Asystent CRM to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang.
Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa
danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia w każdym z modułów
grup drzewiastych i przypisywania do tych grup rekordów np. kontrahentów czy zadania; Podstawą programu CRM jest funkcja
planowania i przypominania zadań, obsługa mechanizmu
podzadań,
zlecania zadań innym użytkownikom systemu; CRM posiada zintegrowany
klient poczty e-mail; elektroniczna
książka korespondencji (książka podawcza, dziennik korespondencyjny) ; w CRM-ie jest również narzędzie do wysyłania
mailingów (masowa korespondencja), oraz masowych SMS itp. Asystent CRM to także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych, obsługa czytników kodów kreskowych, moduł drukowania kopert z pełną ich konfiguracją, tworzenie kopii bezpieczeństwa baz lokalnych oraz zdalnych i wiele więcej. CRM posiada rozbudowane narzędzia do zarządzania użytkownikami tj, nadawanie uprawnień użytkowników, możliwość ustawiania widoczności modułów czy zmiana hasła dla użytkownika. Programy CRM w wersji Biznes można wykorzystać w pracy sieciowej z serwerami baz danych SQL. Zalecany przez producenta jest silnik bazy MySQL, który z powodzeniem można wykorzystać do pracy zdalnej i lokalnej również przez internet. Aplikacja CRM może być rozbudowana do wersji z systemem sprzedaży tj. do Asystent Firma lub Korporacja, programy te są rozbudowane o dodatkowe moduły sprzedażowe czy logistyczne.
Zestawienie różnic w Asystent CRM
Zapoznaj się również z wersją Asystent CRM 2014 PRO.
Przed dokonaniem zakupu proszę przetestować program przez 30 dni bezpłatnie,
ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane
Galeria zrzutów ekranu