HISTORIA POJAZDU:
- samochód prywatny (nie jestem handlarzem)
- kupiony w 2012r z przebiegiem ok. 96000km
- wcześniej przez 2 lata należał do właściciela serwisu Audi - www.koraszewski.com
- serwisowany co 15 tys. km w www.koraszewski.com
- służył mi do wyjazdów zagranicznych (głównie Francja, Włochy)
- nigdy mnie nie zawiódł, przez cały okres eksploatacji był bezawaryjny
STAN TECHNICZNY:
- na bieżąco serwisowany, wszystkie części wymieniane na oryginalne Audi, żadnego oszczędzania!!!
- nowe opony Vrederstein 275/45/20 z przebiegiem ok 3000km
- nowy akumulator
- w 2014 wymieniona kompletne hamulce P + T (tarcze wyglądają jak nowe, klocki 50%)
- jeździł tylko i wyłącznie na wysokiej klasy oleju MOTUL
- świeżo nabita klimatyzacja
- odnowione felgi aluminiowe
- następna wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów przy 200.000km
WYPOSAŻENIE:
- pakiet S-line zewnętrzny
- pakiet S-line wewnętrzny
- poszerzenia nadkoli
- progi off road
- keyless go - otwieranie i odpalanie samochodu bez użycia kluczyka
- reflektory oryginalne Audi LED przednie (model po liftingu)
- kierunkowskazy oryginalne Audi LED przednie (model po liftingu)
- lampy oryginalne Audi LED tylne (model po liftingu)
- dach panoramiczny + drugi szyberdach
- felgi aluminiowa Audi BBS 20"
- monitory w zagłówkach, DVD
- fotele przednie sportowe podgrzewane, el. regulowane
- podsufitka z alcantary
- czujniki parkowania P + T
- kamera cofania
- klimatyzacja
- tempomat
- skrzynia automat z manetkami przy kierownicy
- elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika
- przyciemniane szyby
- skórzana tapicerka S-Line
- hak holowniczy elektrycznie składany
- brak pneumatyki zawieszenia !!! (wiecznie zepsutej i generujące wysokie koszty naprawy w tym modelu)
PODSUMOWANIE:
Świetne auto, którym przez 3 lata pokonałem ok 100.000km bez żadnych awarii. Cały czas serwisowane przez jeden z najlepszych serwisów Audi w Polsce www.koraszewski.com, w którym go kupiłem (prywatne auto właściciela) i serwisowałem. Istnieje możliwość kontaktu z poprzednim właścicielem czy sprawdzenia historii serwisowej. Nigdy nie żałowałem pieniędzy na serwis i części eksploatacyjne, dlatego też jest w bardzo dobrej kondycji i nie wymaga wkładu finansowego. Propozycja dla kogoś kto nie szuka najtańszej Q7 na rynku, tylko chce dobre auto za uczciwe pieniądze.
TEL. 504 [zasłonięte] 182 (7 dni w tygodniu 9:00 - 21:00)
|