Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Atribution related affects in second language ...

29-04-2014, 9:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.65 zł     
Użytkownik WydawnictwoAP
numer aukcji: 4155119585
Miejscowość Słupsk
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-04-2014 08:26:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.29 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Atrribution related affects in second language acquisition

autor: A. Biedroń

[Słupsk 2008]    

13,65 zł

seria:
ilość stron: 195
format: A5
ISBN: 978-[zasłonięte] 74678-7
nr wydania:

Celem monografii zatytuowanej "Emocje związane z atrybucją ew akwizycji drugiego języka" jest przedstawienie relacji pomiędzy atrybucją dokonywaną w związku z wynikami akademickimi studentów filologii angielskiej a emocjami związanymi z atrybucją, których doświadczają w procesie nauki. Dokładniej, badanie dotyczy analizy relacji pomiędzy wymiarami umiejscowienia (locus), kontrolowalności (controllability) i stabilności (stability) a wybranymi czynnikami obecnymi w procesie nauki języka obcego, jak również stanami afektywnymi wygenerowanymi przez wyniki akademickie. W celu uzyskania poglądu na emocjonalny aspekt osobowości badanej grupy w różnorodnym kontekście, przeprowadzono badanie komplementarne, dotyczące kontrowersyjnego pojęcia inteligencji emocjonalnej.

I rozdział części teoretycznej prezentuje pojęcie afektu, postrzeganego z perspektywy psychologicznej, neurologicznej, oraz metodyki nauczania języków obcych. Rozdział ten omawia również teorie i funkcje emocji. 

II rozdział teoretyczny pracy dotyczy czynników afektywnych w nauce języka obcego i procesach pamięci. W rozdziale tym prezentowany jest humanizm, jako kierunek w nauczaniu języka obcego, biorący pod uwagę procesy afektywne, potrzebę pozytywnej samooceny i samorealizacji ucznia. 

III rozdział teoretyczny dotyczy teorii atrybucji i umiejscowienia kontroli, a także atrybucyjnej teorii motywacji i emocji Bernarda Weinera.

Pracę zamykają rozdzial empiryczny, którego podstawą były badania przeprowadzone na 40 studentach I, II i III roku filologii angielskiej Akademii Pomorskiej w Słupsku. Ostatnia część pracy - wnioski i implikacje pedagogiczne - zawiera podsumowanie części teoretycznej i praktycznej niniejszej monografii, a także sugestie dotyczące potrzeby edukacji emocjonalnej, zwłaszcza we wczesnych stadiach nauki, a także kształcenia poczucia odpowiedzialności za proces własnej nauki, będącej podstawą autonomii w nauce języka obcego.