. SERWER
  • 4.1. Okno na świat
  • 4.2. Płatne miejsce na serwerze
  • 4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
  • 4.3. Darmowe serwery
  • 4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
  • 4.3.2. Długość linków
  • 4.3.3. Linki do stron
  • 4.3.4. Domena
  • 5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W . .53
  • 5.1. Strona O mnie
  • 5.1.1. Szablon strony O mnie
  • 5.1.2. Logo
  • 5.1.3. Twoje zdjęcie
  • 5.1.4. Opis – kim jesteś
  • 5.1.5. Kontakt z Tobą
  • 5.1.6. Dane kont bankowych
  • 5.1.7. Dane sprzedażowe
  • 5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
  • 5.2 Strona aukcyjna
  • 5.2.1. Szablon
  • 5.2.2. Design
  • 5.2.3. Grafika
  • 5.2.4. Dane kontaktowe
  • 5.2.5. Dane bankowe
  • 5.2.5.1. Logo banku
  • 5.2.5.2. Formy płatności
  • 5.2.6. Dane wysyłkowe
  • 5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
  • 5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
  • 5.2.6.3. Cennik
  • 5.2.6.4 Informacja o promocjach
  • 5.2.7. Dane sprzedażowe
  • 5.2.7.1. Paragon
  • 5.2.7.2. Faktury VAT
  • 5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
  • 5.2.8. Twoje zdjęcie
  • 5.2.9. Krótki opis
  • 5.2.10. Początek opisu oferty
  • 5.2.11. Marketingowy wstęp
  • 5.2.12. Zdjęcia
  • 5.2.13. Gwarancja satysfakcji
  • 5.2.14. Opinie Twoich klientów
  • 5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
  • 5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
  • 5.2.17. Własnoręczny podpis
  • 5.2.17.1. Ostrym niebieskim mazakiem
  • 5.2.18. Postscriptum
  • 5.2.19. Twórz od początku listę adresową
  • 5.2.19.1. Kontakty zawsze się przydają
  • 5.2.19.2. Zapisuje się tylko ten, kto chce
  • 5.2.19.3. Wysyłka spersonalizowanych maili
  • 5.2.19.4. Bardzo ważne narzędzie
  • 5.2.19.5. Powtórki mailingów
  • 5.2.20. Fotopanel
  • 5.2.20.1. Cross - selling
  • 5.2.20.2. Prezentacja kolejnych produktów
  • 5.2.20.3. Bogata oferta
  • 5.2.20.4. Zdjęcia oznaką profesjonalizmu
  • 5.3. Tytuł aukcji
  • PODSUMOWANIE
Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind.pl.2[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"