Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audi A4 B5 Lift 1,9 TDI - jedyne takie na allegro!

21-03-2015, 17:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 750 zł     
Użytkownik -yogos-
numer aukcji: 5156212810
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 968   
Koniec: 21-03-2015 15:49:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 305000
Pojemność silnika (cm3): 1896
Moc silnika (KM): 191
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na mojej aukcji.

Do sprzedania mam Audi A4 B5 Lift z 1999r.

Samochód zadbany, mocno doinwestowany.

Z wyposażenia standardowego samochód posiada :

- ABS

- immobiliser

- elektryczne szyby przód

- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

- centralny zamek z domykaniem drzwi z pilota

- kluczyk scyzoryk

- lakier metalic LZ3L

- klimatronik

- wspomaganie kierownicy

- poduszki powietrzne 6 sztuk /2x przód, 2x bok, 2x kurtyna/

(niektórzy nazywają to 10szt - bo na każdym słupku jest napis :)

- czujniki cofania

Z wyposażenia dołożonego :

- większe hamulce 312mm

- zawieszenie Audi 1BE fabryczne w niektórych A4 B5

- fotele przednie z poduszkami ze sportowej wersji VW BORA - w A4 nigdy nie było tak głębokich i wygodnych foteli

- gałka zmiany biegów Fiat 500 Abarth

- oryginalny hak do AUDI - Westfalia - kuty, zdejmowany

- oryginalne, nowe felgi A4 B7 S-Line - długo szukałem i kupiłem 4 osobne nowe sztuki z kół zapasowych - teraz mają 1 sezon

- pompa wtryskowa z tłoczkiem 11mm

- wtryski Bosch 0.216 mm

- sprzegło+docisk SACHS 1Z

- turbosprężarka A4 B7 BRD - 170KM

- kolektor dolotowy A4 B6 AWX/AVF

- przepływomierz AWX

- obudowa filtra + orurowanie A4 B6 AWX

- map sensor 2.0 bar

- intercooler A4 B8 8K0

- zmienione orurowanie dolotu powietrza

- układ wydechowy nierdzewny + dwa tłumiki (aby było cicho)

- bezpieczny program na 191 KM i 392 Nm /na tym osprzęcie można znacznie więcej/

Koszt wszystkich modyfikacji to około 15 tyś zł - niestety wiem, że nie odzyskam tych pieniędzy.

Samochód do jazdy na co dzień, w cyklu mieszanym spala 7,2 l.

Na trasie jego spalanie to 5,5 - 6,5l.

Jazda tylko w mieście na krótkich dystansach to spalanie rzędu 7,2 - 8,0l.

SAMOCHÓD SŁUŻYŁ DO JAZDY Z RODZINĄ - niestety jest już dla nas zbyt ciasny, a szkoda...

W ostatnim czasie (w zasadzie w ostatnim roku) w samochodzie wymienione - oczywiście na nowe :

- akumulator BOSCH S5 !

- szyba przednia - zaczęła pękać od odprysku

- wszystkie tarcze hamulcowe - Zimmerman (wg. mnie najlepsze do tego modelu)

- wszystkie klocki hamulcowe - TRW i Zimmerman

- czujnik ABS

- elastyczne przewody hamulcowe

- płyn hamulcowy ATE DOT4 Typ200 sport

- zaciski tylne

- łożyska tylne

- reperaturki zacisków przednich

- zużyte wahacze - tylko na LEMFORDER

- siłowniki tylnej klapy

- poduszki silnika

- przeguby napędowe lub osłony przegubów

- chłodnica płynu chłodniczego - zaczynała przeciekać na króćcu

- czujnik temperatury płynu

- chłodnica (skraplacz) klimatyzacji - na oryginał BEHR

- zregenerowana sprężarka klimatyzacji

- przewody klimatyzacji - idące do sprężarki

- osuszacz klimatyzacji

- przepływomierz oryginalny Bosch

- wszystkie oringi i zawór rozprężny klimatyzacji - BEHR

- wycieraczki przód - płaskie VALEO

- wszystkie filtry zmieniane na bieżąco - tylko MANN lub Knecht

- olej zmieniany co 10 tyś - tylko Liqui Moly

NA WIĘKSZOŚĆ Z TYCH RZECZY MAM FAKTURY !

Odnośnie przeszłości wypadkowej - to samochód miał kilka otarć, ale nigdy poważnego wypadku , nigdy nie miał otwartej poduszki.

Samochód naprawiany blacharsko-lakierniczo tylko w autoryzowanym serwisie AUDI !

Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce - specjalnie pojechałem po niego do Niemiec, aby mieć pewność co do przeszłości.

Przebieg jest autentyczny , nie jest "kręcony" jak w 99,9% samochodów na ogłoszeniach.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez formularz kontaktu lub wyjątkowo przez telefon nr 502[zasłonięte]877.

Nie odpisuję na smsy.