03.6[zasłonięte]584-01.3 |
ATE |
09-0027 |
METELLI |
098[zasłonięte]2007 |
BOSCH |
116[zasłonięte]322 |
AUDI |
1H[zasłonięte]06121 |
AUDI |
1H[zasłonięte]06121 |
VW |
1H[zasłonięte]06121 |
SEAT |
1H[zasłonięte]06121 |
SKODA |
1H[zasłonięte]06121D |
SKODA |
1H[zasłonięte]06121D |
VW |
1H[zasłonięte]06121F |
VW |
1H[zasłonięte]06121F |
SKODA |
2501 |
NUOVA TECNODELTA |
303-027 |
CIFAM |
311696B |
BENDIX |
312268B |
BENDIX |
[zasłonięte]62564 |
VILLAR |
6U[zasłonięte]06121A |
AUDI |
BKR1004 |
FTE |
FHR7106 |
FERODO |
GPV1075 |
TRW |
LV80007 |
DELPHI |
WC1962BE |
Brake ENGINEERING |
|
Oryginalny korektor siły hamowania ATE Original
Do samochodów marki: SKODA FELICIA ROOMSTER
(szczegóły zastosowania w tabeli poniżej)
Strona montażu: Tył
Nr ATE - 003.6[zasłonięte]584-01.3
zależny od obciążenia Parametr 8/4 Ilosć połączeń 4 System hamulcowy ATE EAN 400[zasłonięte][zasłonięte]31239 Nr użytkowy 320110 |
|
|
Korektor siły hamowania jest umieszczony miedzy pompą hamulcową, a cylinderkami tylnych hamulców i ma za zadanie nie dopuścić do blokowania tylnych kół, podczas gwałtownego hamowania. Korektor siły hamowania jest zaworem, który w zależności od obciążenia tylnej osi auta jak i siły nacisku na hamulec zmniejsza ciśnienie w obwodzie hamulcowym tylnych kół. Nie dopuszczając do ich zablokowania w trakcie hamowania.
Jeśli podczas normalnego hamowania dochodzi do blokowania kół tylnych lub też przegrzewania się hamulców na kołach przednich należy sprawdzić korektor siły hamowania. Jeżeli niemożliwa jest jego regulacja to konieczna jest wymiana elementu na nowy. Układ hamulcowy jest najważniejszym elementem bezpieczeństwa w pojeździe i musi być w pełni sprawny.
Firma ATE - TEVS jest uznanym na całym świecie producentem podzespołów do układów hamulcowych dla większości marek pojazdów.
Choć Alfred Teves pracował w niemieckiej fabryce rowerów, uważnie śledził rozwój motoryzacji i fascynował się automobilami. W 1906 roku stworzył sieć dealerską akcesoriów samochodowych, a trzy lata później wspólnie z inżynierem Matthäusem Braunem założył fabrykę chłodnic, której produkty wybrało do pierwszego montażu wielu producentów samochodów z owych lat. Kolejny z otwartych przez niego zakładów produkcyjnych wytwarzał pierścienie tłokowe oraz układy hamulcowe. Przedsiębiorstwo Tevesa, które w 1921 roku przyjęło znaną po dziś dzień nazwę ATE, zasłynęło z innowacyjnych rozwiązań, zaopatrując w części między innymi zespół wyścigowy Daimler-Benz oraz pierwszy europejski samochód wyposażony seryjnie w hamulce hydrauliczne. Obecnie firma ATE, która w 1998 roku stała się częścią międzynarodowego koncernu Continental, jest jednym z wiodących producentów elementów układów hamulcowych na potrzeby niezależnego rynku części zamiennych. Nieustanne badania i usprawnienia technologii hamulcowych sprawiły, że wyroby tej marki cenione są zarówno w świecie sportów motorowych, jak i wśród klientów indywidualnych, którzy przywiązują wagę do niezawodności i nowoczesności komponentów. Asortyment klocków hamulcowych marki ATE jest niezwykle szeroki dzięki ogromnej liczbie kombinacji materiałów używanych do ich produkcji. Różnorodność ta umożliwia dobór elementów o charakterystyce zbliżonej do części używanych do pierwszego montażu przez producentów wielu modeli samochodów.
|
SKODA FELICIA I (6U1) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 1.3 40 54 1289 4 10-1[zasłonięte]994 0398 135B, AMG 1.3 43 58 1289 4 10-1[zasłonięte]994 0398 135 L, AMJ 1.3 50 68 1289 4 10-1[zasłonięte]994 0398 136B, AMH 1.6 LX 55 75 1598 4 08-1[zasłonięte]995 0398 AEE, EA111
FELICIA I Fun (797) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 1.3 40 54 1289 4 06-1[zasłonięte]997 0402 135B, 135M 1.3 50 68 1289 4 06-1[zasłonięte]997 0402 136B, 136M 1.6 55 75 1598 4 06-1[zasłonięte]997 0402 AEE
FELICIA I kombi (6U5) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 1.3 43 58 1289 4 08-1[zasłonięte]995 0398 135 L, AMJ 1.3 LX 40 54 1289 4 08-1[zasłonięte]995 0398 135B, AMG 1.3 LXI 50 68 1289 4 08-1[zasłonięte]995 0398 136B, AMH 1.6 GLX 55 75 1598 4 08-1[zasłonięte]995 0398 AEE
ROOMSTER (5J) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 1.2 47 64 1198 3 05-2[zasłonięte]006 0107 BME 1.2 51 70 1198 3 01-2007 BZG, CGPA 1.2 TDI 55 75 1199 3 03-2010 CFWA 1.2 TSI 63 86 1197 4 03-2010 CBZA 1.2 TSI 77 [zasłonięte] 1197 4 03-2010 CBZB 1.4 63 86 1390 4 09-2006 BXW, CGGB 1.4 TDI 51 70 1422 3 07-2[zasłonięte]006 0310 BNM 1.4 TDI 59 80 1422 3 09-2[zasłonięte]006 0310 BMS, BNV 1.6 77 [zasłonięte] 1598 4 09-2006 BTS, CFNA 1.6 TDI 66 90 1598 4 03-2010 CAYB 1.6 TDI 77 [zasłonięte] 1598 4 03-2010 CAYC 1.9 TDI 77 [zasłonięte] 1896 4 09-2[zasłonięte]006 0310 BLS, BSW
ROOMSTER Praktik (5J) Typ Moc kW Moc KM Poj. skok. Cylindry Rok od Rok do Silniki 1.2 51 70 1198 3 03-2007 BZG, CGPA 1.2 TDI 55 75 1199 3 03-2010 CFWA 1.2 TSI 63 86 1197 4 03-2010 CBZA 1.4 63 86 1390 4 03-2007 BXW, CGGB 1.4 TDI 51 70 1422 3 03-2[zasłonięte]007 0310 BNM 1.4 TDI 59 80 1422 3 03-2[zasłonięte]007 0310 BMS, BNV 1.6 TDI 66 90 1598 4 03-2010 CAYB
|