Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent HRM BIZNES 2011 - w. elektr. dla agencji

19-01-2012, 11:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 366 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2041484669
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-01-2012 11:21:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 

Asystent HRM 2011 BIZNES -
wersja elektroniczna (licencja dożywotnia)

Asystent HRM 2011 to narzędzie przeznaczone do zarządzania zasobami ludzkimi (ang. Human Resource Management, HRM). Jego głównymi odbiorcami są agencje pracy i inne firmy zajmujące się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych i pośredniczących w zatrudnianiu. Program pozwala na gromadzenie danych o kandydatach, przetwarzanie ich i analizowanie. Umożliwia również przechowywanie danych o zleceniodawcach, prowadzenie projektów, planowanie zadań, mechanizm przypomnień, historię kontaktów i wiele innych. Umożliwia także dodawanie załączników do różnych rekordów, skanowanie dokumentów bezpośrednio do programu, obsługę grup drzewiastych itp.

Niektóre możliwości programu:

  • kartoteki pracowników i pracodawców, możliwość dodawania zdjęć oraz załączników np. CV, listów motywacyjnych;
  • funkcje planowania spotkań z potencjalnym pracownikiem lub pracodawcą, określanie etapu realizacji zadania lub projektu;
  • historia kontaktów ze zleceniodawcą (pracodawcą) oraz rekrutowaną osobą;
  • prowadzenie finansów / poniesionych kosztów kampanii rekrutacyjnej;
  • kontrola projektów rekrutacyjnych przez koordynatora agencji pracy;
  • pełna obsługa danych kontaktowych kontrahentów oraz osób poszukujących pracy;
  • łatwe wyszukiwanie w poszczególnych modułach programu;
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup po których można przeszukiwać bazę;
 

Cechy Wersji BIZNES

  • możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows
  • obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • zintegrowany klient poczty e-mail

Zapoznaj się również z wersją Asystent HRM 2010 PRO .

 

 

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.

 




  Przed dokonaniem zakupu proszę przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ
ma on o wiele więcej opcji niż  
zostało to opisane
Kliknij tutaj aby pobrać 39 MB

 

    Producentem programu jest firma NAOMISOFT Dominik Samojluk, która posiada wszelkie prawa do jego sprzedaży programu.  Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 7 lat i posiadamy duże doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. 

Informacje o aukcji:
  • Po zakupie programu przesyłamy na e-mail numer seryjny - nie wysyłam płyty (wersja programu download/elektroniczna)
  • Na zakupiony towar na prośbę wystawiam fakturę VAT (proszę o przesłanie danych do wystawienia faktury)
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z nim Kliknij tutaj aby pobrać program
  • [zasłonięte]@meteoryt.pl - fachowa i bezpłatna pomoc
W razie pytań proszę o kontakt przez  "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiemy na każde pytanie.

  Kontakt:
504 [zasłonięte] 478 (od 9.00 do 16.00)
tel. st. +48 89 [zasłonięte] 22
Naomisoft Dominik Samojluk
12-100 Szczytno, Łomżyńska 18
Asystent HRM BIZNES 2011 - w. elektr. dla agencji