Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent PIM 2011 PRO - baza danych kontaktowych

19-01-2012, 11:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2007577622
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 20   
Koniec: 18-01-2012 16:14:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Asystent PIM 2011 PRO
wersja elektroniczna (licencja dożywotnia)

Asystent PIM (Personal Information Management) to program pozwalający na zarządzanie informacji osobistymi. Umożliwia tworzenie różnorodnych notatek, planowanie zadań, zarządzanie kontaktami czy terminami. Zawiera m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów; możliwość tworzenia grup drzewiastych i przypisywania kontaktów do tych grup; funkcja planowania i przypominania zadań itp. Program pozwala także natworzenie podzadań, przypomnienia SMS, mailingi i masowe korespondencje SMS-owe itp. W wersji biznes zawiera zintegrowany klient poczty e-mail

Cechy Wersji PRO

  • brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle
  • brak możliwości tworzenia masowej korespondencji - mailingów i masowych wiadomości SMS
  • brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • brak zintegrowanej skrzynki pocztowej

Zapoznaj się również z wersją Asystent PIM 2010 BIZNES.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.



Przed dokonaniem zakupu proszę przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ
ma on o wiele więcej opcji niż
zostało to opisane
Kliknij tutaj aby pobrać 39 MB


Producentem programu jest firma NAOMISOFT Dominik Samojluk, która posiada wszelkie prawa do jego sprzedaży programu. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 5 lat i posiadamy duże doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu.

Informacje o aukcji:
  • Po zakupie programu przesyłamy na e-mail numer seryjny - nie wysyłam płyty (wersja programu download/elektroniczna)
  • Na zakupiony towar na prośbę wystawiam fakturę VAT (proszę o przesłanie danych do wystawienia faktury)
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z nim Kliknij tutaj aby pobrać program
  • [zasłonięte]@meteoryt.pl - fachowa i bezpłatna pomoc
W razie pytań proszę o kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Kontakt:
0 504 [zasłonięte] 478 (od 9.00 do 15.00)
Naomisoft Dominik Samojluk
12-100 Szczytno, Łomżyńska 18
Asystent PIM 2011 PRO - baza danych kontaktowych