Przedmiotem aukcji jest samochód osobowy audi a6 c5 z 2002, z niezawodnym silnikiem 2,4 v6 (bdv) benzyna 170 km.
Znawcom tematu nie muszę przedstawiać zalet modelu c5, niezorientowanym przypomnę, że ta właśnie generacja auta z lat 1[zasłonięte]997-20 to ostatni model audi a6 w całości produkowany w Niemczech, dla porównania np. ten sam silnik z następnej generacji c6 od 2004 produkowany był już w Meksyku co skutkowało między innymi częstymi problemami z głowicami, które po prostu pękały itd...
Dlatego też decydując się na audi a6 wolałem zapłacić więcej za solidne auto ze starszej generacji.
Samochodu szukałem na terenie Niemiec kilka miesięcy, znalazłem i osobiście sprowadziłem do kraju w 2013 r w momencie zakupu auto miało przejechane 23.316km od nowości, samochód kupiony z salonu Audi z pełną 11 letnią historią serwisową prowadzoną tylko w jednym i tym samym serwisie, co można potwierdzić i sprawdzić w każdym autoryzowanym salonie VW AUDI przy pomocy numeru VIN. W dniu zakupu tj. 01.03.2013 auto przeszło pełne badanie techniczne TUV ważne do 03.2015r.
Samochód przez te lata miał jednego właściciela i robił niewielkie przebiegi, w momencie zakupu miał oryginalne opony Michelin z 11 tygodnia 2001r
Ze względu na fakt iż auto stało przez większość czasu aby doprowadzić je do perfekcji w Polsce zostały przeze mnie wykonane następujące naprawy:
1. 26.11.2013 29.334km
- świece oryginał
-wymiana oleju Mobil1 5W30 filtry( olej, paliwo, powietrze )
-nowe opony Michelin 4szt LATO (stare były z 21TYG.2001R)
2. 03.04.2014 33.194km.
-złącza elastyczne w układzie wydechowym (obie strony) za katalizatorem wymiana
-czujnik temp. silnika+termostat wymiana
3. 03.07.2014 38.218km
-komplet tarcz hamulcowych przód tył, klocki hamulcowe przód tył, płyn hamulcowy wszystko oryginał ATE wymiana
4. 11.09.2014 40.188km
-wymiana oleju Mobil1 5W30 filtry ( olej ,paliwo, powietrze, kabina )
5. 22.11.2014 40.450km
-uszczelnienie górnej i dolnej miski olejowej
-uszczelki pod klawiaturą
-simering na wale korbowym od strony skrzyni
-simering od strony rozrządu
-wymiana uszczelniaczy zaworowych na lewej i prawej głowicy (bezinwazyjna)
-wymiana( przy okazji uszczelniaczy) kompletnego rozrządu
-wymiana termostatu
-wymiana płynu chłodniczego
-wymiana kabli zapłonowych komplet oryginał
Pamiętaj kupując ten model samochodu za kwotę ok 12-23 tys zł i tak będziesz musiał dołożyć od kilku do kilkunastu tysięcy złotych, auto bowiem nie jest tanie w eksploatacji i dalej będzie to egzemplarz z 200-300 tysiącami kilometrów realnego przebiegu. Większość z tych samochodów jest sprowadzona przez pseudo handlarzy którzy wybierają w Niemczech auta tanie i wyeksploatowane aby jak najwięcej na nich zarobić
Przebieg na dzień 15.03.2015 47.800km
Ubezpieczenie i przegląd ważne do 15.03.2016
To niewiarygodne ale w tym aucie wciąż pachnie prawdziwą skórą i w środku wygląda jakby wczoraj wyjechał z salonu.
Pełna dokumentacja. Jestem osobą prywatną i jedynym właścicielem w Polsce, drugim w ogóle.
Bezwypadkowy, garażowany, skórzana tapicerka, ksenony, pełna elektryka(szyby, lusterka, fotele), park tronik przód, tył, 8 poduszek powietrznych plus kurtyny boczne itd ...
|