Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audyt marketingowy

06-10-2014, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4582147281
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 06-10-2014 11:30:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Audyt marketingowy
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55631
Wymiar: 16.5x23.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 228
Ocena: -
Waga: 0,38 kg
Indeks: 523[zasłonięte]02077KS
Rok wydania: 2010
Wydawca: CeDeWu
Autor: Dryl Wioleta
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę.

Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych do niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy.

Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę:
  • obszarów działalności organizacji podlegających audytowi,
  • metod i narzędzi stosowanych w audycie,
  • miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu,
  • relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym,
  • stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Zobacz także...