Witam na mojej aukcji.
Do sprzedania mam Audi A4 B5 Lift z 1999r.
Samochód zadbany, mocno doinwestowany.
Z wyposażenia standardowego samochód posiada :
- ABS
- immobiliser
- elektryczne szyby przód
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- centralny zamek z domykaniem drzwi z pilota
- kluczyk scyzoryk
- lakier metalic LZ3L
- klimatronik
- wspomaganie kierownicy
- poduszki powietrzne 6 sztuk /2x przód, 2x bok, 2x kurtyna/
(niektórzy nazywają to 10szt - bo na każdym słupku jest napis :)
- czujniki cofania
Z wyposażenia dołożonego :
- większe hamulce 312mm
- zawieszenie Audi 1BE fabryczne w niektórych A4 B5
- fotele przednie z poduszkami ze sportowej wersji VW BORA - w A4 nigdy nie było tak głębokich i wygodnych foteli
- gałka zmiany biegów Fiat 500 Abarth
- oryginalny hak do AUDI - Westfalia - kuty, zdejmowany
- oryginalne, nowe felgi A4 B7 S-Line - długo szukałem i kupiłem 4 osobne nowe sztuki z kół zapasowych - teraz mają 1 sezon
- pompa wtryskowa z tłoczkiem 11mm
- wtryski Bosch 0.216 mm
- sprzegło+docisk SACHS 1Z
- turbosprężarka A4 B7 BRD - 170KM
- kolektor dolotowy A4 B6 AWX/AVF
- przepływomierz AWX
- obudowa filtra + orurowanie A4 B6 AWX
- map sensor 2.0 bar
- intercooler A4 B8 8K0
- zmienione orurowanie dolotu powietrza
- układ wydechowy nierdzewny + dwa tłumiki (aby było cicho)
- bezpieczny program na 191 KM i 392 Nm /na tym osprzęcie można znacznie więcej/
Koszt wszystkich modyfikacji to około 15 tyś zł - niestety wiem, że nie odzyskam tych pieniędzy.
Samochód do jazdy na co dzień, w cyklu mieszanym spala 7,2 l.
Na trasie jego spalanie to 5,5 - 6,5l.
Jazda tylko w mieście na krótkich dystansach to spalanie rzędu 7,2 - 8,0l.
SAMOCHÓD SŁUŻYŁ DO JAZDY Z RODZINĄ - niestety jest już dla nas zbyt ciasny, a szkoda...
W ostatnim czasie (w zasadzie w ostatnim roku) w samochodzie wymienione - oczywiście na nowe :
- akumulator BOSCH S5 !
- szyba przednia - zaczęła pękać od odprysku
- wszystkie tarcze hamulcowe - Zimmerman (wg. mnie najlepsze do tego modelu)
- wszystkie klocki hamulcowe - TRW i Zimmerman
- czujnik ABS
- elastyczne przewody hamulcowe
- płyn hamulcowy ATE DOT4 Typ200 sport
- zaciski tylne
- łożyska tylne
- reperaturki zacisków przednich
- zużyte wahacze - tylko na LEMFORDER
- siłowniki tylnej klapy
- poduszki silnika
- przeguby napędowe lub osłony przegubów
- chłodnica płynu chłodniczego - zaczynała przeciekać na króćcu
- czujnik temperatury płynu
- chłodnica (skraplacz) klimatyzacji - na oryginał BEHR
- zregenerowana sprężarka klimatyzacji
- przewody klimatyzacji - idące do sprężarki
- osuszacz klimatyzacji
- przepływomierz oryginalny Bosch
- wszystkie oringi i zawór rozprężny klimatyzacji - BEHR
- wycieraczki przód - płaskie VALEO
- wszystkie filtry zmieniane na bieżąco - tylko MANN lub Knecht
- olej zmieniany co 10 tyś - tylko Liqui Moly
NA WIĘKSZOŚĆ Z TYCH RZECZY MAM FAKTURY !
Odnośnie przeszłości wypadkowej - to samochód miał kilka otarć, ale nigdy poważnego wypadku , nigdy nie miał otwartej poduszki.
Samochód naprawiany blacharsko-lakierniczo tylko w autoryzowanym serwisie AUDI !
Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce - specjalnie pojechałem po niego do Niemiec, aby mieć pewność co do przeszłości.
Przebieg jest autentyczny , nie jest "kręcony" jak w 99,9% samochodów na ogłoszeniach.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez formularz kontaktu lub wyjątkowo przez telefon nr 502[zasłonięte]877.
Nie odpisuję na smsy.
|