Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUDI A4 (B5) 8D5 AVANT 1.8T(APU) QUATTRO 2000 LIFT

28-06-2012, 0:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 800 zł     
Użytkownik kabo83
numer aukcji: 2395992952
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 611   
Koniec: 18-06-2012 09:01:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Strona główna Audi A4 1.8T quattro


Witam! Mam do zaoferowania Państwu auto:

AUDI A4 (B5) 8D5 AVANT 1.8T(APU) 150 KM QUATTRO 2000r LIFT

OPIS AUTA: AUDI A4 (B5) 8D5 AVANT 1.8T(APU) 150 KM QUATTRO 2000r LIFT

KOLOR: srebrny metalik.

HISTORIA AUTA: Wyprodukowane w styczniu 2000r w Inglostadt. Auto sprowadzone w czerwcu 2008 roku ze słonecznej Italii. Kupiłem je od kuzyna w listopadzie 2008 z przebiegiem 139000 km. Zakup może jeszcze wtedy mało przeze mnie kontrolowany ale bardzo udany. Zaraz po zakupie w aucie zamontowana została instalacja gazowa sekwencyjna (opis parametrów poniżej).

STAN OBECNY: Auto zarejestrowane i w pełni ubezpieczone w Polsce. Podróżuję nim głównie na trasie (ok. 1000 km przez weekend). Przez cały tydzień auto stoi w garażu. Auto ma wykupiony pakiet OC + AC + ASS + SZYBY ważne do 15-08-2012 roku.

STAN TECHNICZNY: Oceniam stan techniczny auta jako bardzo dobry. Auto jest zadbane, czyste nie było w nim palone. Skóra wygląda dobrze i bardzo ładnie komponuje się we wnętrzu. Auto chodzi płynnie, nic nie stuka nie puka. Większość rzeczy została przeze mnie sprawdzona i ewentualnie wymieniona (szczególnie zawieższenie jest tutaj czułe). Przeglądy i serwisowanie sprawiają, że silnik i całe auto jest bezawaryjne i wszystko działa. Z pewnością mogę odpowiedzieć na każde pytanie odnośnie stanu technicznego. Posiadam spis czynności wykonanych przeze mnie od momentu zakupu do chwili obecnej zawierający datę, przebied i co było robione.

PRZEGLĄDY I SERWIS:

Ostatnio przy 221 000 km wymienione:
- filtry: pyłkowy, powietrza i oleju (MANN)
- olej MOTUL x-cess 8100

Co ważne:
TURBINA - wymieniona w sierpniu ubiegłego roku - stara padła no i niestety trzeba było zainwestować.

Przeglądy robię we własnym zakresie. Uważam, że często tak jest lepiej a po drugie z pewnością taniej. Wszelkie info o tym co gdzie jak i kiedy zrobić w aucie, jak coś naprawić, dlaczego coś nie działa zaciągam z forów internetowych:
http://www.a4-klub.pl/
oraz
http://forum.vw-passat.pl/ tutaj jest więcej o silniku 1.8T

Sprawdzam też auto za pomocą programów diagnostycznych, posiadam swój interfejs do VAG-COM typu KKL. Dzięki temu udało mi się np. wykryć przeładowanie turbiny (które naprawiłem sam, zgubiona była śrubka od przewodu nadcisnienia), oraz uszkodzony przepływomierz. Dzięki temu mam pewność i spokojne sumienie, że wyjeżdząjąc w trasę nic się nie stanie.

ROZRZĄD napinacze i pompa wody - wymienione przy 135000 km (wszystko na oryginalnych częściach)- więc można jeszcze około 20 tyś km jeździć bez problemów.

Obtaracie nad nadkolem (tył prawy) - na zdjęciach - to trzeba poprawić.


