Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Audi A3 8L 1.9 TDI klima, alu, gwint, audio

29-10-2014, 22:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 000 zł     
Użytkownik Sampler18
numer aukcji: 4704814608
Miejscowość korsze
Wyświetleń: 1211   
Koniec: 29-10-2014 22:09:19

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 330000
Pojemność silnika (cm3): 1896
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Z uwagi na to, że kupiłem drugie auto sprzedam swoje Audi A3 8L. Auto zostało wyprodukowane w 1997 roku lecz pierwsza rejestracja nastąpiła dopiero 22 września 1999 roku. Pod maską znajduje się pancerny 1.9 TDI w nieśmiertelnej wersji 90KM. Silnik został wzmocniony poprzez wymianę wtrysków na tzw. 216tki zrobione przez znanego w środowisku cowboya, co pozwoliło na osiągnięcie mocy około 115KM. Auto ma obecnie przejechane 332 tys. km. Kupiłem je w kwietniu 2010 roku (sprowadzone z Niemiec) z przebiegiem 183 tys. km. Jak na diesla przystało rocznie robiłem około 30 tys. km. regularnie wymieniając olej i filtry. Auto nie sprawiało większych problemów, a naprawy ograniczały się do wymiany części eksploatacyjnych.

Na zewnątrz:

Samochód został wyposażony w światła przednie i tylne pochodzące z wersji poliftowej. Przednie lampy zostały rozebrane, wyczyszczone, pomalowane na czarno (nie parują) i założony ksenon 6000K. Dołożona została lotka/spojler z wersji S3 oraz dokładka zderzaka przedniego z miejscem na halogeny. W dokładce znajdują się oryginalne ledowe światła do jazdy dziennej pochodzące ze skody Fabii RS o wartości prawie 400 zł. Ponadto auto ma zamontowaną stalową górną rozpórkę z S3 i zawieszenie gwintowane FK. Dla uzyskania symetrycznego wyglądu zamontowane zostało prawe długie lusterko z wersji angielskiej. Dodatkowo przyciemniłem lekko tylne szyby folią Raycer 20. Poliftowy grill i listwy przyprogowe oklejone zostały folią imitującą karbon. Auto stoi na 18 calowych felgach ABT A25 o szerokości 8,5 cala i oponach 205/40 z przodu i 215/40 z tyłu.

Wnętrze:

Wymieniona została gałka zmiany biegów na oryginalną z wersji s-line. Konsola środkowa została oklejona ekoskórą, a fabryczne radio zostało zastąpione jednostką Alpine IDA X001 z kolorowym wyświetlaczem i wejściem USB. Drzwi w a3 są koszmarem każdego miłośnika car audio więc zostały kompleksowo przerobione. Część zewnętrzna została wygłuszona matami STP silver, a część wewnętrzna została zabudowana blachą aluminiową wygłuszoną dekarką. W drzwiach zostały zamontowane głośniki Helix Dark Blue wraz ze zwrotnicami, które zasila wzmacniacz Alpine schowany pod kierownicą (niemal niewidoczny). Do wykończenia zostały jeszcze maskownice przednich głośników. Oryginalnie auto nie posiadało komputera pokładowego FIS więc został on dołożony przeze mnie razem z manetką sterującą. Auto służyło mi wiernie przez prawie 5 lat i dawało dużo frajdy z jazdy. Najpoważniejszą awarią była uszkodzona turbosprężarka, która została wymieniona. W 2011 roku wymienione zostało łożysko oporowe sprzęgła i uszczelnienie chłodniczki oleju. Pełną historię serwisową za mojej kadencji można przejrzeć na internetowej książce serwisowej, którą prowadzę sumiennie od dnia zakupu:

Elektroniczna książka serwisowa <<< Kliknij

Na sporą część napraw/zakupów posiadam faktury i paragony.

Auto ma już swoje lata i nie jest idealne. Zapaliła mi się niedawno kontrolka ABS spowodowana najprawdopodobniej zimnymi lutami w elektronice pompy. Tylny zderzak jest lekko porysowany. Miałem go pomalować ale przyzwyczaiłem się do tych kilku rys i odprysków. Prawa listwa przyprogowa jest nieco zmęczona i należałoby ją wymienić (drugą w bardzo dobrym stanie dorzucam gratis). Powłoka lakiernicza jest w dobrym stanie. W 3 miejscach zaczęły się pojawiać ogniska korozji. Auto miało malowaną prawą tylną ćwiartkę - najprawdopodobniej szkoda parkingowa. Auto jest już przygotowane do zimy. Założone zostało zimowe zawieszenie (fabryczne) oraz zimówki Pirelli Carving na oryginalnych 15 calowych felgach. Po wymianie zawieszenia ustawiłem zbieżność.

Zainteresowanych zapraszam na oględziny i jazdę próbną. Więcej informacji pod nr. telefonu 514[zasłonięte]875. Jeśli nie odbieram to proszę o przesłanie smsa, a w wolnej chwili oddzwonię.