Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Asyst. Rejestr Oprogramowania i Urządzeń 2011 PRO

19-01-2012, 11:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik domin.s
numer aukcji: 2032421540
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 6   
Koniec: 19-01-2012, 11:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AsystentRejestr Oprogramowania i Urządzeń 2011 PRO - licencja elektroniczna, dożywotnia, aktualizacje przez 12 miesięcy.

» POBIERZ I PRZETESTUJ

Asystent Rejestr oprogramowania i urządzeń to oprogramowanie dedykowane dla administratorów oraz informatyków firmowych, do których obowiązków należy kontrola eksploatacji sprzętu oraz ewidencja oprogramowania zainstalowanego na komputerach firmowych. Rejestr urządzeń i oprogramowania umożliwia szereg wydruków (możliwość drukowania do PDF), możliwość łatwego przeszukiwania zasobów bazy, przechowywanie informacji takich jak parametry urządzania oraz możliwość zapisania informacji o zainstalowanym oprogramowaniu na danym urządzaniu. Kontrola ilości licencji oraz informacja gdzie dana licencja jest zainstalowana znacznie ułatwia organizację pracy.



Wybrane możliwości programu:

  • Kontrola ilości licencji oraz licencji czasowych
  • Kontrola sprzętu biurowego
  • Możliwość zapisywania załączników
  • Możliwość tworzenia własnych pól dodatkowych
  • Przypominacz - możliwość ustawiania przypomnień
  • Możliwosc eksportowania danych do znanych formatów danych

Standardowe funkcje programu v10-8-31A:
  • Możliwość tworzenia wielu baz danych
  • Możliwość otwierania wielu baz danych równocześnie
  • Import i Eksport danych do znanych formatów danych
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetcznie,rosnąco, malejąco)
  • Edytor / Raporty SQL, możliwość wykonywania zapytań bezpośrednio do bazy danych
    • Eksport zapytań do formatów XLS, HTML, CSV, DOC oraz wydruk wyników zapytań
    • Możliwość zapisywania zapytań wykonywanych do bazy jako raporty
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, konta bankowe, adres do korespondencji
  • Możliwość konfiguracji interfejsu, zmiana skórek, możliwość włączania i wyłączania modułów (widoczność), zmiana wyglądu interfejsu
  • Szukanie zaawansowane - szukanie po wyznaczonych polach, możliwość konfiguracji szukania
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów
  • Zarządzanie użytkownikami, możliwość nadawania uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych
    • Konfiguracja w trybie zgody (użytkownika ma zgodę na wszystko, ograniczamy uprawnienia w wybranych modułach)
    • Konfiguracja w trybie odmowy (użytkownika ma zablokowane wszystkie opcje, nadajemy uprawnienia w wybranych modułach)
  • Logi systemowe zapisujące działania użytkowników
  • Logi online / pokazuje zapytania SQL
  • Zarządzanie oddziałami, możliwość przypisania użytkownika
  • Zarządzanie przypomnieniami dodanych do programu
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie USB (pendrive)
  • Możliwość dodawania nowych przycisków i definiowania ich działania
  • Możliwość otwierania wielu baz danych równocześnie
  • Baza wiedzy, dzięki której można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi
  • Podgląd załączników dodanych do programu
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS, Odtwarzacz MP3
  • Przypominacz - możliwość ustawienia wyskakujących przypomnień dla poszczególnych modułów, narzędzie sprawdza się w codziennym natłoku zadań
  • Wydruki
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych. Typy kodów: code39, code128A, code128B, code93, codeEAN128A, codeEAN128B
    • Wydruki na kopertach i etykietach / konfiguracja
    • Wydruki kodów kreskowych na dokumentach i kopertach
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie
  • Dla specjalnych klientów przewidujemy możliwość pomocy zdalnej z menu POMOC/POMOC ZDALNA
  • Obsługa syntezatora mowy inline Ivona
  • Obsługa skrótów klawiszowych

Galeriazrzutów ekranu

Kontakt

Adres do korespondencji

NAOMISOFT Dominik Samojluk
Armii Krajowej 10
12-100 Szczytno
woj. Warmińsko-Mazurskie
NIP: 745[zasłonięte]158-30
REGON: 519[zasłonięte]420
NUMER KONTA:
  • ALIOR BANK: 23 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 745623
  • PKO INTELIGO: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581151 [zasłonięte] 624047
  • BRE BANK: 81 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 344576
NUMER KONTA DLA PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH:
  • IBAN PL 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581151 [zasłonięte] 624047
    SWIFT: BPKOPLPW

Adres biura

12-100 Szczytno
ul. Łomżyńska 18

Zamówienia

  • E-mail:[zasłonięte]@meteoryt.pl
  • tel. st.+48 89 [zasłonięte] 22
    od poniedziałku do piątku od 9:00 - 15:00
  • tel. kom.awaryjny+48 [zasłonięte] 946 478

Współpraca/programy na zamówienie

  • E-mail:[zasłonięte]@meteoryt.pl
  • tel. kom.+48 [zasłonięte] 946 478
    od poniedziałku do piątku od 10:00 - 16:00