AUDI A6 S6 AVANT
2.7 BITURBO 275KM
TIPTRONIC, SKÓRA, QUATTRO
H&R,Brembo,Zimmermann,textar,BOSE,LED
kolor srebrno-szary (metalic)
HISTORIA AUTA
W Szwajcarii nowe z salonu pojechalo do modyfikacji w autoryzowanej profesjonalnej firmie tunningowej www.digitpower.ch .Tam zostało poddane modyfikacji zawieszenia , hamulcy i prawdopodobnie oprogramowania.
W 2007r zostalo sprowadzone do Polski i po roku ja je kupilem z przebiegiem 177tys km .
Serwisowalem osobiście lub w stacji sportowych aut www.vtg.pl
Nie mialem zadnej stłuczki ani wypadku auto jest w bardzo dobrym stanie a jazda nim to czysta przyjemnosc,
nie wymaga wkladu finansowego bez ukrytych usterek od silnika po zarówke, osobie powaznie zaintresowanej udziele szczegółówych odpowiedzi na wszelkie pytania i zapoznam szczegółowo z autem.
Przez 5 lat uzytkowania przejechalem zaledwie 30tys km bo nie jest to jedyny pojazd w rodzinie.
Traktowalem je nieco hobbystycznie dbajac o kazdy detal.
Obecnie gdyby nie brak miejsca w garazu zostawilbym je dla frajdy.
DANE TECHNICZNE
zawieszenie:
sportowe gwintowane amortyzatory H&R, sprezyny sportowe H&R zawieszenie obnizone -30mm bez stuków i luzów.
uklad hamulcowy:
Audi System Porsche - zaciski brembo monoblock 4tłoczkowe, tarcze zimmermann sport nawiercane 2 letnie jak nowe , kocki ham. textar - czujniki grubosci klocków obecnie odlączone - mozna dokupic.
skrzynia biegów:
fabryczna - mocny sprawdzony tiptronic - automat z mozliwoscia recznej zmiany biegów, system Quattro dziala bez zarzutu . ESP i ABS ok , mosty ciche , skrzynia cicha - idealnie.
silnik:
fabryczny bez zmian mechanicznych,rozrzad zmieniony przy 165tys. zaraz po sprowadzeniu do Polski, olej Mobil 1 wymieniony jesienią 2011 ,nowy filtr pow , nowe swiece NGK, przy okazji wyczyszczona odma - 4ry węze , dolot, przepustnica.
Auto było "hamowane " 3x w VTG, VTECH i UNITRONIC. Z wykresów hamowni wynika ze cisnienie turbo było delikatnie podniesione z 0.6 do 0.8bar - www.digitpower.ch , turbiny sprawne, spalanie w normie 10-15L,
uklad wydechowy:
fabrycznie cichy ale ma sportowe katalizatory i wyciagniete koncówki wydechów
audio:
8 głosników, subwoofer BOSE, wzmacniacz BOSE, radio delta cc zmieniarka 6 płyt
wnetrze:
wyjatkowo spasowane kolorystycznie, nie jest smutne ani jasne brudzace : szary kokpit, szara skóra stan bdb bez otarc , pekniec , nadal ładnie pachnie skórą , sportowa skórzana obszywana kierownica z emblematem s , sportowe aluminiowe półringi w zegarach ,wyswietlacz pełny wszystkie linie i litery są , wstawki drewniane ciemne , 6 poduszek, roleta z siatką, klima 2 stref. gas trzyma nigdy nie musialem dopelniac, pelna elektryka.
koła:
18cali ET29/8,5 alu oryginalne z audi A5, opony kupowalem ok.3 lata temu 6.5mm nigdy nie łatane
lampy:
przód xenon palniki zmienione z 4300 na philips+5000K, tył LED niemieckie INPRO
- bdb jakość i efekt, idealnie pasuja do koloru nadwozia
autem jezdzi sie super zwlaszca w trasie , fotele-skorzane glebokie sportowe dobre trzymanie boczne ; przyspieszenie - wystarczajaco wciska w fotel ok 7sec/100km , auto na kazda okazje : elegancka limuzyna o sportowym charaterze.