Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ATE POWER DISC TARCZE KLOCKI PRZÓD PEUGEOT 406 KPL

07-11-2014, 22:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 383 zł     
Użytkownik Halpor
numer aukcji: 4682800837
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 07-11-2014 22:21:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt:
Zadaj pytanie sprzedającemu
www: www.halpor.pl
mail: [zasłonięte]@brakeparts.pl
telefony: 880-[zasłonięte]-933
880-[zasłonięte]-045


Dodatkowe informacje:
  • Wystawiamy faktury VAT
  • Produkty objęte są gwarancją producenta
  • Oferujemy pomoc w doborze części
  • Możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie
  • Jeżeli potrzebują Państwo części firm ATE, EBC, Black Diamond, Hawk, SP Performance, DBA, MOVIT, Goodridge, Pipercross, Sachs, Ferodo, Bosch, Febi Bilstein, Gates, LUK, Ruville, SKF, Renault Parts, Motrio, Bilstein, Valeo, Champion, Goetze, Boge, Mann, Moog, Zimmermann, Mahle, Ajusa, Magneti Marelli, Lemforder (lub innych, których nie ma na liście), prosimy o kontakt - dobierzemy interesujący Państwa produkt
  • Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i życzymy udanych zakupów
  • Zwroty przyjmujemy tylko w oryginalnych, niezniszczonych pudełkach!

Tarcze Ate PowerDisc + klocki Ate na przednią oś - komplet

2 Tarcze hamulcowe Ate PowerDisc

Kod produktu: 24.0[zasłonięte]326-01.1



100% Oryginalny produkt


Klocki hamulcowe Ate

Kod produktu: 13.0[zasłonięte]460-28.2



 


Przedmiotem aukcji jest komplet na przednią oś przeznaczony do następujących modeli samochodów:

           

PEUGEOT 406 (8B)

2.0 16V (1995.11 - 2004.05); 1998.00 ccm - 132.00 KM/97.00 kW; Silnik: RFV (XU10J4R)

1.9 TD (1996.01 - 2004.05); 1905.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: DHX (XUD9TE)

2.1 TD 12V (1996.01 - 2004.05); 2088.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: P8C (XUD11BTE)

2.0 Turbo (1996.04 - 2004.05); 1998.00 ccm - 147.00 KM/108.00 kW; Silnik: RGX (XU10J2TE)

1.9 TD (1996.01 - 2004.05); 1905.00 ccm - 92.00 KM/68.00 kW; Silnik: DHY (XUD9TE)

3.0 24V (1996.10 - 2004.05); 2946.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: XFZ (ES9J4)

2.0 HDI 110 (1998.06 - 2001.08); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)

2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.05); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)

2.0 16V (1999.01 - 2000.08); 1997.00 ccm - 135.00 KM/99.00 kW; Silnik: RFR (DEW10J4)

3.0 V6 (2000.03 - 2004.05); 2946.00 ccm - 207.00 KM/152.00 kW; Silnik: XFX (ES9J4S)

2.2 (2000.07 - 2004.05); 2230.00 ccm - 158.00 KM/116.00 kW; Silnik: 3FZ (EW12J4)

2.0 16V (2000.08 - 2004.05); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)

2.2 HDi (2000.03 - 2004.05); 2179.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 4HX (DW12TED4/FAP)

2.0 16V HPi (2001.05 - 2004.05); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RLZ (EW10D)

2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.05); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED)

PEUGEOT 406 Break (8E/F)

1.9 TD (1996.10 - 2004.10); 1905.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: DHX (XUD9TE)

2.1 TD 12V (1996.10 - 2004.10); 2088.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: P8C (XUD11BTE)

2.0 Turbo (1996.10 - 2004.10); 1998.00 ccm - 147.00 KM/108.00 kW; Silnik: RGX (XU10J2TE)

2.0 16V (1996.10 - 2004.10); 1998.00 ccm - 132.00 KM/97.00 kW; Silnik: RFV (XU10J4R)

3.0 24V (1996.10 - 2004.10); 2946.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: XFZ (ES9J4)

2.0 HDI 110 (1999.02 - 2004.04); 1997.00 ccm - 109.00 KM/80.00 kW; Silnik: RHZ (DW10ATED)

2.0 HDI 90 (1999.02 - 2004.10); 1997.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: RHY (DW10TD)

2.0 16V (1999.01 - 2000.10); 1997.00 ccm - 135.00 KM/99.00 kW; Silnik: RFR (DEW10J4)

