Asystent Kancelaria Prawnicza 2012 (wersja elektroniczna - wieczysta) to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych, adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dzięki modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różne przypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd. W ramach każdej sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany dokumentów), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki korespondencji, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to narzędzie dzięki któremu prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze.
Niektóre możliwości programu:
- funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach;
- historia wizyt i kontaktów z klientami;
- prowadzenie finansów spraw;
- ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
- pełna obsługa danych kontaktowych;
- dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów;
- łatwe wyszukiwanie informacji;
- możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup;
Zestawienie różnić w Asystent Kancelaria Prawnicza
Moduł/Funkcja | START | PRO | BIZNES | MAX |
Moduł: Funkcje podstawowe |
|
|
|
|
Rozbudowane informacje o firmie |
|
|
|
|
Obsługa grup |
|
|
|
|
Zarządzanie użytkownikami |
|
|
|
|
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) |
|
|
|
|
Przypomnienia |
|
|
|
|
Logi systemowe |
|
|
|
|
Obsługa załączników |
|
|
|
|
Oznaczanie rekordów kolorem |
|
|
|
|
Baza wiedzy |
|
|
|
|
Tworzenie kopii bezpieczeństwa |
|
|
|
|
Wysyłanie wiadomości do użytkowników |
|
|
|
|
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych |
|
|
|
|
Proste statystyki |
|
|
|
|
Praca z urządzeń USB (portable) |
|
|
|
|
Zarządzanie etatami |
|
|
|
|
Możliwość edycji wydruków |
|
|
|
|
Obsługa baz zdalnych (MySQL, PostgreSQL, MSSQL, Firebird), możliwość pracy przez internet |
|
|
|
|
Zarządzanie oddziałami firmy |
|
|
|
|
System mailingowy |
|
|
|
|
System masowych SMS-ów |
|
|
|
|
Powiadomienia SMS |
|
|
|
|
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych |
|
|
|
|
Moduł: Skrzynka pocztowa |
|
|
|
|
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych |
|
|
|
|
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości |
|
|
|
|
Obsługa ticketów |
|
|
|
|
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej |
|
|
|
|
Moduł: Zarządzanie kontaktami |
|
|
|
|
Moduł: Zarządzanie zleceniami |
|
|
|
|
Moduł: Zarządzanie sprawami |
|
|
|
|
Moduł: Zaplanowane zadania |
|
|
|
|
Raport zmian |
|
|
|
|
Możliwość tworzenia kategorii |
|
|
|
|
Możliwość przydzielenia do zadania wykonawców |
|
|
|
|
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) |
|
|
|
|
Dodawanie przypomnień |
|
|
|
|
Załączniki |
|
|
|
|
Finanse |
|
|
|
|
Moduł: Książka Korespondencji |
|
|
|
|
Raport zmian |
|
|
|
|
Możliwość tworzenia kategorii |
|
|
|
|
Dekretacja korespondencji |
|
|
|
|
Możliwość tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów |
|
|
|
|
Możliwość prowadzenia rejestru faktur |
|
|
|
|
Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy |
|
|
|
|
Statystyki dla klientów i użytkowników |
|
|
|
|
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) |
|
|
|
|
Moduł: Rejestr umów |
|
|
|
|
Raport zmian |
|
|
|
|
Możliwość tworzenia kategorii |
|
|
|
|
Załaczniki |
|
|
|
|
Moduł: Faktury, rachunki, paragony |
|
|
|
|
Moduł faktur nie obsługuje faktur zakupowych ani RR |
Obsługa czyników kreskowych działających na porcie USB |
|
|
|
|
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku |
|
|
|
|
Wezwanie do zapłaty |
|
|
|
|
Edycja szablonów dokumentów w HTML |
|
|
|
|
Raporty Kasowe, druki KP i KW |
|
|
|
|
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail |
|
|
|
|
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe |
|
|
|
|
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży |
|
|
|
|
Korekty dokumentów |
|
|
|
|
Noty korygujące |
|
|
|
|
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym |
|
|
|
|
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży |
|
|
|
|
Możliwość sortowania produktów na fakturze |
|
|
|
|
Obsługa drukarek fiskalnych |
|
|
|
|
Pola dodatkowe |
|
|
|
|
Załaczniki |
|
|
|
|
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów |
|
|
|
|
Możliwość wydruku faktury jeżykowej: angielski, niemiecki |
|
|
|
|
Możliwość importowania produktów bezpośrednio do faktury |
|
|
|
|
Wydruk oddziału na dokumetach |
|
|
|
|
Moduł: Dokumenty kasowe |
|
|
|
|
Raport zmian |
|
|
|
|
Możliwość tworzenia kategorii |
|
|
|
|
Moduł: Historia kontaktów |
|
|
|
|
Moduł: Rejestr opinni i ekspertyz prawnych |
|
|
|
|
Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
- Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
- Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
- Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
- Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
- Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
- Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
- Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
- Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
- System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
- Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
- Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
- Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
- Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
- Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
- Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
- Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
- Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
- Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
- Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
- Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
- Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
- Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
- Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
- Obsługa skrótów klawiszowych,
- Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
- Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
- Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
- Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej
|