QUAD M-MAX 400 MASAI 4X4a 433
CENA PROMOCYJNA , NIE ZWLEKAL Z ZAKUPEM
promocja !!!
KOMPLEKSOWO WYPOSAŻAMY WYPOŻCZALNIE!!
JESTESMY FIRMĄ,KTORA MA NAJWIEKSZE DOSWIADCZENIE W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ,OBSLUGI I SERWISU W ZAKRESIE
ATV
W naszej ofercie QUAD ATV M-MAX MASAI 4X4 400 Profesjonalny sprzęt super duży.WZOROWANY NA NAJLEPSZYM QUADZIE NA SWIECIE CAN-AM OUTLANDER
Ten model buggy tylko u nas!!.Tylko my wiemy które na rynku sa dobre ponieważ używamy sprzet w naszych wypożyczlniach.
TERAZ ZAMÓW.ILOSC SZTUK W OGRANICZONA.
DOSTEPNE ,oferta dla dealerów
TO NIE JEST SKLADANKA JAKIEGOS POJAZDU. TO FABRYCZNIE PRODUKOWANY
DOPUSZCZONY DO RUCHU
POJAZD Z HOMOLOGACJA(POLSKĄ)BEZ PROBLEMU ZAREJSTRUJESZ!!
SPRZET PROFESJONALNY!!
http://m-max.otomoto.pl/
BPH Police
321[zasłonięte]007600[zasłonięte]20001[zasłonięte]953
TEL 501[zasłonięte]041
[zasłonięte]@gmail.com
MASAI 400 A433 (do niedawna Bombardier) to model średniej klasy. Nie da się ukryć, że czołowy. Napędza go jednocylindrowy silnik na bazie silnika Rotax ; . Quad ma napęd na dwa lub cztery koła. (właczany elektrycznie)
M MAX ma kilka niespotykanych u konkurencji patentów. Z przodu zamiast zawieszenia wahaczowego ma niezależnie zawieszone kolumny McPhersona. Do tego z przodu dochodzi mechanizm różnicowy z wiskotyczną blokadą. Wszystko dzieje się tu automatycznie – system monitoruje prędkość obrotową obu kół. Jeśli jedno z nich ma mniejszą przyczepność (tzn. obraca się szybciej) niż drugie, więcej mocy trafia na koło dysponujące lepszą przyczepnością. Jeździec nie musi o tym nawet myśleć. Zawieszenie tyłu to również amerykański patent – nazywa się TTI (Trailing Torsional Independent). Tej konstrukcji przyświecało dość popularne za Wielką Wodą motto – w prostocie siła. Wahacze mają wspólną oś obrotu wbudowaną w poprzek pojazdu, tuż za silnikiem. To i niezależnie zawieszone koła sprawiają, że boczne przechyły nie robią na czterokołowcu większego wrażenia. A przy tym do minimum ograniczono zestaw ruchomych części zawieszeń. Poprawiło to stabilność w czasie jazdy w poprzek zbocza (tzn. trawersów) oraz podczas śmigania po winklach czy jazdy z większymi prędkościami po prostych. Jeśli chodzi o stabilność, niema- łą zasługę ma kołyskowa rama ze stali. Została tak skonstruowana, że nie tylko zapewnia odpowiednią sztywność, ale również zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem od spodu. Dzięki temu rozwiązaniu N-MAX może się prześlizgnąć po przeszkodzie. Poza tym to kolejny krok w kierunku uproszczenia konstrukcji – nie ma tu tradycyjnej kratownicy i osłon z tworzywa, więc nie ma czego uszkodzić. Plus w czasie eksploatacji. M MAX XYST400 PRODUKOWANY JEST NA BAZIE CAN-AM OUTLANDER.Wizualnie jest ładniejszy i zgrabniejszy dzieki nowym design plastików ,technicznie nie ustepuje orginałowi natomiast cena jest o ponad połowe tansza.
M MAX XYST400jest produkowany na rynek USA i Niemiecki oraz Polski o czym moze swiadczyc jakosc wykonania.
Posiada Polską homologacje drogową.
QUAD M-MAX MASAI 400 4X4
Dane techniczne i parametry:
Silnik - 4 suwowy Rotax licencja
chłodzony ciecza
Rozruch - rozrusznik elektryczny
moc 36 KM odblokowany
Pojemność - 400cc !!!!
homologacja 2 OSOBY L7e 14KW
Prędkość max. - Ok. 100km/h regulowana
Skrzynia biegów - automatyczna + BIEG WSTECZNY +BIEGI TERENOWE 4X4
Niezalezne zawieszenie
Napęd - PÓŁOSIE
Przednie hamulce - 2x hamulec tarczowy
Tylny hamulec - 2X TARCZOWY
Tylne zawieszenie - 2xolejowo-gazowy amortyzator
Zapłon - CDI-elektroniczn
opony 12" duże!!!
wymiary quada 2250dł 1200szer 1225wys dla porównania quad wielkosci yamaha gryzzly ,can am outlander
waga 295kg
ZAPRASZAMY!!!
cena brutto-kupujesz na firmę odliczasz 23procent Vat
Części zamienne serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
GWARANCJA 24M-CE
transport caly kraj
POJAZD W OPAKOWANIU FABRYCZNYM -NA ZYCZENIE MOZLIWOSC ODBIORU POJAZDU ZLOZONEGO GOTOWEGO DO EKSPLOATACJI
UWAGA NA POJEZDZIE MOGA BYC DROBNE RYSY ORAZ OTARCIA POWSTALE W TRAKCIE TRANSPORTU
BEZPOSREDNI IMPORTER QUADOW I BUGGY
Informujemy iż nazwa i logo M- MAX jest znakiem towarowym zastrzeżonym i jest własnością firmy