Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audyt marketingowy - Dryl Wioleta [nowa]

28-02-2012, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2030133725
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 17:59:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Audyt marketingowy

Dryl Wioleta

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55631
  • liczba stron: 228
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 165 x 230 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę.Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:- obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,- metod i narzędzi stosowanych w audycie,- miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,- relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,- stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.

    Wstęp 5
    Podziękowania 7
    Część I
    Kontrola jako element działalności gospodarczej
    Rozdział 1
    Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego 11
    Rozdział 2
    Rodzaje i zakres kontroli marketingowej 19
    Rozdział 3
    Funkcje i przebieg kontroli marketingowej 31
    Rozdział 4
    Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa - związek kontroli marketingowej z innymi rodzajami kontroli 41
    Rozdział 5
    Związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym 55
    Rozdział 6
    Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach 71
    Część II
    Audyt działalności gospodarczej
    Rozdział 7
    Historia audytu 85
    Rozdział 8
    Interpretacje audytu w literaturze 89
    Rozdział 9
    Umiejscowienie audytu marketingowego w klasyfikacji audytów 97
    Rozdział 10
    Funkcje i zadania audytu 119
    Część III
    Cele i zakres analiz audytu marketingowego
    Rozdział 11
    Ewolucja audytu marketingowego 131
    Rozdział 12
    Zakres przedmiotowy audytu marketingowego 143
    Rozdział 13
    Audyt środowiska marketingowego 151
    Rozdział 14
    Audyt strategii marketingowych 157
    Rozdział 15
    Audyt organizacji marketingu 161
    Rozdział 16
    Audyt systemu marketingu 165
    Rozdział 17
    Audyt efektywność marketingu 173
    Rozdział 18
    Audyt funkcji marketingu 181
    Rozdział 19
    Metody wykorzystywane w audycie marketingowym 187
    Rozdział 20
    Charakterystyka wskaźników marketingowych 199
    Rozdział 21
    Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach 207
    Bibliografia 217

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.