Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent KORPORACJA 2011 BIZNES - dużo modułów

19-01-2012, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 619 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2003033056
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 12   
Koniec: 15-01-2012 23:16:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Asystent KORPORACJA 2011 Biznes
wersja elektroniczna (licencja dożywotnia)


Zaawansowany pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie większość modułów występujących w innych programach serii 2010. Najważniejsze z nich to: funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami, zintegrowany klient poczty e-mail, moduł sprzedaży, moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówieńksiążka korespondencji itd. Dodatkowo Asystent Korporacja 2010 wyposażony został w moduły serwis i reklamacjerejestr umówwyciągi bankowe i wiele więcej. Program pozwala na pracę w sieci. Obsługuje liczne drukarki fiskalne, drukarki etykiet, skanery i czytniki kodów kreskowych.


Najważniejsze możliwości programu:

  • funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi;
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
  • moduł przyjmowania zapytań ofertowych, generowania ofert, przyjmowania i realizowania zamówień;
  • elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • moduł serwisu i reklamacji pozwalający na prowadzenie działu reklamacji w firmie; przyjmowanie produktów na serwis, nadawanie numerów RMA i numerów rewersu itp.;
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;

Program Asystent Korporacja umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.

Asystent Korporacja pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej.

 

 

Cechy Wersji BIZNES

  • możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL
  • obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • zintegrowany klient poczty e-mail

Zapoznaj się również z wersją Asystent Korporacja 2011 PRO.



Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.

 





Przed dokonaniem zakupu możesz przetestować
program przez 30 dni gratis ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane

Kliknij tutaj aby pobrać 69 MB


 

Producentem programu jest firma Naomisoft, która posiada wszelkie prawa do jego sprzedaży oraz użytych w programie rozwiązań. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 7 lat i posiadamy doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. Posiadamy wielu zadowolonych klientów.

Informacje o aukcji:
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z programem Kliknij tutaj aby pobrać plik
  • Po wylicytowaniu aukcji proszę przesłać dane do wystawienia Faktury VAT
  • Po udanej transakcji przesyłamy numer seryjny + fakturę VAT (program należy pobrać ze strony)
  • Przelew można dokonać na konto mBank lub Inteligo
  • Otrzymujesz fachową i bezpłatną pomoc
W razie pytań proszę o kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiem na każde pytanie.

Kontakt:
Naomisoft Dominik Samojluk
12-100 Szczytno, Łomżyńska 18
tel. 0 504 [zasłonięte] 478
tel. st. +48 89 [zasłonięte] 22