Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent Serwis i Reklamacje 2011 BIZNES

19-01-2012, 11:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 244 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2043837407
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-01-2012 11:21:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Asystent Serwis i Reklamacje 2011 BIZNES
(licencja dożywotnia)

Asystent Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji i obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu to: moduł do przyjmowania reklamacji, automatyczne nadawanie numerów RMA inumerów rewersu, moduł magazynu, zintegrowany klient poczty e-mail i wiele innych.

Najważniejsze funkcje programu to:

  • Dodawanie przypomnień
  • Zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu)
  • Definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń
  • Definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie
  • Definiowanie oddziału realizującego zgłoszenie
  • Skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników
  • Tworzenie kategorii załączników
  • Dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie
  • Wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw)
  • Definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
  • Raport zmian zgłoszeń
  • Zapis wniosków po analizie
  • automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu;
  • moduł magazynu;
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;

Program Asystent Serwis i Reklamacje umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.

Dostępne są dwie wersje programu:

  • PROFESJONALNA
  • BIZNES

Cechy Wersji BIZNES

  • możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL
  • obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • zintegrowany klient poczty e-mail

Zapoznaj się również z wersją Asystent Serwis i Reklamacje 2011 PRO.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.


Przed dokonaniem zakupu prosimy przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ
ma on o wiele więcej
opcji niż
zostało to opisane
Kliknij tutaj aby pobrać 45 MB


Producentem programu jest firma NAOMISOFT Dominik Samojluk. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 6 lat i posiadamy doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. Informacje o aukcji:

  • Po zakupie programu przesyłamy na e-mail numer seryjny - nie wysyłam płyty (wersja programu elektroniczna)
  • Na zakupiony towar na prośbę wystawiam fakturę VAT (proszę o przesłanie danych do wystawienia faktury)
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z nim Kliknij tutaj aby pobrać program
  • [zasłonięte]@meteoryt.pl - pomoc techniczna

W razie pytań proszę o kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Kontakt:

tel. 0 504 [zasłonięte] 478
tel. 89 [zasłonięte] 22
(od 9.00 do 16.00) 

Naomisoft Dominik Samojluk
12-100 Szczytno, Łomżyńska 18

Asystent Serwis i Reklamacje 2011 BIZNES