Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUDIACJA Teoria uczenia się muzyki GORDONA Gordon

28-02-2012, 15:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2071554029
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 12   
Koniec: 31-01-2012 15:58:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





AUDIACJA

Studium teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona

Ewa Anna Zwolińska

oprawa: twarda

rok: 2011

stron: 296

[pozycja nowa]

SPIS TREŚCI:

 

WSTĘP...........................................................................................................................9
Rozdział pierwszy
KIERUNKI BADAŃ PODEJMOWANYCH
PRZEZ EDWINA E. GORDONA

(Odkrycie audiacji jako podstawowego warunku muzykalności).......................25
1.   Ustabilizowane zdolności muzyczne...........................................................30
2.   Tonalne i rytmiczne implikacje.................................................................33
3.   Konsekwencje dla preferencji w muzycznej ekspresji ..............................39
4.   Grupowe nauczanie, muzyka instrumentalna.............................................41
5.   Rozwijanie muzycznych umiejętności..........................................................50
6.   Muzyka we wczesnym dzieciństwie.............................................................58
7.   Działania w kolejności uczenia się muzyki..................................................66
8.   Test pomocniczy - test preferencji barwy instrumentów...........................67
9.   Testy pomocnicze - harmoniczna i rytmiczna gotowość do improwizacji.................................................................................68
 

Rozdział drugi
PERSPEKTYWA KOGNITYWNA TEORII UCZENIA SIĘ
MUZYKI EDWINA E. GORDONA................73
1.   Wyznaczniki statusu poznawczego teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona ........................................................................................76
2.   Znaczenie podstawowych pojęć w teorii uczenia się muzyki..................85
3.   Teoria uczenia się muzyki: typy audiacji.....................................................91
4.   Poznawczy charakter teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona........................................................................................................98
 

Rozdział trzeci
PERSPEKTYWA ROZWOJU AUDIACJI (MYŚLENIA)
W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI
EDWINA E. GORDONA.....................119
1.   Teoria uczenia się muzyki: stadia rozwoju audiacji.................................120
2.   Teoria uczenia się muzyki: etapy rozwoju audiacji .................................132
3.   Teoria uczenia się muzyki: koncepcja rozwoju audiacji...........................137
 

Rozdział czwarty
ZNACZENIE AUDIACJI W KONTEKŚCIE WIEDZY
O MYŚLENIU..........................................................................................................176
1.   Dychotomiczne podziały myślenia.............................................................178
2.   Indywidualne poszukiwania muzycznych znaczeń.................................186
3.   Uwarunkowania edukacyjne w procesie kształcenia nauczy cieli muzyki............................................................................................................200

4.   Audiacja w znaczeniu myślenia krytycznego............................................206
5.   Audiacja w znaczeniu myślenia twórczego...............................................212
 

Rozdział piąty
ŹRÓDŁA ZACHOWAŃ MUZYCZNCH.............................................................216
1.   Uczenie się muzyki przez modelowanie....................................................217
2.   Analiza modelowania zachowań muzycznych.........................................221
3.   Integrowanie reakcji i rola wzmocnienia w uczeniu się muzyki............225
4.   Rozpowszechnianie się innowacyjnych praktyk muzycznych ..............231
 

Rozdział szósty
DETERMINANTY ROZWOJU MUZYCZNEGO..............................................235
1.   Determinanty skutecznego uczenia się muzyki........................................236
2.   Zachęty zewnętrzne i immanentne w procesie uczenia się muzyki.......239
3.   Ocena i samoocena w procesie uczenia się muzyki..................................244
4.   Generalizacja standardów wykonania w procesie uczenia się
muzyki.............................................................................................................246
 

Rozdział siódmy
KONTROLA POZNAWCZA W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI...............250
1.   Motywacja w procesie uczenia się muzyki o podłożu poznawczym......................................................250
2.   Audiacyjna kontrola zachowań muzycznych............................................253
3.   Rozwój języka muzycznego.........................................................................255
4.   Procesy weryfikacji a audiacja.....................................................................260
 

Rozdział ósmy
DETERMINIZM WZAJEMNY W TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI.............264
1.   Współzależność czynników wrodzonych i środowiskowych ................264
2.   Wzajemny wpływ a kierowanie własnym rozwojem muzycznym........266
3.   Wolność a determinizm w muzyce..........................................267
BIBLIOGRAFIA......................................................................................................270
INDEKS RZECZOWY.............................................................................................280
INDEKS NAZWISK................................................................................................287
STRESZCZENIE......................................................................................................290
ABSTRACT...............................................................................................................294






Dodano 2[zasłonięte]012-01 22:20
Wszystkie dobre dusze !!! - Prosimy o pomoc dla naszej koleżanki :

www.rakwspak.blog.pl [ fundacja: http://zusmiechem.free.ngo.pl/?karolina-buczma,131 ]