Witam,
Z bólem serca to robię
Nie szukaj czegoś co już znalazłeś. Nie zastanawiają się nad rzeczami oczywistymi. Posiadaj to co najlepsze. Jazda tym samochodem to jak skok na bungee. Porządnie i adrenalina to jego drugie i trzecie imię. Jeżeli jeździsz przepisowo i nie lubisz wciskania w fotel podczas muskania pedału gazu.. Ten samochód nie jest dla Ciebie...
Jezeli jednak czytasz nadal to
Przedmiotem aukcji jest Audi A3 z 2001roku z jednym z najlepszych silników montowanych w grupie VAG,
a jest nim 1.9 TDI PD (ASZ) o fabrycznej mocy 130 HP
Wersja ambition, charakteryzująca się fabrycznie obniżonym zawieszeniem o - 15mm
Samochód ma na wyposażeniu :
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby, lusterka
-automatyczną klimatyzacje (climatronic)
-ESP
-ABS
-4 poduszki powietrzne
-radio CD
-CB radio (Uniden 520 ) + antena Siro 145
-fotele kubełkowe
-dzielona, rozkładana tylna kanapa
-centralny zamek
-rejestrator
-zestaw głośno mówiący
-skórzana trój ramienna kierownica
-skórzana gałka zmiany biegów
-oryginalne welurowe dywaniki
-immobilaizer
-tempomat
-komputer pokładowy ½ FIS
Samochód jest w moich rekach od ponad dwóch lat, był sprowadzony z Francji.
Zaraz po zakupie samochód przeszedł bardzo duzy przegląd , wraz z wymianą wszystkich eksploatacyjnych rzeczy. Miedzy innymi : wymiana rozrządu+ napinacze, rolki , paski klinowe, filtry , olej w skrzynii, wspomaganiu, silniku ,wymiana przegubów , wymiana całego zawieszenia przedniego. wymiana prawego tylnego światła (stłuczone podczas cofania przez poprzedniego właściciela)
W połowie 2013 roku , samochód przeszedł kuracje wzmacniającą .
Przed modyfikacją samochód trafił na hamownie obciążeniową (King Soft) wykazał moc 134 HP , wydruk z hamowni do wglądu , potwierdziło to iż wtryski , turbina , skrzynia jest w bardzo dobrym stanie .
Wychodzę z założenia , ze jeżeli coś robic to raz a porządnie , podczas modyfikacji , czy tez późniejszego serwisowania nie było nawet mowy o zamiennikach , czy tez używania części słabej jakości.
- Pod maskę trafiła nowa turbina GTB2260vk ,odpowiednio przerobiona pochodząca z silnika 3.0tdi
(turbina taka a nie inna , ze względu na charakterystykę, potencjał jak i bezproblemowość)
- duzy nowy frontalny intercooler (pozycja must be , aby odpowiednio schłodzić powietrze )
- pełne orurowanie dolotowe – stal nierdzewna o średnicy 50mm w pełnej polerce
- złącza silikonowe zbrojone 4 warstwowe + odpowiednio mocne opaski
- został usunięty zawór EGR
-wydech w pełni przelot ,średnica 60mm – dźwięk przepiękny przy przyspieszaniu , nie jeden się zdziwił ze to diesel J
- programowo został usunięty przepływomierz
-nowy akumulator Bosh Silver plus S5
-nowe świece żarowe
Nie wyobrażam sobie , aby zwiększając moc , zapomnieć o bezpieczeństwie , dlatego
na kolą trafiły nowe tarcze hamulcowe ATE Powe Disk , nacinane , wentylowane
- klocki hamulcowe ATE Ceramic
- nowy płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing (bardzo wysoka temp. wrzenia)
-nowe felgi 17 calowe , oryginalne pochodzące z audi TT z oponami 225/45
-Wymiana elementów zawieszenia : stabilizatory, drążki itp. – Leamfander
Samochod został zalany olejem Liqui moli 5w40+ wymiana oczywiście wszystkich filtrów
Audiczka trafiła na strojenie do jednej z najlepszych krakowskich firm TTC
Hamownia pokazała moc 244 hp
Efektem modyfikacji jest bardzo pewne zachowanie samochodu nawet przy bardzo dużych prędkościach
Przyspieszenie na poziomie 6 sec do 100km/h , predkosc maxymalna dochodząca do 260km/h .
Najlepsze w tym wszystkim jest spalanie .
Przy normalnej jeździe spalanie na poziomie 7l .
Przy bardzo mocnym wykorzystywaniu mocy spalanie podskakuje do około 9-10l
Jeżeli ktoś chce to i 6 litrow jest w pelnii osiągalne.
Samochód nie jednokrotnie „utarł” nosa takim samochodom jak mazda RX8 , honda s2000 , bmw 330ci i wielu innym J
Na wszystkie modyfikacje mam dokumentacje fotograficzna , faktury , paragony.
Koszt modyfikacji i serwisu zupełnie nie współmierny do ceny sprzedaży.
A teraz wady:
Samochód nie jest nowy, wizualny wygląd nie jest dla mnie najważniejszy , dlatego na masce jest kilka odprysków lakieru , kilka rys drobnych można znaleźć na nadwoziu. Tylny zderzak z prawej strony jest delikatnie pęknięty , można go skleić i polakierować , jest to sprawka poprzedniego właściela jeszcze w Francji .
Mechanicznie :
-Pasowało by zrobić tylne hamulce (tarcze + klocki) koszt jakieś 200zł
-Amortyzatory raczej tez zaliczają się do wymiany koszt –w zależności jakie
- czujnik poziomu oleju do wymiany – kupiłem już , dodaje w gratisie , przy wymianie oleju należało by go wymienić.
- termostat – koszt 60zl – wymiennie go w najbliższym czasie
Samochód jest moim oczkiem w głowie , dbałem o niego jak tylko potrafiłem , o takich rzeczach jak pranie tapicerki , czy mycie tylko na myjniach ręcznych nie wspominam nawet.
Samochod gościł na wielu imprezach motoryzacyjnych , zawsze spotykal się z bardzo pochlebnymi opiniami .
obecnie samochód jest w Krakowie , uzywany cały czas.
Cena 17990 do negocjacji.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem , jeżeli nie będę mógł odebrać z całą pewnością oddzwonię .
tel: 782-[zasłonięte]-251
Zgadzam się na wizyty w warsztatach , hamowniach , lakierniach czy gdzie tam tylko chcesz J
Zapraszam na jazdę próbną .
Poniżej link do profilu na Facebook , gdzie można obejrzeć zakres prac serwisowych :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.411[zasłonięte]20[zasłonięte]88.93358.326[zasłonięte]12[zasłonięte]97&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.638[zasłonięte]10[zasłonięte]95.107[zasłonięte]1861.326[zasłonięte]12[zasłonięte]97&type=3
poniżej przyspieszenie od 30 – 100km/h niestety w słabej jakości :
https://www.youtube.com/watch?v=kwYHDC0bsBo
Do samochodu dodaje :
-kola letnie 17 calowe
– kola zimowe 15 calowe
+ ewentualnie części które mi zostały jak np. egr, wydech fabryczny
|