Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aukcje internetowe - biznes sprzedaż marketing

04-03-2012, 19:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.68 zł      Najwyzsza cena licytacji: 27.68 zł     
Użytkownik nocny-motyl1
numer aukcji: 2103434155
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 25   
Koniec: 06-03-2012 23:23:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

 

 

Mam na imię Monika.
Za zakup na moich aukcjach z góry dziękuję serdecznie każdemu Klientowi, 
ponieważ to właśnie dzięki Tobie mogę być mamą pracującą w domu :-)


Na Allegro działam zgodnie z prawem - prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatki.
 Kupując u mnie będziesz miał do czynienia z rzetelnością i profesjonalizmem.
Aby się o tym przekonać zapraszam Cię na moje drugie konto, nick NOCNY-MOTYL
Posiadam status SUPER SPRZEDAWCY i ponad 1000 !! pozytywnych komentarzy.

 

http://aukcja.onet.pl/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]93555

 

 

 

  • Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte jako sprzedawca na Allegro i na innych serwisach aukcyjnych

    do większych zarobków poza nimi?

    Sprzedaż na Allegro

    Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.

    Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego, czyli "Allegrowy Super Sprzedawca", dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej".

    Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.
    Czy wiesz,  jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? 

    Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.

    Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.

    Dowiedz się, kim jest autor i oceń,
    dlaczego warto skorzystać z jego wiedzy

    Przez Allegro do własnego biznesu...

    Wojciech Cywiński"Drogi Internauto,

    jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny, który zawładnął rynkiem handlu internetowego. Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość, którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać.

    W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności. Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać. Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania.

    Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy ZmyslowaSypialnia Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż. Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki. To jest praktyczna wiedza oparta na rezultatach, które uzyskuję.

    Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro — nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa. Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach, a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego.

    Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro. Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży.

    Będąc sprzedawcą na Allegro, 

    masz dostęp do przysłowiowej kopalni złota

    Od tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota. 


    Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro). Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje. Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak. Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro. Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem. Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro. W pierwszej części książki "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej. Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej.

    Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego, które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów. Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro.

    Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję. I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście.

    Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?

    To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci

    którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej.

    Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack? Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to, aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących.

    Allegro

    Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego, ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości. Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz.

    W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy, aby skutecznie sprzedawać, nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem, który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu.

    W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru, dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problamach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro i dowiesz się, jak je rozwiązać".

    Paweł i Anna Kamińscy"Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt.

    Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy. Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów. Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy.

    Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść. Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem. Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie.

    W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro było początkiem prawdziwej ekspansji.

    Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą. Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii. Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży." Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów www.TouchofArt.eu 

    BONUS: ebook "Dzień z życia handlowca"

    Kliknij, aby się dowiedzieć więcej

     

    Czas na podsumowanie:

    Co konkretnie zawiera publikacja „Aukcje internetowe... i co dalej?” 

    i kto najbardziej może na niej skorzystać?

    Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro.

    Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację:

    • Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro).
    • Poznasz podstawy marketingu internetowego.
    • Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertę?

    Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju.

    Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów.

    • Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiększając zysk o przynajmniej 200%?

    Napoleon Hill"W 2006 r. na Spotkaniu Allegro uczyłem sprzedawców, aby pracowali na
    swojej liście Klientów. Niestety do dzisiaj zdecydowania większość z nich nie rozumie potencjału tego niezwykle dochodowego rozwiązania. Ciesze się więc, że powstał ten e-book, który w sposób prosty i zrozumiały tłumaczy te same zasady back-end marketingu podając mnóstwo wartościowych przykładów. Książka dodatkowo zawiera poważny fundament wiedzy o zachowaniach Klientów, którą powinien znać każdy sprzedawca."

    - Piotr Majewski, właściciel Ekademia.pl i www.cneb.pl

    Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA

    Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

    Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą publikujemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.

     

    Na koniec pytanie retoryczne:

    Czy chcesz zarabiać więcej?

    Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski.

