Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audi RS6 (578KM/740Nm)

04-06-2012, 14:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 77 777 zł     
Użytkownik maniujr
numer aukcji: 2325742674
Miejscowość Poznań
Koniec: 19-05-2012 21:17:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

 

W związku z przesiadką na coś szybszego, tyle, że na dwóch kółkach ;)) sprzedaję moje wyjątkowe Audi RS6 Avant 4.2 V8 biturbo. Moc 578KM, moment obrotowy 740Nm (dostępnym już od 2400obr/min!). Seryjne RS6 ma 450KM i 560Nm, RS6+ 480KM i też 560Nm.

 

Rok produkcji 2002, pierwsza rejestracja koniec listopada 2002, aktualny przebieg 152tys. km, użytkowany w Polsce od 4lat (import Szwajcaria). Auto osobiście przywiezione przez mojego znajomego i od niego odkupione przeze mnie.

Tuningowane przez B&B Niemcy (faktura na prawie 21tys euro...!!!!). Modyfikowane przy przebiegu 32130km dnia 16.08.2004 - posiadam kopię faktury oraz oryginalną listę modyfikacji

W skrócie modyfikacje objęły:

-modyfikacja silnika
-modyfikacja turbosprężarek
-zmodyfikowany dolot
-zmieniony program
-zdjęcie ogranicznika prędkości i innych blokad (np. TV w czasie jazdy)
-optymalizacja chłodzenia
-wydech + metalowe katalizatory
-modyfikacja skrzyni pod większy moment obrotowy
-strojenie

Audi jest wyposażone we wszystko co można wymyślić: od skórzanej tapicerki (podgrzewane przednie jak i tylne fotele!), 8 poduszek, dwustrefowej klimatyzacji, elektrycznego ustawiania kierownicy i foteli (wszystko z pamięcią), elektryczne szyby z domykaniem z pilota, alarm, elektryczne, składane i podgrzewane lusterka, nawigację z dużym LCD+TV!, czujniki parkowania przód i tył, reflektory bixenonowe ze spryskiwaczami, sprzęt audio Bose, zmieniarka 6CD, łopatki przy kierownicy, elektryczny szyberdach, carbonowe wykończenie oraz alcantarę. W aucie jak i w bagażniku dodatkowe schowki, rolety na drzwiach, klapie bagażnika, w bagażniku (pionowa i pozioma), gniazdko 12V, składana kanapa, wnęka na narty, na dachu relingi, ściemniające się lusterka itd. Pełna opcja!

RS'ka jeździ na kołach 18” z oponami 255/35/18 oraz profesjonalnym gwintowanym zawieszeniu K&W wariant3 (koszt 6tys euro...)
.
Zawieszenie wcale nie jest zbyt twarde, nie wypadają plomby, ale prowadzi się w łukach jak po szynach. Hamulce Audi sport - tarcze pływające przód 365mm!

Przyspieszenie 0-100km/h to 3,9sekundy! Prędkość max 320km/h. Oczywiście napęd 4x4 Quattro. Paliwo tylko 98Pb lub lepsze i nie na Neste czy podobnych tanich stacjach. Spalanie 15-20l/100km zależnie od typu drogi i temperamentu kierowcy.

Jedno z najszybszych aut na drodze. Dzięki pojemności 4.2 z 8 cylindrów i dwóm turbinom niesamowicie elastyczne. Śmiało konkuruje z 911turbo i motocyklami! Do tego bardzo niepozorne i niesamowicie wygodne. Ciche i komfortowe. Pięknie bulgocze, ale nie jest to męczące jak np. w Subaru. Nadaje się do wożenia dzieci do szkoły.

Audi ma jak to w niemieckim porządku bywa, wbite w dowód potwierdzenie mocy 426kW (578KM), bo musiało przejść TUV.

Posiadam wszystkie dokumenty łącznie z fakturą na modyfikacje, potwierdzenie zawieszenia KW, instrukcje (w języku niemieckim), broszurki itd. Tuning jest zrobiony profesjonalnie, auto przechodzi badania głośności, czystości spalin itd.

Stan auta jak na 9 lat i przebieg 152tys uważam za bardzo dobry - oczywiście są drobne rysy lakieru czy przetarcia skóry, ale nie jest to nowe auto z salonu. Niedawno przeszło detaling. Wszystko działa (klima, navi, parktronic, łopatki itd.).


Z poważnych rzeczy zostały przeze mnie zrobione w połowie 2011:

-wymiana obu intercoolerów + węże (nieszczelność)

-kompletny rozrząd z pompą wody, napinaczami + zimmeringi

-regeneracja obu turbin! (w jednej luz na panewce, w drugiej awaria łopatki po gorącej stronie)

-nowe cewki zapłonowe i świece

-nowe dwie sondy lambda

-nowy akumulator

-nowe klocki tył

-nowy akumulator Bosch S5 (grudzień)

 

 

w 2012:


-nowe klocki przód

-nowy olej silnikowy

-nowy olej w skrzyni

-nowe osłony przegubów przód

-nowa oryginalna osłona pod silnik

-dwa nowe wahacze prawy przód

 

 

Wszystkie bolączki tego modelu wyeliminowane. Żadnych problemów z przegrzewaniem czy nieszczelnościami dolotu.

 

Zapraszam na jazdę próbną, ocenę stanu i osiągów.


Nie jestem handlarzem, lubię nietypowe auta i dość często je zmieniam. Motoryzacja i samochody to hobby. Posiadałem np. Forda Escorta Cosworth z 1992roku z przebiegiem 78k km (kupiony od tego samego właściciela co Audi) czy Imprezę WRX'06 i GT99 z przebiegiem 82k km.


Inwestuję sporo w auta którymi jeżdżę i nie szczędzę na kosztach, bo robię je dla siebie. Auto chcę sprzedać, a nie się go pozbyć.

 

2komplety felg i opon (lato ciemne, zima chrom)

 

 

W razie pytań [zasłonięte]@op.pl lub 603 [zasłonięte] 848

Przegląd i OC do sierpnia 2012.