Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUDI A6 C5 QUATTRO, BOSE, SKÓRY, BIKSENON, WEBASTO

20-12-2014, 20:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 700 zł     
Użytkownik zapomnialemm
numer aukcji: 4886969555
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 815   
Koniec: 20-12-2014 20:41:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 238000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 180
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Witam serdecznie na mojej aukcji.

 

Mam do zaoferowania wygodne, dynamiczne i dość ekonomiczne auto jakim jest niniejsze

Audi A6 C5 2.5 TDi quattro 2002r, tiptronik .


Wstęp:


Sprzedawane przeze mnie Audi to mój prywatny samochód, a auto sprzedaję tylko dlatego, że zakupiłem już drugie Audi A6 C5 3.0. Nie jestem handlarzem, mechanikiem, blacharzem itp. itd. Samochodem od dnia zakupu zrobiłem na dzień dzisiejszy 10.000km i nie był absolutnie on używany do jazdy po bułki albo do Kościoła na niedzielną mszę. Samochód parkuje od dnia zakupu w ogrzewanym garażu. 

Zanim zacznę opisywać szczegóły pragnę dodać, że nigdy nie oszczędzałem na tej A6 ani na żadnym innym posiadanym przeze mnie samochodzie. Wszystko w tym aucie robiłem z mysla o długiej, bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji.  Dlatego zdecydowałem się na napęd Quattro (idealny na zimę i bardzo bezpieczny). Zresztą – dla mnie jako fascynata marki Audi , napęd Quattro + skrzynia Tiptronik to zdecydowanie podstawa. Nie wyobrażam sobie Audi A6 "w ośce" i z manualną skrzynią biegów. Jest to moje trzecie w historii mojej styczności z tą marką Audi, czwarte stoi obok niego J.

 

 

Auto zostało sprowadzone z DE przez poprzedniego (pierwszego w PL a drugiego wogóle) właściciela w roku 2010. Ja jestem właścicielem dokładnie od listopada 2013r. Od razu rozwieje Państwa wątpliwości związane z tym dlaczego po roku czasu samochód zostaje wystawiony na sprzedaż. Otóż – tak jak pisałem wyżej: trafiła mi się bardzo dobra okazja na zakup innej A6 C5 3.0 (aż żal było jej nie wziąć). Nie stać mnie na utrzymanie dwóch „aszóstek” z niemałymi silnikami więc podjęliśmy z Żoną taką a nie inną decyzję.


Auto:


Posiadane przeze mnie Audi, to model A6 C5 Avant z napędem Quattro i automatyczną skrzynią biegów (ASB) Tiptronik.  Można pisać referaty o tym legendarnym napędzie ale zdaję sobie sprawę , ze fascynat lub osoba zainteresowana takim autem doskonale się orientuje co dla bezpieczeństwa jazdy znaczy prawdziwe Quattro. Silnik: V6 2.5 TDi, kod: AKE, 180KM i 370Nm, w dobrej kondycji. Mocy nie podnosiłem - jeżeli ktoś chce to bezpieczny dla skrzyni i pompy oraz innych podzespołów jest czip podnoszący ilość kucyków do 205 PS.  Spalanie na poziomie ok. 8l litrów ON w trasie. Prognę też dodać , ze pomimo złych opinii przyjętych w Polsce na temat silników 2.5 TDi (co spowodowane jest tylko i wyłącznie gigantycznymi przebiegami z jakimi te auta w większości trafiają na nasz rynek) to ta generacja silnika AKE jest bezpieczna (jeżeli chodzi o pompę wtryskową VP44).

Dokładnie w czerwcu roku 2001 nastąpiła rewolucja w produkcji pomp wtryskowych. Zmieniono całkowicie sterownik pompy VP44 dzięki czemu pozbyto się bardzo duzych kosztów regeneracji.

