GWARANCJA:
Wszystkie
sprzedawane przez nas akcesoria pochodzą z polskiej dystrybucji producentów. Gwarancja jest akceptowana we wszystkich
autoryzowanych serwisach na terenie Polski. Kupując w naszym
sklepie masz pewność zakupu produktu najwyższej jakości.
ODBIÓR OSOBISTY.
Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero
po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do
odbioru.
Złoż wcześniej zamówienie przez internet i dokonaj przedpłaty
(PayU, przelew) lub zapłać za towar przy odbiorze gotówką (przy odbiorze
osobistym nie przyjmujemy płatności kartą kredytową). Odbiór osobisty
wiąże się z dodatkowymi korzyściami.
W miejscach odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.
Punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy
ulicy Broniewskiego 28, na terenie galerii Simply (I piętro) w Serwisie
Nokia Care. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00
- 20.00 i w sobotę 10.00 - 17.00
ZWROT PRODUKTÓW.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
Odsyłany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych na odległość nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.