Asystent Serwis i Reklamacje 2011 BIZNES licencja na 1 rok
Asystent Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji i obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu to: moduł do przyjmowania reklamacji, automatyczne nadawanie numerów RMA inumerów rewersu, moduł magazynu, zintegrowany klient poczty e-mail i wiele innych.
Najważniejsze funkcje programu to:
- Dodawanie przypomnień
- Zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu)
- Definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń
- Definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie
- Definiowanie oddziału realizującego zgłoszenie
- Skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników
- Tworzenie kategorii załączników
- Dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie
- Wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw)
- Definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
- Raport zmian zgłoszeń
- Zapis wniosków po analizie
- automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu;
- moduł magazynu;
- zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
Program Asystent Serwis i Reklamacje umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.
Dostępne są dwie wersje programu:
Cechy Wersji BIZNES
- możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL
- obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
- zintegrowany klient poczty e-mail
Zapoznaj się również z wersją Asystent Serwis i Reklamacje 2011 PRO.
Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
- Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
- Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
- Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
- Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
- Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
- Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
- Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
- Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
- System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
- Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
- Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
- Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
- Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
- Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
- Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
- Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
- Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
- Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
- Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
- Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
- Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
- Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
- Obsługa skrótów klawiszowych,
- Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
- Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
- Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.
|
Przed dokonaniem zakupu prosimy przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane Kliknij tutaj aby pobrać 65 MB
|