Witam, na początku chciałbym podkreślić ze nie jestem handlarzem i jest to auto jedyne lub jedne z niewielu z oryginalnym przebiegiem (ostatni serwis 2009r). Mam do zaoferowania swoja, prywatna audi a8 d2 z silnikiem 4.2 Pb+LPG Quattro, samochód bardzo mocno doinwestowany, wkład w samochód wyniósł mnie około 18tys. Sprzedaje z powodu checi kupna innego auta. Rozwaze rowniez kazda oferte zamiany i na kazda odpoiwem. Przedstawiam opis tego co bylo robione/wymieniane i krotki opis wyposazenia:
Wyposażenie auta: -automatyczna skrzynia biegów
-ABS
-6xair bag
-centralny zamek z dwoma pilotami
-4x elek. szyby
-reflektory xenon
-podgrzewane fotele
-skórzana kierownica wersja S-line
-skórzane sportowe fotele przód tył RECARO
-światła przeciwmgłowe przód i tył
-radio audi symphony+zmieniarka 6CD+CZYTNIK KART I USB podłączony zamiast zmieniarki
-felgi BBS 18' z polerowanymi rantami
-elektrycznie regulowane fotele
-elektrycznie regulowane zaglowki
-roleta szyby tył
-nagłośnienie BOSE z oryginalnym wzmacniaczem w bagażniku
-światła do jazdy dziennej philips
-CB radio Harry President
-naped Quattro
-kolor wedlug nr VIN fiolet, jednakze odcien zalezy od swiatla
Co było wymieniane/naprawiane:
- nowa skrzynia biegow wraz z simeringami, uszczelkami, nowym olejem i filtrem
-listwy wtryskowe LPG (2szt)
-lewy przegub ruville+guma, osłona
-rozrząd z pompa wody, paskiem klinowym, łożyskiem wiskozy i wszystkimi nowymi płynami,
-antena radia
-dywany z napisem "audi a8" (szyte na zamówienie)
-kompletne zawieszenie przód (wahacze, drążki,łączniki stab. itd)
-końcówki tłumika
-uszczelki pokrywy walka
-termostat
-kompletna geometria zawieszenia (zbieżność,katy pochylenia kol)
-chrom lusterka
-żarówki (postojowe, długie, XENON z przetwornicami)
-reperaturka chłodnicy oleju (uszczelki, simeringi)
-kompletne hamulce (tarcze,klocki, reperaturka prowadnicy zacisków)
-uszczelki klawiatury zaworów (2szt)
-reperaturka chłodnicy -sondy lambda (2szt)
-nowe katalizatory (2szt)
-nabita, odgrzybiona, i sprawdzona szczelność klimy
-boczki drzwi od wersji po liftowej
-nowy zawór odpowietrzający zbiornik paliwa
-moduły zapłonu (2szt)
-główna osłona silnika (auto kupiłem bez niej)
-filtr powietrza KN (filtr nie wymienialny sportowy)
-gumy drążka stabilizującego (4szt)
-reduktor gazu
-węże hydrauliczne
-zawieszenie od wersji S8 (sprężyny amortyzatory)
-nowy podlokietnik z wersji poliftowej
-itd itd itd...
Wiadomo ze to nie wszystkie części ponieważ musiałbym tez każda śrubkę czy opaskę opisać, na części wymienione wyżej posiadam faktury do wglądu, które dorzucam do auta, dla zainteresowanych mogę wysłać więcej zdjęć. Chętnie odpowiem na każde pytanie, jeśli nie odpowiadam na tel proszę wysłać maila. Prosilbym tez nie pisac 'daje 14 000zl i przyjezdzam jutro po samochod' Ci ktorzy odrobine zaglebia sie w temat, wiedza ile co kosztuje i kupujac A8 za 10 czy 8tys zl jest nie oplacalne, poniewaz drugie tyle albo i wiecej trzeba w nia wsadzic, (nie liczac tez czasu i nerwow) zeby jezdzila tak jak powinna i wygladala nie przecietnie na drodze. Ten egzemplarz na drodze robi bardzo duze wrazenie w oczach przechodniow ale tez kierowcow nawet nowych samochodow. Auta nowe moga pozazroscic osiagow i niejedne wygadu. Zdjecia nie oddaja tego uroku dlatego proponuje dzwonic i umawiac sie na ogledziny. Od 7h do 15h tylko sms, do 22h mozna tez dzwonic. Maile calodobowo ;) Pozdrawiam, Paweł. 724-[zasłonięte]-057 .