Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*** AUDI COUPE QUATTRO S2 ***

08-01-2015, 11:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 500 zł     
Użytkownik Kristo100
numer aukcji: 4943487435
Miejscowość Bielawa
Wyświetleń: 5698   
Koniec: 08-01-2015 11:16:29

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 2309
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Z ciężkim bólem serca sprzedam swoje piękne

Audi Coupe Quattro

+  kompletny SWAP na 2.2 turbo (3B) wszystko wyciągnięte z AUDI S2.


Jedyny powód dla którego to robię, to spełnienie swojego marzenia i zakup B2 Coupe Quattro


Auto bardzo mocno doinwestowane, posiadam mnóstwo rachunków świadczących o tym.


Książka serwisowa.


Rok produkcji 1993


Wyposażenie:

-Climatronic

-El szyby i lusterka

-Centalny zamek

-ABS z możliwością odłączania

- Możliwość zeszperowania tylnego dyferencjału

- Oryginalne dodatkowe zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju oraz ładowania.

- Felgi ASA by BBS 18”


Lista najważniejszych przeróbek w aucie:


-Tapicerka Colour Edition- nowe boczki foteli i kanapy w kolorze czarnym, nowa czarna podsufitka plus czarne plastiki wnętrza, tylna półka (koszt ok. 1500 zł),

- Radio Clarion, głośniki JBL w miejsce oryginalnych (koszt ok. 600zł),

- Nowy skórzany mieszek i gałka zmiany biegów (ASO, koszt ok. 400zł)

- Nowe listwy drzwiowe (ASO, koszt ok. 1000zł)

- Czarny grill (koszt. ok. 200zł)

- Zderzak z wersji S2 + dokładka z pakietu DTM + wloty powietrza w miejscu oryginalnych halogenów + oryginalne spryskiwacze reflektorów (koszt ok. 2500zł)

- Soczewkowe ksenonowe reflektory Hella z modelu S2 + czarne wkłady (koszt ok.1200zł)

- Oryginalne ciemne lampy tył firmy Seima (koszt. ok.1200 zł)

- Końcowy tłumik przelotowy wykonany z "nierdzewki" (koszt. ok.500 zł)

- Kompletne gwintowane zawieszenie firmy KW model Inox V1 (kupione nowiutkie w 2011r. koszt. ok. 4700 zł)

- Hamulce przednie z tarczami Zimmermann Sport 347mm + cztero-tłoczkowe zaciski Porsche (koszt ok. 3000 zł)

- Hamulce tył z tarczami wentylowanymi Zimmermann Sport 280mm i zaciskami z Audi S8 (koszt ok.1000zł)

- Duże Serwo (koszt ok. 400 zł)

- Piasty 5x112 z Audi S2 przód i tył (koszt ok.1500zł)

- Nowe poduszki pod dryfem, skrzynią, nowe łożyska kół, gumy stabilizatora i wszystko, co tylko może stukać w zawieszeniu było wymienione na najlepszych markach (koszt ok. 2000 zł)

- robione na zamówienie naklejki na dekielki felg.


Podliczające te kwoty uzbiera się ponad 20 000 zł, a gdzie wartość samego samochodu czy silnika


Auto aktualnie posiada oryginalny silnik 2,3 NG wyposażony we wkładkę filtra powietrza Simota, kable zapłonowe Powertec, świece NGK. Jest to wersja z klimatyzacją, dlatego posiada wszystkie oryginalne chłodnice wraz z tą dodatkową przednią osłonki itp. Pod spodem samochód posiada wszystkie plastikowe osłony tak jak wychodził w oryginale.


Auto sprzedaję jako niedokończony projekt wraz z kompletnym swapem na silnik 3B z oryginalnego Audi S2. Sam wyciągałem silnik z auta, które mogłem intensywnie testować w celu sprawdzenia jednostki napędowej. Silnik w rewelacyjnym stanie ma nalatane ok. 160 tyś km i jeździł na oleju MOTUL 15W50.


W skład swapu wchodzi:


- Kompletny silnik 2.2 turbo o oznaczeniu 3B wraz z osprzętem

- Kompletna wiązka elektryczna + sterownik 3B

- Skrzynka elektryczna

- Turbosprężarka K26 z Porsche 944 po profesjonalnej regeneracji wraz z wyważeniem ( na wszystko jest gwarancja i dokumentacja, potencjał 340km bez kucia silnika.

- Polerowana rura dolotowa 3B

Mnóstwo rzeczy jak manetki, przewody, uchwyty, wszystko to, co tylko jest potrzebne aby zrobić piękne S2 tak jak jest w oryginale.


Do wad samochodu zaliczyłbym kilka rzeczy:

- lakier jest oryginalny dlatego w kliku miejscach widać wgniotki delikatne i rysy. Miałem w planach w przyszłości odświeżyć całe auto.

- przedni lewy błotnik był kiedyś malowany (nowemu właścicielowi daję drugi, który miałem zakładać)

- tylny zderzak ma delikatne pęknięcie (nowemu właścicielowi daję drugi idealny zderzak)

- w kilku miejscach odszedł klar po umyciu na myjni chemicznej L

Tak naprawdę to trzeba go po prostu obejrzeć i docenić jego oryginalność, nie mam nic do ukrycia. Na zdjęciach starałem się udokumentować wszystko co zauważyłem J

Zapraszam na oględziny z miernikiem grubości lakieru i jazdę próbną. Auto prowadzi się i hamuje obłędnie. Dodaję do auta wszystkie gadżety które uzbierałem przez okres posiadania a jest tego trochę.


Sprzedaję na oryginalnej kierownicy z Audi Quattro (nie ta co jest na zdjęciu)


Na tej aukcji jest wszystko co potrzebne do stworzenia pięknego youngtimiera, którego wartość tylko może wzrosnąć.

 

tel.[zasłonięte]608-23-71


POLECAM PASJONATOWI – UNIKALNY EGZEMPLARZ

 

Istnieje możliwość zakupu osobno auta i osobno całego SWAPU,

wtedy cena za samochód 21 000zł, cena za silnik wraz ze wszystkim rzeczami potrzebnymi do swapu 7000 zł