Jeżeli chodzi o jedyny problem tych jednostek silnikowych (wycierające się wałki rozrządu) to dysponuje moimi prywatnymi zdjęciami, które robiłem osobiście podczas wymiany kompletu wtryskiwaczy paliwowych na przełomie czerwca/lipca tego roku (tj. 2014). Zdjęcia są do wglądu (mogę je również wysłać mailam do osoby zainteresowanej zakupem). Silnik pracuje cicho - nie ma oznak klepania hydrauliki zaworowej. Pali bez zarzutu. Przy -20*C jak i przy +30*C - tak samo. Jak Państwo widzą – ja nie mam absolutnie niczego do ukrycia.

Zacząłem o wtryskach więc dokończę: wymieniałem kpl 6szt wtryskiwaczy (z końcówką „F”) gdyż kupiłem auto z błędem 00542 (czujnik skoku iglicy G80). We wtrysku (tzw. „sterującym”) padła cewka więc nie można było odczytać i ustawić prawidłowo kąta wtrysku paliwa. Nie zwlekając długo zakupiłem kpl regenerowanych wtrysków i po ich zabudowaniu do głowic został prawidłowo ustawiony kąt za pomocą programu diagnostycznego VCDS.

Rozrząd robiony (poprzedni właściciel) przy przebiegu 212.000km (na kwotę 2.171zł) – faktura do wglądu.

 

Co ja zrobiłem przez rok czasu:


Zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie filtry, olej, 2 wahacze (banany), olej silnikowy, płyn do wspomagania, akumulator Bosch S5, 2 przeguby zewnętrzne Spidan, oryginalne żarniki do biksenonów Bosch, wentylator klimatyzacji (wraz z pełną obsługą całego układu), klocki tył, 6szt świec żarowych Bosch, plus inne drobiazgi, którymi nie będę Państwa zanudzał J. No i te wtryski (pisałem wyżej).

 

Dokładnie 18.11.2014 wymieniłem filtry (oprócz paliwowego – ma przejechane 10.000km – dokładnie tyle zrobiłem autem przez rok czasu J , mam nowy filtr ON Bosch w piwnicy, także osoba kupująca dostanie go w gratisie. Będzie do wymiany za ok. 20.000km).

Silnik zalany jest także świeżutkim olejem – pełny syntetyk Castrol Edge 10W60 z normą 505.00 .

 

Na dzień dzisiejszy przy silniku jest do zrobienia (ale nie „na już”) uszczelnienie dekli zaworowych (gdzieś się delikatnie poci).  Kropek/plam pod autem nie ma.

 

Jak Państwo widzą opisuje wszystko jak na Spowiedzi. Zdaję sobię doskonale sprawę, ze oferuję używaną rzecz dlatego staram się opisywać tak, jakbym sam tego oczekiwał od Sprzedawcy.

Historia samochodu została sprawdzona przed zakupem prze ze mnie w ASO Lellek w Opolu (gdyż książki serwisowej nie mam - została w DE). Ostatni raz auto było serwisowane przy przebiegu 190.000 w 2009r. Na życzenie osoby zainteresowanej zakupem oferuję swój własny program diagnostyczny z kablem, możliwość zabrania auta do ASO, lub do dowolnej Stacji Diagnostycznej.

 

Wyposazenie:


- silnik (kod AKE) 2.5 TDi V6 180PS (żadnych błędów),

- skrzynia Tiptronic ,automat lub ręczne sterowanie wybierakiem i z kierownicy, (ASB pracuje idealnie – nie przeciąga, nie szarpie, żadnych błędów). Oleju w ASB nie wymieniałem - sprawdzony stan i zabarwienie - wszystko OK,

- airbag x6 (4 poduszki ,2 kurtyny),

 - ABS,

 - ESP (możliwość wyłaczenia z guzika – dla zabawy na śniegu J ),

 - AWD – prawdziwy i legendarny napęd Quattro Audi,

- wspomaganie kierownicy ,

 - odpinany hak (z czapką i kluczykiem)

