Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audi A4 06 2.0TDI 140KM BEZW. ZADBANE SUPER STAN!

03-10-2014, 11:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 499 zł     
Użytkownik kondziow
numer aukcji: 4622134630
Miejscowość Kielce/Kraków
Wyświetleń: 598   
Koniec: 03-10-2014 11:20:24

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 240000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

VIN: WAUZZZ8E26A032725

Na sprzedaż Audi A4 2006 z 2.0TDI 140KM. Auto maksymalnie dopieszczone, doinwestowane i bezwypadkowe. Aktualny, w 100% prawdziwy przebieg to 240 tyś. Samochód użytkowany głównie na trasie - codziennie pokonywał 80 km (po 40 km w jedną stronę) i po prostu musiał być w pełni sprawny - w związku z tym każdy najmniejszy drobiazg typu wybity łącznik czy nawet zużyta wycieraczka wymieniany był od razu.

Wyposażenie / wersja:

  • Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja Climatronic (nabita i w pełni sprawna)
  • 16' alufelgi Audi
  • Radio Audi Concert z 6 głośnikami
  • Czujniki cofania
  • Silnik 2.0TDI 140KM / 320Nm
  • 6-cio biegowa skrzynia manualna
  • Elektryczne i podgrzewane lusterka, wszystkie elektryczne szyby
  • ABS + ESP +EBD



Audi należy do mojej mamy - prawnika i nie będę ukrywał że nigdy na nim nie oszczędzała. Do baku w 99% sytuacji wlewane było paliwo typu VERVA / V-POWER, nie pamiętam sytuacji kiedy auto jeździło na rezerwie (a wbrew pozorom ma to znaczenie i samochody tego "nie lubią"). Samochód zakupiony został od pierwszego właściciela - krajowego koncernu, gdzie służył jednemu pracownikowi kadry managerskiej. W momencie gdy Audi zostało zakupione przez nas miało na liczniku trochę ponad 120 tyś i było samochodem 2 letnim (tak, te auta mają takie przebiegi - to dla ludzi szukających 8 letniego samochodu z przebiegiem 100tyś), przez następne 6 lat przejechaliśmy kolejne 120 tyś. Cały przebieg oczywiście udokumentowany i do sprawdzenia. Przez cały okres użytkowania samochód był garażowany.

Samochód użytkowany był przeze mnie i moją mamę. Jestem pasjonatem i wielkim fanem motoryzacji, auta to znacząca część mojego życia. Osobiście dbałem o odpowiednie ciśnienie ogumienia, o odpowiedni stan wszelakich płynów, o nabijanie klimatyzacji i o wszelkie inne nawet najdrobniejsze sprawy. Mimo że mam swój samochód, ten traktowałem jako drugi własny - moim zdaniem auto naprawdę dobrze się prowadzi, zarazem dbając o komfort. Auto zawsze po dłuższej i ostrzejszej jeździe przed zgaszaniem było chłodzone - tak aby przedłużyć żywotność turbiny i jak widać zdecydowanie się to opłaciło (jest ona ciągle fabryczna i w pełni sprawna). Analogicznie przed dynamiczniejszą jazdą - zawsze odczekiwany był odpowiedni okres czasu niezbędny na rozgrzanie.

Nowoczesne diesle nie są niezniszczalne i czasem wymagają inwestycji. W wypadku przedstawionego samochodu ze strony mechanicznej wymieniane były 3 wtryskiwacze, koło dwumasowe ze sprzęgłem, pompa wspomagania i sprężarka klimatyzacji. Ostatnie trzy elementy są stosunkowo świeże - nie mają więcej niz 40 tyś, więc zdecydowanie jeszcze "posłużą", ponadto przy 180 tyś wymieniany był rozrząd wraz z pompą wody. W aucie nie ma i nigdy nie było kłopotów z głowicą - tak nieudaną w wypadku tego modelu. 2.0TDI zdaniem wielu to silnik podwyższonego ryzyka, ja nie będę ukrywał że miałem dużo szczęścia - należę do tych 10% którzy trafili na silnik bez wad fabrycznych.

Auto kilka lat temu miało jedną drobną kolizję, przez nieuwagę starszego pana kierującego innym pojazdem. Po zdarzeniu wymienione zostały oba reflektory i przelakierowany został cały przedni zderzak. Dla chętnych bezproblemowo prześlę zdjęcie na maila. Podkreślam - zdarzenie miało miejsce przy prędkości 20 km/h, nie ma mowy o pogięciu stref zgniotu czy o czymkolwiek naruszającym strukturę samochodu. Po prostu zdarzenie drogowe, a raczej przetarcie z uszkodzeniem jednej lampy (ale wymieniono obie) o którym wspominam, bo nie widzę sensu go ukrywać. Auto ma swoje lata, ale od daty produkcji - 2006 roku - jest to jedyne zdarzenie w jakim uczestniczyło.

Audi na początku roku 2014 dostało 4 nowe opony 205/55/16 Dunlop (są aktualnie założone do samochodu, auto stoi na fabrycznych alufelgach Audi) - mają jeszcze masę bieżnika, ponadto przed zimą 2012 zakupione zostały także 4 nowe zimowe opony Nokian - też praktycznie są nieużywane. Kilka tygodni temu uprana została cała tapicerka, a w aucie nigdy nie było palone. Aktualnie samochód posiada zamontowane żarówki PHILIPS Diamond Vision 5000K - po wielu testach moim skromnym zdaniem najlepsze dostępne na rynku, do tego z bardzo przyjemną niebieskawą barwą (żadne pseudoxenony o zasięgu 2 metrów, tylko normalne nieoślepiające mocne żarówki o ciekawym zabarwieniu).

Samochód posiada przegląd techniczny ważny do marca 2015.

Do samochodu dorzucam wszelkie faktury za naprawy, przeglądy itp. za ostatnie 4 lata - dokładnie 32 sztuki. Nie jestem w stanie z głowy wymienić wszystkiego co jest "świeże", ale na pewno są to akumulator, wymienione wcześniej opony, końcówki drążków, geometria, nabita klimatyzacja, przednia szyba (zniszczona od przydrożnych kamieni) - itd, itp. (chętni odnajdą wszystko w fakturach). Ponadto samochód posiada dwa fabryczne kluczyki, kompletną książkę serwisową z kodem radia, wszelkie instrukcje i wszystko co było sprzedawane z nowym samochodem.

Dlaczego więc tak dopieszczone i doinwestowane auto sprzedaję? Nie ukrywam iż plan jeszcze do połowy lipca był taki, żeby jeszcze trochę samochodem pojeździć. Trafiła się jednak naprawdę duża okazja i zapadła decyzja o zakupie nowego auta. Pozostałem jednak wierny marce :)

Nie mam problemów ze sprawdzeniem auta w dowolnym serwisie czy z badaniem miernikiem lakieru. Auto zarejestrowane na firmę, umowa kupna - sprzedaży / Faktura VAT.

Pozdrawiam i chętnie odpowiem na każde pytanie. Zapraszam na jazdę próbną!

Nr tel: 662 [zasłonięte] 245.