ATOMIC D2 VARIO CUT 75
dostępne długości 157 i 167cm
OPIS PRODUKTU:
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanej przez firmę Atomie "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.
|
VARIO CUT
Automatyczne dopasowanie promienia skrętu. W zależności od nachylenia stoku, po którym się poruszają i stylu jazdy, narty wybierają dłuższy lub krótszy skręt. Bez względu na długość skrętu, krawędź trzyma niezawodnie. Za analizę warunków odpowiada dolna część narty (Adapter Deck), która przekazuje informacje dalej. Impuls odczytywany jest przez górną płytę (Control Deck), Która w zależności od dociążenia i wygięcia narty, decyduje o rozszerzeniu, lub zwężeniu dziobów i piętek.
|
|
VARIO CUT DENSOLITE
Vario Cut Densolite to wersja technologii Doubledeck oparta o lekki Densolitowy rdzeń. Zapewnia zmienny promień skrętu automatycznie dostosowujący się do tempa jazdy i stylu prowadzenia narty. Wybacza jednocześnie wiele błędów i stawia mniejsze warunki kondycyjne niż jest to w wypadku konstrukcji opartej o rdzeń drewniany.
|
|
ATOMIC D2 DOUBLEDECK
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanej przez firmę Atomie "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.
|
TABELA:
przeznaczenie |
Męskie |
Producent |
Atomic |
Promień skrętu |
vario |
Taliowanie |
vario-75-vario |
Wiązania |
ATOMIC NEOX 412 do 12 DIN |
Konstrukcja |
DOUBLEDECK |
PRZEDPŁATA/POBRANIE:
SPORT PRODUKT
Adam Lewandowski
ING Bank Śląski
75 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250022 [zasłonięte] 950342
ODBIÓR OSOBISTY:
ul. Mangalia 4,
02-758 Warszawa
ZAPRASZAMY DO SKLEPU: ul. Mangalia 4, 02-758 Warszawa, tel. +48 22 [zasłonięte] 44