ASYSTENT AGENT UBEZPIECZEŃ 2014 PRO [ID: 163] (licencja na 1 rok)
Asystent Agent Ubezpieczeń to program kierowany dla agentów ubezpieczeniowych. Pomaga w obsłudze biura agencji ubezpieczeń. Umożliwia sprawne zarządzanie wystawionymi polisami ubezpieczeniowymi, szybkie sprawdzenie danych kontaktowych klientów itp. Program zawiera w sobie również moduł ofert, dzięki któremu łatwo można przygotowywać oferty i przedstawiać je lub wysyłać swoim klientom na przykład poprzez wbudowany klient poczty e-mail. Asystent Agent Ubezpieczeń wyposażony został także w moduł zaplanowanych zadań.
Funkcje wspólne dla programów serii Asystent
- Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
- Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
- Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
- Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco),
- Zarządzanie użytkownikami - nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
- Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
- Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
- Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
- System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
- Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
- Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
- Narzędzie Pokaż na mapie- pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
- Narzędzie Kontrola NIP/REGON- pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
- Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
- Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
- Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
- Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
- Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
- Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
- Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
- Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
- Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
- Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
- Obsługa skrótów klawiszowych,
- Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive),
- Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS
- Wbudowane narzędzie Pomoc zdalna pozwalające na świadczenie błyskawicznej pomocy online dla naszych klientów.
- Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej
Galeria zrzutów ekranu
|
Przed dokonaniem zakupu prosimy przetestować program przez 30 dni bezpłatnie, ponieważ ma on o wiele więcej opcji niż zostało to opisane Kliknij tutaj aby pobrać 59 MB
|