Audi A6 2.5 TDI 155KM z 2002 roku, kupione od I właściciela w Niemczech w 2007 roku, użytkowane przeze mnie do chwili obecnej - jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Jest to unikatowa wersja S-LINE, wyróżniająca się czarną podsufitką, białymi tarczami zegarów,
fotelami pół skórzanymi, zmianą biegów w kierownicy ( 6 biegów ) nawigacją i innym bogatym wyposażeniem.
Sprzedaję z żalem tylko z tego powodu, że potrzebuję pieniędzy na wykończenie przebudowanego serwisu samochodowego, którego jestem właścicielem.
Tego samochodu szukałem bardzo długo w 2007 r., ponad pół roku, w tym czasie obejrzałem kilkadziesiąt podobnych Audi A6, wybierając dopiero ten idealny egzemplarz.
Silnik i skrzynia biegów pracują bez zarzutu.
Przebieg jest oryginalny, w chwili kupna było to 178 tys km ( czyli około 35 tyś km rocznie w Niemczech - normalny przebieg ), ja pokonywałem nim około 20 tyś km rocznie - dalsze trasy.
Na krótsze odcinki wykorzystuje inne, mniejsze miejskie auto.
Jeśli ktoś wierzy, że można kupić sprowadzone z Niemiec 9 letnie auto z dużym silnikiem z przebiegiem poniżej 200 tyś km... Marzyć zawsze można :-)
Jeśli ktoś się orientuje w motoryzacji to wie, że na zachodzie takie auta pokonują 30-40 tys km rocznie po niemieckich autostradach, co daje przebiegi rzędu 270 - 260 tyś km.
W 2010 roku przy przebiegu 240 tyś km została wymieniona automatyczna skrzynia biegów na nową, w pełni zregenerowaną, z gwarancją, u najlepszego specjalisty w Polsce od automatów (Sopa Serwis ). Koszt 6000 zł ( jest na to faktura )
Auto zadbane, serwisowane co 10 tyś km, olej Mobil 1 5W-50, markowe filtry - na wszystko są wpisy w książce serwisowej, potwierdzone fakturami zakupu materiałów.
Szyby są przyciemnione fabrycznie - to nie jest folia.
W nawigacji jest polski lektor i polskie menu.
W bagażniku jest fabryczna zmieniarka na 6 CD.
W aucie jest zamontowany jest zestaw bezprzewodowy głośnomówiący Nokia, można go połączyć z każdym telefonem wyposażonym w bluetooth, rozmówcę słychać w głośnikach auta.
Jest też CB radio bardzo dyskretnie chowane do schowka.
Aktualnie są felgi aluminiowe 17" z oponami zimowymi Pirelli 225/45/17, za dopłata 1000zł mogę dołożyć takie same felgi aluminiowe z prawie nowymi oponami letnimi Dunlop 225/45/17.
Samochód jest bezwypadkowy, nielakierowany można to sprawdzić miernikiem grubości lakieru.
Nie szykowałem samochodu do sprzedaży, silnik nie jest myty, lakier nie polerowany, plastiki nie "plakowane"
Auto było użyte dwa razy do zawiezienia moich kolegów do ślubu - stąd te zdjęcia.
Wady: małe wgięcie na przednim prawym błotniku i zarysowany przedni zderzak przy prawym halogenie.
Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną
Po wjechaniu do Marek, należy przejechać 4km prosto Al. Piłsudskiego (trasa krajowa nr 8, E27) minąć stację benzynową "ORLEN" po lewej stronie i następnie skręcić na czwartych światłach w lewo w ul. Graniczną. Punktem orientacyjnym przy skrzyżowaniu jest Centrum Konferencyjne "Sułtan" po lewej stronie. Następnie trzeba przejechać ul. Graniczną 1500 metrów i skręcić w lewo w ul. Ceramiczną przed żółtym szyldem:
"AUTO-TOP, SPRZEDAŻ CZĘŚCI, MECHANIKA POJAZDOWA". Po przejechaniu 300 metrów będzie widać budynek firmy.
DOJAZD OD STRONY WYSZKOWA ( RADZYMINA ):
Po wjechaniu do Marek należy skręcić w prawo na drugim skrzyżowaniu w Markach, punkt orientacyjny przed skrzyżowaniem to firma produkująca pokrycia dachowe. Następnie trzeba przejechać ul. Graniczną 1500 metrów i skręcić w lewo w ul. Ceramiczną przed żółtym szyldem:
"AUTO-TOP, SPRZEDAŻ CZĘŚCI, MECHANIKA POJAZDOWA". Po przejechaniu 300 metrów będzie widać budynek firmy.