- Jeśli nie jesteś pewny kupna, brakuje Ci środków-nie kupuj.
- Sprawdź dokładnie opis i zdjęcie sprzedawanego produktu.
- Za uszkodzenia spowodowane przez pocztę , firmę kurierską nie odpowiadamy.
- Części mechaniczne objęte są 14-dniową gwarancją rozruchową. Przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej.
- Części elektroniczne, karoseryjne i elektryczne nie są objęte gwarancją. Na życzenie podajemy nr seryjny lub kod lakieru, opis i zdjęcia są zawsze zgodne ze stanem faktycznym.
- Koszty przesyłki towaru wynikające z reklamacji ponosi klient.
- Nie odbieramy zwrotów za pobraniem, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku reklamacyjnego wymieniamy daną część lub kwotę zakupu zwracamy na podane konto bankowe.
- Nie przyjmujemy zwrotów spowodowanych nietrafnym wyborem.
- Przesyłki wysyłane są w czasie 24h od złożenia zamówienia lub wpłynięcia kwoty zakupu i kosztów transportu na rachunek bankowy.
- Nie odpowiadamy za opóźnienia z winy poczty lub firmy kurierskiej.
- Proszę o sprawdzanie zawartości paczki w obecności kuriera, w razie uszkodzenia przesyłki jest wtedy możliwość złożenia reklamacji i odzyskania odszkodowania.
JEŚLI TOWAR KTÓRY OTRZYMAŁEŚ JEST WADLIWY POINFORMUJ NAS O TYM, JESTEŚMY TYLKO LUDŹMI, KAŻDY MA PRAWO SIĘ POMYLIĆ. UCZCIWOŚĆ, RZETELNOŚĆ I ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW - TYM KIERUJEMY SIĘ PROWADZĄC NASZĄ SPRZEDAŻ.