Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audiobook Trzy oznaki pracy która nie daje szczęśc

08-05-2015, 13:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.99 zł     
Użytkownik Dentistry
numer aukcji: 5065079005
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUDIOBOOK

Trzy oznaki pracy która nie daje szczęścia. Książka audio CD MP3

Patrick Lencioni

Opis w skrócie:

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy ?New York Timesa?, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.

Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę ? i nadzieję.

OPINIE

Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi ? ta książka to lektura obowiązkowa.

Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation

W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji.

Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.

Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko.

Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation

Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami.

Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation


Autor:

Lencioni Patrick

Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2012
Oprawa: plastikowa
Liczba stron: 1
Format:
13.5x19.0cm
Numer ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74610
Kod paskowy (EAN): 978[zasłonięte][zasłonięte]74610

Produkt ORYGINALNY. Płyta zupełnie NOWA
Cena Wydawcy: 29,90