WYPOSAŻENIE AUTA:
Jest to samochód po lifcie z bardzo bogatym wyposażeniem i bardzo estetycznym wykończeniem wnętrza.
Wnętrze:
  • skórzana jasna tapicerka
  • trójramienna skórzana kierownica (S-line)
  • drewniane elementy wykończeniowe (ślicznie wyglądają i komponują całość deski rozdzielczej)
  • podłokietnik środkowy (przód i tylna kanapa)
  • pompowane fotele (wygięcie lędźwi, bardzo przydatne przy długich trasach)
  • regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
  • regulacja fotela kierowcy i pasażera w 3 płaszczyznach
  • komplet dywaników letnich i zimowych
  • 10 poduszek powietrznych (bezpieczeństwo na wysokim poziomie)
  • pełny klimatronik (klimatyzacja działa perfekcyjnie, jest serwisowana i odgrzybiana)
  • podejrzewam, ze fabrycznie zamontowane zegary podświetlone na jasny niebieski (rzadko spotykane)
  • radio Audi Symphony by Matsushita
  • szyberdach, pełna elektronika
  • przyciemniane automatycznie wewnętrzne lusterko wsteczne
  • centralny zamek
  • immobiliser
  • 3 kluczyki + kod
  • elektryczne szyby (razy 4)
  • alarm
  • zaprogramowane funkcje kluczyka, zamykanie, otwieranie drzwi, niezależne otwieranie bagażnika, domykanie szyb i szyberdachu, otwieranie szyb.
Inne:
  • ABS;
  • EDS;
  • napęd Quattro;
  • zespolone soczewkowe lampy (lift);
  • podgrzewane ustawiane elektrycznie lusterka;
  • alufelgi firmowe AUDI, jeden komplet
  • CB + antena z ergonomicznym mocowaniem i podpiętym na do instalacji - dodatkowy koszt ew wymontuję
OBECNY STAN LICZNIKA: 221 500 km

NA ŻYCZENIE moge podeslac:
  • VIN,
  • kody wyposażenia,
  • logi silnika,
  • skan błędów komputera.
OPONY obydwa komplety mam nowe (używam je od listopada 2008):
  • letnie: MICHELIN 205/60 R15
  • zimowe: FULDA 205/60 R15 (wstępnie nie są wliczone w cenę - kwestia dogadania)
Opony przechowywane wg zaleceń producenta i w osobnych pokrowcach.
Opona zapasowa, ze wzglęu na butlę z gazem w miejscu przechowywania koła zapasowego jest spakowana w pokrowiec i mimo, ze zajmuje trochę miejsca, nigdy mi to nie przeszkadzało, jest w pokrowcu i wygląda bardzo estetycznie.


GAZ:
  • komputer: STAG 4
  • reduktor: KME SILVER (z powodzeniem wystarcza na te 150KM - nie miałem, żadnych problemów)
  • wtryski VALTEC RED (były czarne ale listwa padła, czarne są bardziej czułe wg mnie z elektroniczej strony, na RED'ach śmigam już długo - rozwiercane na moje życzenie by skrócić czas wtrysku)
  • zbiornik: toroidalny 45 litrów umieszczony w miejscu koła zapasowego.
To co pewni interesuje to spalanie gazu:
Trasa: 10l/100km przy obiążonym aucie, myślę, że da się zejść do 9 przy spokojnej jeździe
Miasto: pewnie około 13, nigdy nie wyjeździłem całego baku na mieście więc cieżko powiedzieć.
Średnio przy 80/20 (trasa/miasto) tankuję i wychodzi około 10l, co przy obecnej cenie gazu daje ok 28 zł na 100 km (tankuję tylko i wyłącznie na BP).


ZALETY AUTA:
stan auta:
Stan auta oceniam osobiście jako bardzo dobry.
silnik:
1.8T, Ci co znają wiedzą o co chodzi.
bezpieczeństwo:
10 poduszek powietrznych, napęd Quattro
komfort:
auto jest ciężkie 1350, prowadzi się super, napęd quattro spełnia swoje zadanie szczególnie w zimie, silnik dopasowany do gabarytu auta, daje radę a poza tym jest ekonomiczny.
wygląd: proszę ocenić samodzielnie ze zdjęć
finansowo: NIE WYMAGA OBECNIE ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO.

CENA: 17 800 zł

KONTAKT

Pytania prosze kierować na:
- gg:[zasłonięte]93833
- mail: [zasłonięte]@o2.pl
- tel. 507-[zasłonięte]-153





CB


Copyright © Kamil Borowiec