____________________________________________________________________ Aukcja dotyczy:
Nr kat.13.0[zasłonięte]460-59.2
Grubość [mm]: 17,5
Szerokość [mm]: 148,6
Wysokość [mm]: 57,7
Czujnik zużycia: z akustycznym czujnikiem zużycia
Strona pasowania: przód
Producent, model |
Seria |
Rok produkcji |
ACURA LEGEND II |
3.2 |
08/91 - 08/96 |
ACURA LEGEND II coupe |
3.2 |
08/91 - 08/96 |
ACURA LEGEND III |
3.5 |
08/96 - |
ACURA NSX |
R 3.0 |
01/92 - 08/97 |
ACURA NSX targa (NA1) |
T 3.0 |
01/95 - 12/97 |
HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB8, CC) |
2.0 i 16V (CC9) |
03/93 - 12/93 |
HONDA ACCORD IV coupe (CC1) |
2.0 i 16V |
01/92 - 09/93 |
HONDA ACCORD V (CC7) |
2.3 i SR |
03/93 - 01/96 |
HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) |
2.0 i LS 16V (CE2) |
09/93 - 02/98 |
HONDA ACCORD V coupe (CD7, CD9) |
2.0 (DC9) |
09/93 - 12/97 |
HONDA ACCORD VI (CE, CF) |
1.9 i (CE7) |
02/96 - 10/98 |
HONDA ACCORD VII (CG) |
2.2 Type-R |
02/99 - 12/02 |
HONDA ACCORD VII Aerodeck (CM_) |
2.3 16 V |
02/98 - |
HONDA ACCORD VII coupe (CG) |
2.0 |
11/99 - 10/02 |
HONDA CIVIC V Aerodeck (MC) |
1.8 16V (MC2) |
04/98 - 02/01 |
HONDA CIVIC V Fastback (MB) |
1.8 16V (MB6) |
01/97 - 02/01 |
HONDA CR-V I (RD) |
2.0 16V (RD1, RD3) |
10/95 - 01/99 |
HONDA HR-V (GH) |
1.6 16V |
03/99 - |
HONDA INTEGRA |
2.0 |
02/02 - |
HONDA LEGEND II (KA7) |
3.2 i 24V |
01/91 - 02/96 |
HONDA LEGEND III (KA9) |
3.5 i 24V |
02/96 - |
HONDA NSX coupe (NA) |
3.0 24V Vtec Automatik (NA1) |
06/90 - 09/05 |
HONDA NSX kabriolet (NA) |
3.0 24V Vtec Automatic |
03/95 - 09/05 |
HONDA ODYSSEY (RA) |
2.2 16V |
10/94 - 02/98 |
HONDA PRELUDE IV (BB) |
2.2 i 16V Vtec (BB1) |
02/93 - 09/96 |
HONDA PRELUDE V (BB) |
2.2 16V (BB6, BB8) |
10/96 - 10/00 |
ROVER 600 (RH) |
618 i/Si |
03/96 - 02/99 |
Pełna oferta TUW celu wydrukowania mapy (z przeglądarki Firefox-Mozilla)
kliknij prawym klawiszem na mapę i wybierz opcję pokaż obrazek,
a następnie naciśnij CTRL+P
W przypadku IE - Internet Explorer kliknij prawym przyciskiem myszy
i wybierz opcję drukuj obraz.
UWAGA
W przypadku wątpliwości czy części będą pasować do Państwa samochodu prosimy o kontakt telefoniczny.
Przy kontakcie poprzez e-mail prosimy o podanie danych samochodu:
rok, pojemność, typ nadwozia, nr VIN
Ate – to światowy lider w produkcji części o najwyższej jakości do układów hamulcowy z prawie 100 letnim doświadczeniem.
Klocki firmy Ate mają trwałość rzędu 20 000 – 40 000 km. w zależności od stylu jazdy i terenu.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości mieszanki klocki ATE gwarantują najlepszą jakość hamowania.
Dzisiaj ATE jest jednym z największych na świecie dostawców wysokiej jakości części dla przemysłu motoryzacyjnego.
Partnerami ATE są między innymi takie firmy jak VW Group, Daimler-Benz, BMW czy GM.
Na oryginalnym wyposażeniu wielu samochodów znajdziecie Państwo produkty ATE. Poprzez klocki, tarcze, bębny, pompy, układy ABS, zaciski, cylinderki, układy sterujące, szczęki oraz wiele innych. Oczywiście wszystkie te części są związane z układem hamulcowym.
CENY NIŻSZE DO 30% W STOSUNKU DO ŚREDNICH CEN DETALICZNYCH W HURTOWNIACH.
Ważniejsze wydarzenia z historii ATE
Alfred Teves, założyciel przedsiębiorstwa, przewidział wzrost znaczenia samochodów i uświadomił sobie, że poprzez techniczne innowacje, którym jego przedsiębiorstwo mogłoby sprostać może odegrać ważną rolę w młodym wtedy przemyśle motoryzacyjnym. ATE był pionierem w opracowaniu takich technologii jak ABS czy hydrauliczny układ hamulcowy, wielokrotnie stawiając milowe kroki w systemach kontroli pojazdu. Po dzisiejsze czasy ATE jest wiodącym dostawcą najnowocześniejszych oraz bardzo wysokiej klasy rozwiązań technicznych z dziedziny układów hamulcowych.
1898
Alfred Teves, urodzony w 1868r. Rozpoczął pracę w firmie Adler Bicykle we Frankfurcie nad Menem gdzie w roku 1898 został sprzedawcą samochodów.
1906
Założył przedsiębiorstwo Alfred Teres i został autoryzowanym przedstawicielem akcesorii motoryzacyjnych. Teves miał swoje stoisko w IAA (Internationale Automobil Ausstellung, Międzynarodowa Wystawa Samochodów) w Frankfurcie.
1909
Razem z inżynier Matthäus Braun, Teves założył Mitteldeutsche Kühlerfabrik, przedsiębiorstwo produkujące chłodnice. Zaczyna bezpośrednio dostarczać swoje produkty producentom samochodów. Jego klientami stają się Audi, Wanderer i Hansa.
1911
Założył Alfred Teves Maschinen - und Armaturenfabrik.. Przedsiębiorstwo zyskuje imię na rynku motoryzacyjnym jako producenta wysokiej jakość pierścieni tłokowych i systemów hamulcowych.
1921
Logo marki ATE składające się z pierścienia tłoku, pięści i młotka zostaje zastąpione obecnym logiem ATE, a niebieskie opakowania stają się symbolem najwyższej jakości.
1926
Teves jest pionierem w wprowadzeniu hydraulicznych hamulców w Europie. Samochód Adler Standard, był pierwszym samochodem w Europie z hydraulicznym systemem hamulcowym.
1934
Auto-Union i Daimler-Benz używa systemu hamulcowego ATE w swoich samochodach wyścigowych , zoptymalizowanego przez Teves dla sportów motorowych.
1937
Wprowadzenie przez ATE podwójnego systemy cylinderków hamulcowych.
1954
Legendarny Mercedes Benz Silver Arrow instaluje pierwsze wspomaganie hydraulicznego układu hamulcowego firmy ATE.
1958
Rozpoczęcie produkcji tarcz hamulcowych
1984
Pierwszy na świecie ABS . ATE MK ABS II jest użyty przez Forda. W następnych dwóch latach 250,000 systemów ABS wyprodukowało ATE.
1996
ATE prezentuje tarczę hamulcową Power Disc nacinaną wielofunkcyjnym rowkiem.
1998
Połączenie ATE z Continental AG. Powsataje Continental Teves AG & Co. oHG.