Witam na mojej aukcji,
posiadam do sprzedania AUDI A4 B5 LIFT AVANT 2.5 TDi
na części mechaniczne oraz blacharskie: silnik, skrzynia i wiele części blacharskich, wyposażenie wnętrza...
Przedmiotem tej aukcji jest: SZYBA KAROSERYJNA PRAWA TYLNA
Na moich pozostałych aukcjach znajduje się więcej części do tego samochodu,
ZAPRASZAM NA MOJE INNE AUKCJE!!!
w ofercie sklepu allegro posiadamy duży wybór części do
samochodów osobowych oraz ciężarowych praktycznie wszystkich marek: MERCEDES, VOLVO, RENAULT, IVECO, DAF, STAR, BMW, MAZDA, CITROEN, FORD, HONDA, PEUGEOT, SEAT, SKODA, TOYOTA, VW, MERCEDES, FIAT, OPEL, AUDI I WIELE WIĘCEJ!!!
KONTAKT 603 [zasłonięte] 048
nie sprzedaję koloru ! części są używane ! więc noszą ślady użytkowania !
1) Uzgodnij szczegóły techniczne - model wersje i rok auta oraz numer części - jeśli ich nie uzgodnisz a zalicytujesz robisz to na swoje ryzyko - Pamiętaj przesyłki i prowizje pokrywasz Ty !!
2) Nie przyjmuję reklamacji jeśli przed zalicytowaniem nie upewnisz się że to na 100% to co potrzebujesz, a stwierdzenie wydawało mi się - nie jest podstawą do reklamacji. Ostatnio coraz częściej zdarzają się laicy - którzy wiedzą lepiej bo im koledzy podpowiedzieli.
3) Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej (nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną!!) w momencie doręczenia przesyłki (sprawdzić czy niema uszkodzenia towaru). W przypadku usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz posiada kurier).
4) Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane i nie mają prawa do roszczeń.
5) W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej prosimy o niezwłoczny kontakt i wypełnienie w obecności kuriera protokołu zniszczenia przesyłki. Jest to jedyną podstawą do ubiegania się o odszkodowanie od firmy Kurierskiej lub Poczty. Reklamacje po odebraniu przesyłki nie będą uwzględniane !!
7) Wszelkie reklamacje należy zgłaszać telefonicznie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zakupu celem uzgodnienia warunków wymiany bądź zwrotu.
8) UWAGA: Nie odbieramy paczek pobraniowych, które nie zostały przez nas zamówione!!!
9) Pieniądze za zwrócony towar wpłacamy na konto!!!
10) Paczki wysyłam tylko Kurierem Siódemka bądź Pocztą Polską – zawsze z możliwością sprawdzenia zawartości. Koszty przesyłki obejmują koszty transportu, opakowania i pracy –nie chcesz ich ponosić - odbierz towar osobiście - a nie twierdź, że poczta kosztuje tyle i tyle
Staramy się wysyłać najtańszymi przesyłkami - lecz czasem lepiej wybrać droższą ale np. szybszą lub ubezpieczoną przesyłkę. Ustal to z nami przed zalicytowaniem.