3.0 V6 (2000.03 - 2004.10); 2946.00 ccm - 207.00 KM/152.00 kW; Silnik: XFX (ES9J4S)

2.2 (2000.07 - 2004.10); 2230.00 ccm - 158.00 KM/116.00 kW; Silnik: 3FZ (EW12J4)

2.0 16V (2000.10 - 2004.10); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)

2.2 HDI (2000.03 - 2004.10); 2179.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 4HX (DW12TED4/FAP)

2.0 16V HPi (2001.05 - 2004.10); 1997.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: RLZ (EW10D)

2.0 HDi 110 (2001.08 - 2004.10); 1997.00 ccm - 107.00 KM/79.00 kW; Silnik: RHS (DW10ATED); RHZ (DW10ATED)

PEUGEOT 406 coupe (8C)

2.0 16V (1997.03 - 2004.12); 1998.00 ccm - 132.00 KM/97.00 kW; Silnik: RFV (XU10J4R)

2.0 16V (1999.01 - 2000.10); 1997.00 ccm - 135.00 KM/99.00 kW; Silnik: RFR (DEW10J4)

2.0 16V (2000.10 - 2004.12); 1997.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: RFN (EW10J4)

2.2 HDI (2000.03 - 2004.12); 2179.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: 4HX (DW12TED4/FAP)

2.2 (2002.03 - 2004.12); 2230.00 ccm - 158.00 KM/116.00 kW; Silnik: 3FZ (EW12J4)



Podane zastosowanie części w tabeli nie jest zawsze w 100% gwarancją, że dane część będzie pasować do Państwa pojazdu. Określa ona występowanie danego typu części w danym modelu pojazdu. W przypadku występowania 2 lub więcej typów części w tym samym pojeździe potrzebne są szczegółowe dane jak np. nr nadwozia (VIN) lub nr kontrolny pojazdu. Przed zakupem prosimy o kontakt.



Informacje o produkcie:

  Ate PowerDisc - Tarcze hamulcowe ATE PowerDisc posiadają unikatowy wzór nacięć, które pomagają usuwać gazy, wodę i zanieczyszczenia z powierzchni roboczej tarcz. Pozwala to poprawić skuteczność hamulców i wydłużyć ich żywotność. Jeżeli oczekujesz maksymalnej współpracy tarcz z klockami powinieneś zainstalować właśnie te tarcze. Wszystkie tarcze ATE wykonane są z wysoko nawęglanego stopu żeliwa, co daje im kilka bardzo ważnych zalet. Najważniejszą z nich jest większa odporność na wysokie temperatury, czyli również na deformowanie i pękanie samej tarczy. Wpływa to również pozytywnie na optymalizację pracy tarcz z klockami hamulcowymi, a to z kolei przekłada się na brak wibracji i cichszą pracę całego układu. ATE produkuje swoje tarcze z ekstremalnie wysoką dokładnością - 10 do 30μm dzięki czemu są idealnie wyważone. Większość aktualnie dostępnych referencji posiada opracowane przez ATE zabezpieczenie antykorozyjne, które sprawia, że tarcze dłużej wyglądają jak nowe.. Aby rozpoznać czy tarcze Ate będą z powłoką proszę zobaczyć czy na rysunku tarczy występuje znak graficzny z puszką - jeżeli tak wtedy macie Państwo pewność, że zakupione tarcze posiadają powłokę antykorozyjną.

 

Yellow StuffAte - to jeden z największych na świecie producentów wysokiej jakości komponentów i kompletnych rozwiązań do układów hamulcowych aut osobowych. Jest głównym dostawcą części na pierwszy montaż dla wielu marek aut. Na rynku zamienników zajmuje pierwsze miejsce w Niemczech i drugie w Europie. ATE zostało założone w Niemczech na przełomie XIX i XX wieku przez Alfreda Tevesa i szybko stało się cenioną i szanowaną marką. Aktualnie firma ma swoje przedstawicielstwa w 75 krajach na całym świecie. O zaawansowaniu produktów ATE świadczy ilość typów mieszanek klocków hamulcowych pozostających w ciągłej produkcji. Jest ich aż 160. Wszystko po to, żeby zawsze mieć pewność, że gdy wybieramy produkt ATE będzie on identyczny lub lepszy jakościowo od produktu fabrycznego. Oryginalne części ATE wyposażone są w dwa zaawansowane zabezpieczenia - unikatowy numer identyfikacyjny oraz hologram Holospot. Pozwalają one odróżnić je od podróbek zalewających Europę. U nas zawsze masz pewność, że zakupione tarcze ATE są w 100% oryginalne.

Jesteśmy dostawcą markowych części samochodowych - w ofercie posiadamy produkty firm: