Z ciężkim bólem serca sprzedam swoje piękne
Audi Coupe Quattro
Jedyny powód dla którego to robię, to spełnienie swojego marzenia i zakup B2 Coupe Quattro
Auto bardzo mocno doinwestowane, posiadam mnóstwo rachunków świadczących o tym.
Auto jeżdżone latem, w zimę stoi w garażu!
Książka serwisowa.
Rok produkcji 1993
Wyposażenie:
-Climatronic
-El szyby i lusterka
-Centalny zamek
-ABS z możliwością odłączania
- Możliwość zeszperowania tylnego dyferencjału
- Oryginalne dodatkowe zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju oraz ładowania.
- Felgi ASA by BBS 18” (ze względu na hamulce Porsche jest to minimalny rozmiar koła)
Lista najważniejszych przeróbek w aucie:
-Tapicerka Colour Edition- nowe boczki foteli i kanapy w kolorze czarnym, nowa czarna podsufitka plus czarne plastiki wnętrza, tylna półka (koszt ok. 1500 zł),
- Radio Clarion, głośniki JBL w miejsce oryginalnych (koszt ok. 600zł),
- Nowy skórzany mieszek i gałka zmiany biegów (ASO, koszt ok. 400zł)
- Nowe listwy drzwiowe (ASO, koszt ok. 1000zł)
- Czarny grill (koszt. ok. 200zł)
- Zderzak z wersji S2 + dokładka z pakietu DTM + wloty powietrza w miejscu oryginalnych halogenów + oryginalne spryskiwacze reflektorów (koszt ok. 2500zł)
- Soczewkowe ksenonowe reflektory Hella z modelu S2 + czarne wkłady (koszt ok.1200zł)
- Oryginalne ciemne lampy tył firmy Seima (koszt. ok.1200 zł)
- Końcowy tłumik przelotowy wykonany z "nierdzewki" (koszt. ok.500 zł)
- Kompletne gwintowane zawieszenie firmy KW model Inox V1 (kupione nowiutkie w 2011r. koszt. ok. 4700 zł)
- Hamulce przednie z tarczami Zimmermann Sport 347mm + cztero-tłoczkowe zaciski Porsche (koszt ok. 3000 zł)
- Hamulce tył z tarczami wentylowanymi Zimmermann Sport 280mm i zaciskami z Audi S8 (koszt ok.1000zł)
- Duże Serwo (koszt ok. 400 zł)
- Piasty 5x112 z Audi S2 przód i tył (koszt ok.1500zł)
- Nowe poduszki pod dryfem, skrzynią, nowe łożyska kół, gumy stabilizatora i wszystko, co tylko może stukać w zawieszeniu było wymienione na najlepszych markach (koszt ok. 2000 zł)
- robione na zamówienie naklejki na dekielki felg.
Podliczające te kwoty uzbiera się ponad 20 000 zł, a gdzie wartość samego samochodu
Auto aktualnie posiada oryginalny silnik 2,3 NG wyposażony we wkładkę filtra powietrza Simota, kable zapłonowe Powertec, świece NGK. Jest to wersja z klimatyzacją, dlatego posiada wszystkie oryginalne chłodnice wraz z tą dodatkową przednią osłonki itp. Pod spodem samochód posiada wszystkie plastikowe osłony tak jak wychodził w oryginale.
Do wad samochodu zaliczyłbym kilka rzeczy:
- lakier jest oryginalny dlatego w kliku miejscach widać wgniotki delikatne i rysy. Miałem w planach w przyszłości odświeżyć całe auto.
- przedni lewy błotnik był kiedyś malowany (nowemu właścicielowi daję drugi, który miałem zakładać)
- tylny zderzak ma delikatne pęknięcie (nowemu właścicielowi daję drugi idealny zderzak)
- w kilku miejscach odszedł klar po umyciu na myjni chemicznej L
Tak naprawdę to trzeba go po prostu obejrzeć i docenić jego oryginalność, nie mam nic do ukrycia. Na zdjęciach starałem się udokumentować wszystko co zauważyłem J
Zapraszam na oględziny z miernikiem grubości lakieru i jazdę próbną. Auto prowadzi się i hamuje obłędnie. Dodaję do auta wszystkie gadżety które uzbierałem przez okres posiadania a jest tego trochę.
Sprzedaję na oryginalnej kierownicy z Audi Quattro (nie ta co jest na zdjęciu)
Pseudo znawcom, komentatorom i marudom dziękuję, auto jest warte swojej ceny i nie oddam za 8000!!! Szanujmy siebie i swój czas.
tel.[zasłonięte] 608-23-71
POLECAM PASJONATOWI – UNIKALNY EGZEMPLARZ