Aukcja dotyczy:
KOMPLET - ZESTAW ORYGINALNE ATE:
TARCZE HAMULCOWE ATE POWER DISC (NACINANE) PRZÓD (2 SZT)
NR KAT: 24.0[zasłonięte]322-01.1
TARCZE HAMULCOWE ATE TYŁ (2 SZT)
NR KAT: 24.0[zasłonięte]110-02.1
KLO CKI HAMULCOWE ATE PRZÓD (4 SZT)
NR KAT: 13.0[zasłonięte]460-70.2
KLOCKI HAMULCOWE ATE TYŁ (4 SZT)
NR KAT: 13.0[zasłonięte]460-70.2
CZUJNIK ZUŻYCIA KLOCKÓW ATE PRZÓD
NR KAT: 24.8[zasłonięte]190-02.2
CZUJNIK ZUŻYCIA KLOCKÓW ATE TYŁ
NR KAT: 24.8[zasłonięte]190-02.2
DOKŁADNE PARAMETRY PRZEDMIOTÓW:
TARCZE HAMULCOWE PRZOD:
|
TARCZE HAMULCOWE TYŁ: |
Średnica [mm]: 296 |
Średnica [mm]: 298 |
Wysokość [mm]: 76,3 |
Wysokość [mm]: 61 |
otwór o śr [mm]: 14,5 |
otwór o śr [mm]: 14,5 |
Typ tarczy: wentylowana |
Typ tarczy: pełna |
Grubość tarczy [mm]: 22,0 |
Grubość tarczy [mm]: 10,0 |
Minimalna grubość [mm]: 19,6 |
Minimalna grubość [mm]: 8,4 |
Obróbka materiału: wysoko nawęglany |
Obróbka materiału: wysoko nawęglany |
Średnica wewnętrzna [mm]: 148,8 |
Średnica wewnętrzna [mm]: 185 |
Ilość otworów: 5 |
Ilość otworów: 5 |
Średnica otworu centrującego [mm]: 79 |
Średnica otworu centrującego [mm]: 75 |
Średnica otworu [mm]: 120 |
Średnica otworu [mm]: 120 |
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą |
Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą |
|
|
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD: |
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ: |
Grubość [mm]: 20,3 |
Grubość [mm]: 17,3 |
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01517/492 |
Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01075/005 |
Wysokość 1 [mm]: 64,1 |
Szerokość [mm]: 123 |
Wysokość 2 [mm]: 63,5 |
Wysokość [mm]: 45 |
System hamulcowy: ATE |
System hamulcowy: ATE |
Szerokość 1 [mm]: 155,1 |
|
Szerokość 2 [mm]: 154,6 |
|
|
|
CZUJNIK ZUŻYCIA PRZÓD: |
CZUJNIK ZUŻYCIA TYŁ: |
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 545 |
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 764 |
ZASTOSOWANIE:
Producent, model | Seria | Rok produkcji | kW/HP |
BMW 5 (E39) |
520 i |
04/99 - 06/03 |
100/136 |
BMW 5 (E39) |
520 i |
01/96 - 09/00 |
110/150 |
BMW 5 (E39) |
523 i |
11/95 - 09/00 |
125/170 |
BMW 5 (E39) |
520 d |
02/00 - 06/03 |
100/136 |
BMW 5 (E39) |
525 td |
01/97 - 06/03 |
85/116 |
BMW 5 (E39) |
525 d |
02/00 - 06/03 |
120/163 |
BMW 5 (E39) |
525 tds |
01/96 - 06/03 |
105/143 |
UWAGA: SAMOCHODY NIE MOGĄ BYĆ W WERSJI ADMINISTRACYJNEJ !!!
W celu wydrukowania mapy (z przeglądarki Firefox-Mozilla) kliknij prawym klawiszem na mapę i wybierz opcję pokaż obrazek, a następnie naciśnij CTRL+P W przypadku IE - Internet Explorer kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję drukuj obraz.
UWAGA
W przypadku wątpliwości czy części będą pasować do Państwa samochodu prosimy o kontakt telefoniczny. Przy kontakcie poprzez e-mail prosimy o podanie danych samochodu: rok, pojemność, typ nadwozia, nr VIN
Ate – to światowy lider w produkcji części o najwyższej jakości do układów hamulcowy z prawie 100 letnim doświadczeniem. Tarcze firmy Ate mają trwałość rzędu 60 000 – 80 000 km. w zależności od stylu jazdy i terenu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości żeliwa tarcze ATE nie odkształcają się Dzisiaj ATE jest jednym z największych na świecie dostawców wysokiej jakości części dla przemysłu motoryzacyjnego. Partnerami ATE są między innymi takie firmy jak VW Group, Daimler-Benz, BMW czy GM.
Na oryginalnym wyposażeniu wielu samochodów znajdziecie Państwo produkty ATE. Poprzez klocki, tarcze, bębny, pompy, układy ABS, zaciski, cylinderki, układy sterujące, szczęki oraz wiele innych. Oczywiście wszystkie te części są związane z układem hamulcowym.
Woda i brud mogą zdecydowanie osłabić działanie klocków hamulcowych. Firma ATE poleca tarczę POWER DISK, jedyną tarczę z niekończącym się wyżłobieniem, które tak jak profil w oponie odpowiada za odprowadzanie: wody, brudu i gazów, powstających w wyniku wysokiej temperatury pomiędzy klockami i tarczami. W ten sposób podwyższamy bezpieczeństwo jadących, ograniczamy możliwość powstawania rys i pęknięć oraz przedłużamy trwałość tarczy i klocka! Tarcza ta chroni przed tzw. efektem fadingu, czyli powstawania poduszki gazów, które osłabiają działanie hamulców.
Zalety ATE POWER DISK: - lepsze działanie przy wilgotności, - skrócony czas zgrania się nowo zamontowanej tarczy i klocka, - lepsze rozpoznanie zużycia tarczy, - lepsza ochrona przed korozją,
- podwójne nawęglanie = większa sztywność i odporność na odkształcenie,
- brak fadingu
- krótsza droga hamowania
- znacznie większa siła hamowania przy mniejszym ciśnieniu w układzie hamulcowym
- późniejsze załączanie się ABS
Niekończące się wyżłobienie pozwala na szybkie i dokładne rozpoznanie zużycia tarczy bez dodatkowych przyrządów pomiarowych. Jeśli wyżłobienie zniknie, oznacza to zużycie tarczy i potrzebę jej wymiany bez potrzeby dodatkowego pomiaru.
Tradycyjne tarcze hamulcowe muszą przed montażem zostać dokładnie oczyszczone i odtłuszczone. Jeśli odtłuszczenie tarczy będzie niezupełne, może to w efekcie prowadzić do wadliwego działania tarcz i klocków w samochodzie.
Power Disk ATE posiada nowej generacji ochronę antykorozyjną, która przed montażem nie musi być usunięta, tym samym chroni o wiele dłużej przed rdzą i skraca czas montażu.
CENY NIŻSZE DO 30% W STOSUNKU DO ŚREDNICH CEN DETALICZNYCH W HURTOWNIACH.
.