AUDI S3 1.8T BAM
Auto z rocznika 2002, przebieg oryginalny 171.000 , sprowadzone ze Szwajcarii w 2011r kupione przeze mnie w 2012r od drugiego właściciela. Od momentu zakupu sukcesywnie wsadzane pieniądze w „pogrubienie”.
Blacharsko w aucie naprawiane były drzwi kierowcy i błotnik od parkingówki, tylna klapa wraz z listwą nad rejestracją (spadł mi rower) i dach w miejscu, o którym każdy potencjalny kupiec A3 lub S3 wie :) w tych modelach w jednym miejscu na dachu przy odpływie wyłazi korozja. Podobno to świadczy o tym, że auto nie było malowane, co też tym sugerowałem się przy zakupie. Teraz już jest naprawione :)
Wyposażenia seryjnego chyba nie trzeba opisywać, eski zawsze są dobrze doposażone. Z tych ważniejszych:
*reflektory ksenonowe, halogeny
*skórzana tapicerka
*fotele kubełkowe recaro elektrycznie regulowane i podgrzewane.
*ABS, ESP
*napęd quattro
*klimatyzacja automatyczna
*fyfnaście poduszek powietrznych. Nawet nie wiem gdzie ale jest ich minimum 10 :)
*radio 2DIN, z możliwością podłączenia stacji multimedialnych
*domykanie szyb z pilota, podgrzewane aluminiowe lusterka (koszt 800zł)
*skrzynia 6 biegów
*seryjne przyciemnione szyby (tylne uchylane)
*felgi 18'' RS4 z oponami TOYO PROXES T1R 225/40R18 oraz customowe dystanse CNC 18mm z nowymi śrubami.
Przeprowadzone modyfikacje:
*przelotowy dedykowany wydech SPORTEC 2,5''
*zawieszenie na poliuretanach, górne mocowania amortyzatorów od golfa R32
*centralny intercooler pięknie wpasowany w seryjny zderzak bez cięcia by PRZEMOCAR
*Wtryskiwacze bosch 525cc z adapterami
*TIP ze stali kwasoodpornej
*zegary: EGT, temperatura oleju, boost AUTO GAUGE najwyższy model z peakiem i warningiem podświetlane w trzech kolorach, wrzucone w słupek, profesjonalnie poflokowane w kolor podsufitki.
*listwy progowe i tylna w zderzaku oklejone matową czarną folią 3M
*Procedura startu :) LAUNCH CONTROL programowalna kombinacją pedałów hamulca i sprzęgła – możliwość ustawienia każdych obrotów w zależności od warunków atmosferycznych, dzięki czemu start na mokrej nawierzchni niewiele czasowo odbiega od startu na suchym.
* shift light – migająca żółta kontrolna EPC na pierwszych dwóch biegach informująca o konieczności zmieny biegu wtedy kiedy spada moment obrotowy
*Strojenie KWIECIEŃ 2015 R-PERFORMANCE. Wynik: 260,3 KM 374,8 NM
Auto fajnie lata, przyspieszenie 0-100 poniżej 6 sekund (na poziomie BMW 335i)
Zamontowane podzespoły pozostawiają duży zapas mocy (300KM i 400NM osiągalne na seryjnej hybrydowej turbosprężarce za 1500zł) Po takim zabiegu z eski robi się mały pocisk :)
*Nowy zawór DV, N75, sprawdzona szczelność układu,
*Wyłączona programowo druga sonda lambda.
Z rzeczy eksploatacyjnych:
*Sprzęgło wymieniane przy 155.000km na nowe (docisk, tarcza) SACHS. Wyciągnięte sprzęgło okazało się oryginalne, świadczy to o realnym przebiegu.
*Olej w haldexie wymieniony pod koniec 2014r.
*NOWE TARCZE I KLOCKI PRZÓD ATE najwyższy model PowerDisc + klocki Ceramic – (koszt 800zł) – nie wiem czy mają przejechane nawet 100km. Klocki i tarcze tył też na tym samym zestawie ale mają ok. 3000km.
*Olej w silniku świeżo wymieniony, jeżdżony na półsyntetyku MOTULA.
Ile bierze ? Od wymiany do wymiany zostawało mi z czterolitrowej bańki ok. 0,7L. Na 9.000- 10.000km dolewałem właśnie tyle (0,7L)
W zasadzie to nie chce mi się tego pisać, Kupujący dostanie całą dokumentacje napraw eksploatacyjnych przeprowadzonych odkąd mam auto.
Co jest do zrobienia ?
Klimatyzacja do przeglądu i nabicia.
Któraś felga jest podbita i wymaga prostowania.
Lewy przegub raz na 100km da o sobie znać. Tak rzadko to wystepuje, że postanowiłem tego nie naprawiać :)
Do wymiany końcówki drążków, które niestety przy jeżdżeniu na 18-kach dostają po dupie. Komfort jazdy jak po sznurku i właściwości jezdne rekompensują straty :)
W związku z tym zbieżność też należy zrobić.
Na daniach to pewnie zrobię.
Na bank o czymś zapomniałem, będę edytować jak sobie przypomne.
PODANA CENA JEST CENĄ OSTATECZNĄ .
Postanowiłem nie liczyć tego co włożyłem, żeby się nie przerazić. Jak ktoś będzie poważnie zainteresowany mogę dołozyć bagażnik dachowy dedykowany do tego modelu (oryginalny) i ewentualne stalowe zimowe felgi świeżo po malowaniu proszkowym w renowacjafelg.pl. Teoretycznie chciałem je sobie zostawić do nowszej eski, którą planuje kupić po sprzedaży tego samochodu, ale jak ktoś będzie konkretny to je dostaje jako gratis.
Auto można obejrzeć w Warszawie.
TELEFON: 696-[zasłonięte] -598. Jak nie odbiorę proszę o SMS