    Wybierz wersję publikacji, która jest dla Ciebie optymalna i złóż zamówienie. Przypominamy, że kupując wersję drukowaną, wersję elektroniczną otrzymasz gratis po opłaceniu zamówienia. Im szybciej zaczniesz działać i wprowadzać zmiany, tym szybciej osiągniesz lepsze rezultaty.

  •  

  • Wstęp
    Część I
    Baza danych Twoich klientów z Allegro
    Prowadzenie działalności na Allegro
    Pozyskiwanie danych kontrahentów.
    Przykład: tajemnica biletów lotniczych za 1 zł
    Tworzenie bazy danych klientów
    Dane kontaktowe
    Historia zakupów
    Zmiany w danych kontaktowych
    Ważne daty
    Przykład: prezent urodzinowy
    Kompletna baza danych przewagą strategiczną firmy
    Formalno-prawny aspekt posiadania bazy danych.
    Etyka biznesu
    Część II
    Otwarty marketing internetowy
    Autentyczność i znajomość sprzedawcy
    Przykład: brak profesjonalizmu
    Stały kontakt
    Metody bardzo inwazyjne
    Osobiste spotkania
    Telefony
    Metody mało inwazyjne
    E-maile
    SMS
    Formy kontaktu
    Direct Mailing — wysyłka maili
    Istota Direct Mailingu
    Po pierwsze — częstotliwość
    Po drugie — treść
    Po trzecie — zbieraj opinie
    Po czwarte — szukaj wydarzeń
    Po piąte — zbieraj klientów niszowych
    SMS — promocja impulsywna
    Przykład: Chomikuj.pl
    Przykład: Grono.net
    Przykład: Lex.pl
    Direct Mail — przesyłki pocztowe
    Przykład: Konwar — producent czapek
    Przykład: Nazwa.pl
    Przykład: mBank
    Przykład: Citi Handlowy
    Inne przykłady
    Integracja działań marketingowych
    Elementy składowe oferty Direct Mail
    Rentgen szczęki
    Część III
    Rynek w liczbach
    Nowe trendy w zachowaniach konsumenckich
    Podział klasowy w Polsce
    Klasa wyższa
    Klasa średnia
    Klasa niższa
    Jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią?
    Klasa robotnicza
    Klasa średnia
    Kategorie majątkowe w Polsce
    Bogaci
    Bogaci „Old Money”
    Bogaci „nuworysze”
    Wydatki najbogatszych w Polsce
    Typologia klasy średniej
    Klasa biedna
    Konsumenci niezamożni
    Pokolenie a zarobki
    Młodzież jako oddzielna grupa konsumencka
    Siła nabywcza młodzieży w Polsce
    Wpływ młodzieży na podejmowanie decyzji zakupowych
    Segmentacja młodzieży w Polsce
    Siła rynkowa seniorów
    Istotne wartości dla seniorów jako grupy konsumenckiej
    Segmentacja seniorów w Polsce
    Płeć a zachowania nabywców
    Różnice płci w procesie socjalizacji
    Mężczyźni
    Kobiety
    Fakty dotyczące mężczyzn jako konsumentów
    Podział decyzji zakupowych w małżeństwie
    Wartości konsumentów
    Polska typologia IQS Quant
    Społeczeństwo konsumpcyjne
    Materializm
    Dobra materialne jako główny cel w życiu
    Materializm w Polsce
    Materializm wśród młodzieży
    Konsumpcja na pokaz
    Symboliczna konsumpcja odzieży
    Konsumpcja na pokaz wśród młodzieży w Polsce
    Internet a zachowania konsumpcyjne
    Moja najbardziej dochodowa akcja Direct Mail
    Mój najbardziej skuteczny Direct Mailing
    Przypowieść biznesowa
    Automatyczny rurociąg z wodą
    Część IV
    Podsumowanie. Jak sprzedawać na Allegro i zwiększyć zysk o 200%?
    Podsumowanie Twoich działań
    Przykład: Ikea
    Przykład: sprzedawca na Allegro
    A co jest najpiękniejsze w takiej formie promocji?
    Dwa kanały sprzedaży
    Strategia Mocnego Uderzenia
    Przykład: Majewski Business Consulting

  •