|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
|
KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
|
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
|
|
|
AUDIACJA
Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
Ewa Anna Zwolińska
oprawa: twarda
rok: 2011
stron: 296
[pozycja nowa]
SPIS TREŚCI:
WSTĘP...........................................................................................................................9 Rozdział pierwszy KIERUNKI BADAŃ PODEJMOWANYCH PRZEZ EDWINA E. GORDONA
(Odkrycie audiacji jako podstawowego warunku muzykalności).......................25 1. Ustabilizowane zdolności muzyczne...........................................................30 2. Tonalne i rytmiczne implikacje.................................................................33 3. Konsekwencje dla preferencji w muzycznej ekspresji ..............................39 4. Grupowe nauczanie, muzyka instrumentalna.............................................41 5. Rozwijanie muzycznych umiejętności..........................................................50 6. Muzyka we wczesnym dzieciństwie.............................................................58 7. Działania w kolejności uczenia się muzyki..................................................66 8. Test pomocniczy - test preferencji barwy instrumentów...........................67 9. Testy pomocnicze - harmoniczna i rytmiczna gotowość do improwizacji.................................................................................68
Rozdział drugi PERSPEKTYWA KOGNITYWNA TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI EDWINA E. GORDONA................73 1. Wyznaczniki statusu poznawczego teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona ........................................................................................76 2. Znaczenie podstawowych pojęć w teorii uczenia się muzyki..................85 3. Teoria uczenia się muzyki: typy audiacji.....................................................91 4. Poznawczy charakter teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona........................................................................................................98
Rozdział trzeci PERSPEKTYWA ROZWOJU AUDIACJI (MYŚLENIA) W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI EDWINA E. GORDONA.....................119 1. Teoria uczenia się muzyki: stadia rozwoju audiacji.................................120 2. Teoria uczenia się muzyki: etapy rozwoju audiacji .................................132 3. Teoria uczenia się muzyki: koncepcja rozwoju audiacji...........................137
Rozdział czwarty ZNACZENIE AUDIACJI W KONTEKŚCIE WIEDZY O MYŚLENIU..........................................................................................................176 1. Dychotomiczne podziały myślenia.............................................................178 2. Indywidualne poszukiwania muzycznych znaczeń.................................186 3. Uwarunkowania edukacyjne w procesie kształcenia nauczy cieli muzyki............................................................................................................200
4. Audiacja w znaczeniu myślenia krytycznego............................................206 5. Audiacja w znaczeniu myślenia twórczego...............................................212
Rozdział piąty ŹRÓDŁA ZACHOWAŃ MUZYCZNCH.............................................................216 1. Uczenie się muzyki przez modelowanie....................................................217 2. Analiza modelowania zachowań muzycznych.........................................221 3. Integrowanie reakcji i rola wzmocnienia w uczeniu się muzyki............225 4. Rozpowszechnianie się innowacyjnych praktyk muzycznych ..............231
Rozdział szósty DETERMINANTY ROZWOJU MUZYCZNEGO..............................................235 1. Determinanty skutecznego uczenia się muzyki........................................236 2. Zachęty zewnętrzne i immanentne w procesie uczenia się muzyki.......239 3. Ocena i samoocena w procesie uczenia się muzyki..................................244 4. Generalizacja standardów wykonania w procesie uczenia się muzyki.............................................................................................................246
Rozdział siódmy KONTROLA POZNAWCZA W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI...............250 1. Motywacja w procesie uczenia się muzyki o podłożu poznawczym......................................................250 2. Audiacyjna kontrola zachowań muzycznych............................................253 3. Rozwój języka muzycznego.........................................................................255 4. Procesy weryfikacji a audiacja.....................................................................260
Rozdział ósmy DETERMINIZM WZAJEMNY W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI.............264 1. Współzależność czynników wrodzonych i środowiskowych ................264 2. Wzajemny wpływ a kierowanie własnym rozwojem muzycznym........266 3. Wolność a determinizm w muzyce..........................................267 BIBLIOGRAFIA......................................................................................................270 INDEKS RZECZOWY.............................................................................................280 INDEKS NAZWISK................................................................................................287 STRESZCZENIE......................................................................................................290 ABSTRACT...............................................................................................................294
|
|