Asystent REJESTR UMÓW 2011 PRO wersja elektroniczna (dożywotnia, aktualizacje przez 12 miesięcy)
Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych.
Niektóre cechy programu:
- data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu
- przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy
- szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami
- kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu
- możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy
Do każdego wpisu można dodać załączniki dowolnych formatów np. dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy, treść umowy, wszelkie aneksy i uwagi. Dzięki prostemu szukaniu szybko odnajdziemy informacje na temat aktualnych warunków, wartości, czy o zbliżających się terminach końca umowy z danym partnerem handlowym. Program pozwala również na pełną kontrolę zleconych zadań wewnętrznych do wykonania - daje możliwość określenia postępu realizacji projektu, wykonawcę, dodanie przypomnienia jednorazowego lub powtarzającego się. Informuje o procentowym upływie czasu do założonego terminu realizacji. Wbudowany moduł danych kontaktowych pozwoli w łatwy sposób na zarządzanie kontaktami. W bazie kontrahentów do każdego z kontaktów możliwe jest dodawanie załączników, przypisanie ich do grup. Program doskonale sprawdzi się w praktycznej każdej firmie, działach zawierających umowy z partnerami, dziale kadrowym firmy, a także w jednostkach, które są związane różnego rodzaju umowami z innymi podmiotami.
Cechy Wersji PRO
- brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL
- brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
- brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Zapoznaj się również z wersją Asystent Rejestr Umów 2011 BIZNES.
Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
- Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
- Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
- Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
- Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
- Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
- Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
- Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
- Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
- System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
- Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
- Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
- Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
- Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
- Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
- Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
- Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
- Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
- Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
- Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
- Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
- Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
- Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
- Obsługa skrótów klawiszowych,
- Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
- Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
- Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.
|
Przed dokonaniem zakupu prosimy przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane Kliknij tutaj aby pobrać 59 MB
|