Asystent KANCELARIA PRAWNICZA 2011 PRO (licencja dożywotnia)
Asystent Kancelaria Prawnicza 2011 to program do prowadzenia kancelarii prawniczej, np. radców prawnych,adwokackiej itp. W programie możemy przechowywać informacje o klientach, zleceniach, sprawach oraz korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej. Dzięki modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różneprzypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd. W ramach każdej sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany dokumentów), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki korespondencji, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to narzędzie dzięki któremu prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze.
Niektóre możliwości programu:
- funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach;
- historia wizyt i kontaktów z klientami;
- prowadzenie finansów spraw;
- ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
- pełna obsługa danych kontaktowych;
- dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów;
- łatwe wyszukiwanie informacji;
- możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup;
Cechy Wersji PRO
- brak możliwości pracy w sieci i obsługi serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle
- brak modułu wystawiania faktur;
- brak modułu pozwalającego na prowadzenie rejestru umów;
- brak obsługi masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
- brak zintegrowanej skrzynki pocztowej
Zapoznaj się również z wersją Asystent Kancelaria Prawnicza 2010 BIZNES.
Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
- Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
- Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
- Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
- Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
- Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
- Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
- Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
- Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
- System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
- Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
- Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
- Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
- Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
- Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
- Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
- Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
- Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
- Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
- Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
- Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
- Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
- Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
- Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
- Obsługa skrótów klawiszowych,
- Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
- Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
- Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
|
Przed dokonaniem zakupu proszę przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane Kliknij tutaj aby pobrać 39 MB
|