Tytuł | Reklama podprogowa NAJTANIEJ |
Autor | August Bullock |
Wydawnictwo | |
Wydanie | |
Oprawa | |
Ilość stron | |
Waga | |
Wymiary | |
ISBN | |
Rok wydania | |
Cena okładkowa /Nasza cena | 67.00 zł /14.90 zł |
Nr referencyjny | Ref. nr: [zasłonięte]25074 |
Stan | Książka nowa. |
OPIS KSIĄŻKI
rok wydania: 2008; liczba stron: 248; opis: Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomościFascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłemObowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologiiPoradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymiUkryte techniki, przyczajone chwytyCokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi,...
Milion Książek, 01-651 Warszawa ul. Gwiaździsta 5C/2 (biuro) tel. sprzedaż Allegro 22 [zasłonięte] 72 nr konta 75 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 002967