Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asystent FIRMA 2015 BIZNES baza sieciowa, crm, sql

08-06-2015, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 5341591131
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 16   
Koniec: 08-06-2015 21:01:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Asystent Firma 2015 - wersja elektroniczna [ID: 118]
CRM i sprzedaż w jednym.

Pakiet narzędzi do prowadzenia firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do zarządzania danymi kontaktowymi i relacjami z klientami, moduł sprzedaży, książkę korespondencji, magazyn, moduł zamówień, rejestr umów itp. Dedykowany jest użytkownikom indywidualnym jak również grupom użytkowników działających w sieci. Program potrafi weryfikować numery NIP, REGON, PESEL, adresy e-mail oraz kody pocztowe. Pozwala na tworzenie grup drzewiastych oraz możliwość przypisywania klientów do wielu grup jednocześnie. Możliwości dodatkowe to: szyfrowanie danych, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych jednocześnie i wiele więcej. Polecany jest szczególnie handlowcom, agentom ubezpieczeniowym oraz firmom prowadzącym sprzedaż. Program potrafi współpracować z serwerami MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL.


Asystent Firma to narzędzie do prowadzenia małej i średniej firmy. Zawiera w sobie m.in. moduły Sprzedaży, Magazynu, Książki Korespondencji, Ofert, Rejestru umów itp. Najważniejsze funkcje programu to:

  • funkcjonalny system CRM do zarządzania relacjami z klientami i danymi kontaktowymi;
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • moduł sprzedaży pozwalający na wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży itp.;
  • elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
  • narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp.
  • po dokupieniu dodatkowego modułu, istnieje możliwość uruchomienia własnego sklepu internetowego on-line i zarządzania nim w całości za pośrednictwem Asystenta;
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
  • pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent może do Ciebie przemawiać, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czytać wiadomości e-mail itp.
  • możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB;
  • funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację danych pomiędzy różnymi kopiami programu;
  • i wiele wiele innych

Program Asystent Firma umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Firebird.

Asystent Firma pomoże w zarządzaniu i działaniu każdej małej i średniej firmy. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej.

 

Cechy Wersji BIZNES

  • możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnienionym pliku w Windows
  • moduł Oferty
  • moduł Rejestr umów
  • obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • zintegrowany klient poczty e-mail

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia i pracy na wielu bazach danych jednocześnie,
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów,
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
    Moduł mailingów dostępny jest w wersjach BIZNES i MAX.
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3,
  • Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy dla naszych klientów.

 



 

 

firma


Przed dokonaniem zakupu możesz przetestować
program przez 30 dni gratis ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane

Kliknij tutaj aby pobrać 59 MB


Producentem programu jest firma Naomisoft, która posiada wszelkie prawa do jego sprzedaży oraz użytych w programie rozwiązań. Zajmujemy się tworzeniem aplikacji dla firm od 6 lat i posiadamy doświadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. Posiadamy wielu zadowolonych klientów.

Informacje o aukcji:
  • Przed zakupem programu zapoznaj się z programem Kliknij tutaj aby pobrać plik
  • Po wylicytowaniu aukcji proszę przesłać dane do wystawienia Faktury VAT
  • Po udanej transakcji przesyłamy numer seryjny + fakturę VAT (program należy pobrać ze strony)
  • Otrzymujesz fachową i bezpłatną pomoc
W razie pytań proszę o kontakt przez "zadaj pytanie sprzedającemu" lub kontakt telefoniczny,
chętnie odpowiem na każde pytanie.

Kontakt: 0 502 [zasłonięte] 020
Naomisoft
12-100 Szczytno,Łomżyńska 18

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle  galerie sprzedazy