Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent REJESTR UMÓW 2011 PRO - baza umów

19-01-2012, 11:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 199 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2030750119
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 21:13:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Asystent REJESTR UMÓW 2011 PRO wersja elektroniczna (dożywotnia, aktualizacje przez 12 miesięcy)

Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych.

 

Niektóre cechy programu:

  • data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu
  • przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy
  • szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami
  • kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpśrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu
  • możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy

Do każdego wpisu można dodać załączniki dowolnych formatów np. dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy, treść umowy, wszelkie aneksy i uwagi. Dzięki prostemu szukaniu szybko odnajdziemy informacje na temat aktualnych warunków, wartości, czy o zbliżających się terminach końca umowy z danym partnerem handlowym. Program pozwala również na pełną kontrolę zleconych zadań wewnętrznych do wykonania - daje możliwość określenia postępu realizacji projektu, wykonawcę, dodanie przypomnienia jednorazowego lub powtarzającego się. Informuje o procentowym upływie czasu do założonego terminu realizacji. Wbudowany moduł danych kontaktowych pozwoli w łatwy sposób na zarządzanie kontaktami. W bazie kontrahentów do każdego z kontaktów możliwe jest dodawanie załączników, przypisanie ich do grup. Program doskonale sprawdzi się w praktycznej każdej firmie, działach zawierających umowy z partnerami, dziale kadrowym firmy, a także w jednostkach, które są związane różnego rodzaju umowami z innymi podmiotami.

 

Cechy Wersji PRO

  • brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL
  • brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • brak zintegrowanej skrzynki pocztowej

Zapoznaj się również z wersją Asystent Rejestr Umów 2011 BIZNES.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.

 

 



Przed dokonaniem zakupu prosimy przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ
ma on o wiele więcej opcji niż
zostało to opisane
Kliknij tutaj aby pobrać 59 MB


Producentem programu jest firma NAOMISOFT Dominik Samojluk. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 6 lat i posiadamy doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. Informacje o aukcji:

  • Po zakupie programu przesyłamy na e-mail numer seryjny - nie wysyłam płyty CD
    (wersja programu elektroniczna)
  • Na zakupiony towar na prośbę wystawiam fakturę VAT (proszę o przesłanie danych do wystawienia faktury)
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z nim Kliknij tutaj aby pobrać program
  • [zasłonięte]@meteoryt.pl - fachowa i bezpłatna pomoc
W razie pytań proszę o kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Kontakt:
tel. st. +48 89 [zasłonięte] 22 
0 504 [zasłonięte] 478 (od 9.00 do 16.00)
Naomisoft Dominik Samojluk
12-100 Szczytno, Łomżyńska 18

Asystent REJESTR UMÓW 2011 PRO - baza umów