 - centralny zamek + otwieranie/zamykanie szyb z pilota,

- otwieranie (zwolnienie zamka) bagażnika z pilota,

 - 4 oryginalne kluczyki (2 scyzoryki, serwisowy i plastikowy-wzór),

 - immobilizer,

  -klimatronic dwustrefowy,

- PDC przód/tył (tzn. parktronic – 8 czujników – po 4 na zderzak),

- GPS,

- tempomat,

 - 4x elektryczne sterowane szyby,

 - el. sterowane lusterka,

 - el. podgrzewane fotele przednie,

-fotel kierowcy i pasażera sterowany elektrycznie góra dół i podparcie lędźwiowe,

- pamięć fotela kierowcy (powrót do ustawień z pamięci dla 3 kierowców po naciśnięciu odpowiedniego guzika),

- skóra w kolorze beżowym,

- ostatnio dołożone szerokie listwy drzwiowe z Audi A6 C5 4.2 (posiadam oryginały - dam w gratisie),

- lampy dymione DEPO (oryginalne mam – dodaje gratis),

-WEBASTO - ogrzewanie programowane na dni i konkretne godziny ,uruchamiane z auta lub dolaczonego pilota,

-przewietrzanie auta sterowane z pilota lub z auta programowane czasowo,

-szyberdach sterowanie elektryczne - otwieranie uchylanie, domykanie z kluczyka,

- oryginalne rolety drzwi tylnych oraz klapy bagażnika,

 - regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach,

 - tylna kanapa dzielona,

- FIS (pełny komputer pokładowy - w pełni sprawny - niewypalony),

-2 podłokietniki, w przednim telefon komórkowy Nokia z systemem glośnomówiącym, sterowany z kierownicy,

- Kolorowa nawigacja RNS-D + zmieniarka na 6 CD w bagażniku,

- gniazdo 12V w bagażniku,

-podgrzewane dysze spryskiwaczy,

- dekory w kolorze ciemne drewno,

- spryskiwacze biksenonów w zderzaku,

- system Telematic (jest to system satelitarnego namierzania pojazdu po wciśnięciu guzika SOS lub AMBULANCE-w podsufitce),

 - biksenon (dla niezorientowanych: w momencie włączenia świateł drogowych pod żarnikiem opada sterowna elektrycznie przesłona, dzięki której całe światło z żarnika jest odbijane przez odbłyśnik i wpada do soczewki). Efektem jest dużo lepsza widoczność przy włączonych światłach drogowych,

-nagłośnienie BOSE (10głośników + subwoofer),

- dołożone projektorki led z logo Audi (oryginalne lampki doświetlające progi mam - dam w gratisie),

- alufelgi 17’’ z oponami 225/45 (ostatnie zdjęcia pokazują na jakich felgach auto sprzedaję),

-możliwość zakupu z felgami 18'' 8J ET 30 Tomason TN1 razem z oponami 235/40 Pirelli za dopłatą 2500zł,

-kierownica czteroramienna wielofunkcyjna - zmiana biegów,obsługa radia i cd oraz telefonu,

-założone światła do jazdy dziennej DRL w miejsce halogenów przeciwmgłowych (halogeny z kratkami mam - dam w gratisie).

 

Zakończenie:

 

Audi na chwilę obecna nie ma żadnych oznak jakiejkolwiek niesprawności.

Samochód nigdy mnie nie zawiódł i jest świeżo po przeglądzie okresowym.

 

 

VIN:  WAUZZZ4B82N128910

 

 

Więcej szczegółów dla zainteresowanych tym autem pod nr telefonu:

 

698 892 932

( jeżeli nie odbieram - pisz sms - bankowo oddzwonię ).

 

Więcej zdjęć mogę wysłać Państwu mailem.

 

 

 Opcja "Kup Teraz!" po obejrzeniu auta.

 

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.

 

Więcej fotek (z lata tego roku): (skopiuj link i wklej w nową kartę) --- http://www.youtube.com/watch?v=JyMrjtXgkgA

 

Aktualne zdjęcia i filmiki --- http://a6forum.pl/audi-a6-c5-2-5-tdi-quattro-2002r-t2659.html#p34649

oraz:

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl

 

 

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl